Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van aki nem tanul ,csak a sokadikra,jön meg az esze.
sziasztok! Keresek suzuki tl1000R üléspúpot!! ha tud v ki kérem csörögjön 30/5196988 köszönöm
Meg azért volt benne némi túlzás. Na jó, többet nem írok sehova, mert emberek mindent komolyan vesznek még ha 10 szmájlit teszek utána akkor is
Azért van ilyen motorom, mert fenn tudom tartani kényelmesen, és nem kell azzal foglalkoznom, hogy miből csinálom meg ha baj van. Ha lenne egy gyönyörű gyári, törésmentes akármim, amire fizetem akár a hitelt, és több százezer egy idomszett, akkor tuti nem tudnék egy jót motorozni vele. 1-2 évente eddig mindig volt valami elcsúszás féle, egy kivételével minden motoromba szétvágtam a blokkot (valamiben többször is), így már beletörődtem a a sorsomba
Micsoda tervek! Nagyjából a 3. összetörés után szerintem elkezdesz vigyázni is rá! Nem hinném, hogy minden pénzedet motoralkatrészre szeretnéd költeni.
13 év múlva szerintem túl leszek én is 4 motorcserén, és 10 összetörésen
JANO EZEKBE BELEGONDOLNI IS DRÁGA ,FEJBE MAGAMUTÁN SZÁMOLTAM ,SZÖRNYŰ SZÁMOK JÖTTEK KI,ÉS ÉN SMUCIGNAK SZÁMÍTOK.
Jaja.
Annyi előnyöm van, hogy én már 13 éve locsolom bele a lóvét.
Hozzád képest gondolom De úgy néz ki fejlődőképes vagyok azért
Gyenge kezdő!
Futómű-fék átépítésnél elvesztem rendesen, mire a mostani állapot eljött. Mondjuk nem bántam meg, mert 230-nál is le lehet tenni lapra, azt meg a gyáriva nem mertem volna megcsinálni

3 gyári rugóstag (abból mondjuk kettő nálatok van felújítva)
1 gsx-r rugóstag, ami kuka lett (nem vált be)
1 "teherautó" rugó :) (nem vált be)
1 nissin radiális munkahenger
3 garnitúra első fékbetét amit vagy kidobtam vagy elosztogattam, mert nem tetszett amit csinál

Olyanok, mint karbon sárvédők, vázfestés, tükrök, karok stb.. nem annyira fontos extrák
Felesleges?? Pl?
Hiba.
Fel van jegyezve minden amit csináltam a motoron. Sz3p hosszú lista, és a fele teljesen felesleges volt :D igaz most jobb mint újkorában.
A trukk hogy minden papirt es szamlat megerkezeskor dobj ki.
Nálam bevalt.
Jah es a paypal arhivumot tiltott teruletnek nyilvanits.
Azt hittem 1millional nincs többe a motor, de meg eszembejutott par dolog így egy 500ezret tévedtem :D
De hidd el ezt az osszeget a motor nélkül is elverted vna csak másra :)
Mai nap kicsit unatkoztam, és kikalkuláltam mennyibe került nekem az elmúlt 4 szezon, és 35.000 megtett kilométer .Lehet röhögni Szerintem még volt ami kimaradt.

Motor vételára: 430.000 Ft.
Lapírozás, biztosítás, súlyadó: 200.000
Meghibásodás, kopóalkatrészek, meg egy blokkfelújítás: 490.000 Ft.
"Értelmetlen" tuning, festegetés: 400.000 Ft.
Gumi: 200.000
Olaj+szűrők: 100.000
És ami a legelborzasztóbb, egy megsaccolt benzinköltség kb 1millió.

2millió 820 ezer

Olcsó hobbi na...
Jó is a régi autó, mert a maiak szart se érnek. Mondom úgy, hogy viszonylag fiatal kocsim van boltbajárásra
Hobbinak egy ilyet 280z-t egyszer még beszerzek, és helyreállítok, ha már a TL-en nem lesz mit átalakítani Meg rámszakad bank
Van bizony, el vagyok vele., apránként újítgatom felfele az öreglányt. Meg aztán jó ha van mivel bótba járni is.
Így könnyű, neked télen is van játékod
alakul, működik, most épp generátor feújítás miatt pihen pár napot.
Hali Pityupapa !
Mert mi van a celicaval,amikor utoljára láttam,még működött.
A szimmeringek már csak ilyenek. Egyszer csak elfossák magukat. Úgyhogy nincs más hátra, mint szétszedni, elmosogatni mindenét és friss olajjal, új szimmeringel összerakni. Jó munkát!
Csakmer, a kátéjememen az a légtelenítő csavarja vót. (csak filózgatok mitől foshatta el magát a simmering)