Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tedd beton oszlopoka és kész. Ekecselek barátom tudna róla mesélni hogyan csinálták igaz már 20on éve... 3 konténerből van a faja kis kecójuk.
A beton alap jó de mindenképp meg kell emelni róla hogy ne kelljen építési engedély.
Elég horror árakat mondtak, 10-12ből ez meg kellene álljon berendezve 😃
nyiklik nyaklik mind, ugyanúgy full beton alap kell alá, plusz geciszar hőszigetelés még a hűtőknek is
Erre a fajtara nem, de amikor a motornak akartam acsolni valamit a kertbe, korbekerdeztem. Fapados 10m2-esekert kertek egy millat also hangon, par ablakos 12-15m2-t is lattam, azok 1.3-1.6 kozt voltak. a 30-40-50m2-esekert kertek 5-6 millat.
Amit linkeltel, saccra 10-12 millional fog indulni, de ne legyen igazam.
Szerezz egy vagy ket kamionpotot.Forgalombol kivontat.
Kemeny oldalut.
én dolgoztam egy időben szállító konténerből átépített lakó konténerben, egy rakás fos volt az egész 0 stabilitással
a szállító konténerek ilyen 5-10 centiket simán tudnak csavarodni, nagy súly alatt meg még többet is
én ha most építkeznék egy beton alapra csinálnék egy könnyűszerkezetes házat, mert tényleg ilyen max 50 évre kell csak
Dehogy akarom szállítani. Csak körbetapogatózok hogy mik a lehetőségek. A konténer jó a szerkezet miatt, egy csupasz konténerváz lenne a legjobb, körbe szendvicspanellal burkolni, bent dupla karton előtétfallal, padló ami nagy kérdés hogyan lehetne megcsinálni hogy ne recsegjen minden lépésnél. Karton mennyezet, mindenhol a szendvicspanel és a karton között kifújva cellulózzal vagy üvegszállal. Klíma, infrapanel. 🤔
Engedélyeztesse a kurva anyja, meg téglából felépít az ember sok sok pénzért több száz évre egy házat aztán élek benne 50évet.
akarod időnként szállítani? hanem akkor miért nem szendvics?
Van itt olyan aki kért már árajánlatot a lenti hirdetésben hasonló konténerházra?
A csupasz váz lenne érdekes számomra.
https://www.jofogas.hu/budapest/Rodosz_4_evszakos_Kontenerhaz_89931298.htm
Tudom, itt senkit nem érint, de a 2022 IMOT is elmarad ☹️ meg persze a genfi autós is.
A ledes, kulcsnélkülit?
Azt nem vitatom, hogy ott néha kegyetlenül használják, mert a youtuben látom. A kérdés az, hogy ahogy azok működnek, az megfelel-e a te igényeidnek, meg majd a műszaki állomásénak.
A PCX-et, meg az összes OLCSÓ 125-öst Ázsiában (Kambodzsában, Vietnamban, Indiában, Kínában) ennél szarabb utakon használják, sokszor két-három személlyel is. Pont hogy erre tervezték őket.
Nemdohányzó női tulajdonostól....
Így-így!
Én biztos vagyok benne, hogy amikor a tervezők az igénybevétellel kalkulálva megtervezték a szükséges anyagokat és a motor kialakítását, nem erre gondoltak.
Persze az egyenlet végén ott egy szám, aminek a mértékegysége az év. Az egyenlet egyik tagja a haladásra használt út egyenletessége. A többi pl. a hidegen való küsztetés, a olaj minősége és a csereperiódusa, stb.
"női tulajdonostól, terepen soha nem használt" 😁
Ha még egyszer-kétszer eltaknyolok vele, akkor biztosan járókeret fog kelleni. Pont ezt szeretném megelőzni. 😂
ez kb semmi, aki itt elesik annak járókeret való 😂
Hát, ha ez a terepezés, hogy 5-20 km/h között egy porszáraz, sima földúton halad, akkor elhiszem.
én az 50essel durvább helyeken toltam és még mindig megy
jó motor bír mindent, azért van a tiltás hogy addig lehet forgatni, ami ezt nem bírja az szar
Állítólag a GS500-zal is lehet terepezni - érdekes, én midig eltaknyoltam ilyenkor. 😂

http://youtu.be/dESiaTiAOOA;ab_channel=videocorno
Azért ez a robit így használva nem lesz hosszú életű. Ezért a legfontosabb megnézni, hogy használt motort kitől veszel.
http://youtu.be/MyZ4BYYCM30;ab_channel=GiannisCha1kias

😆 😆 😆