Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig jó,nem azt mondom hogy csónakázom benne.De hát 10,5 az 10,5.
Fura a sarok,mintha zselét látnám magassarkúban.
A vanuccinak is megy szét a talpa 4-5 év alatt,nem törik meg ilyesmi,de már darabok hiányoznak belőle a szélén.
ennek merevebb a talpa,hát hogy jó e vagy nem hosszútávon motoron ülve az még kérdéses,az tuti hogy talán izzasztóbb mint a vanucci. 🤔
A furgonokkal az a baj, hogy németeknél kitiltották egy csomó helyről, ezért aki árul villanyfurgont, azok még a villanyosokhoz képest is dupla árat kérnek.
Ford most jelentette be a villany Tranzitot, meg a PSA csoport is kezdi valamikor a gyártást. Azokkal már érdemes lesz foglalkozni, de a VW eCrafter lényegében egy sima Crafter, amibe belerakták az eGolf hajtásláncát, és annyiért adják mintha vennél egy eGolfot, meg egy diesel Craftert. Városba jó, de elég hervadt a hatótáv a kis akku miatt.

Emeleten lakók EV használatát meg lehet oldani, csak az olcsó otthoni villanyt bukják. Kb. egy hónapig nem volt nekem sem töltőm a Zoe-hoz, addig nyilvános helyeken töltöttem. 1-2 hetente kell tölteni egy ekkora akkut normál használatnál. Szóval olyan helyre mentem a nagy bevásárlást megejteni ahol volt töltő. Annyi idő alatt bele is ment a kellő energia mennyiség.
Viszont a Mobilitinek van éjszakai díjcsomagja, amikor jóval olcsóbban lehet tölteni, ha nem lenne otthoni lehetőség akkor azt használnám.
Amikor meg utazol akkor meg ott a villámtöltő.
Amúgy meg saját kocsibeálló esetén van rá esély hogy töltőd is lehet.
HAndrás is így használta nagyon sokáig, sima konnektorról töltve, de új építésű társasházaknál kötelező az előkészítés, így már a lakóközösségeken sem fog múlni hogy mit engednek.
Ki fog tágulni egy kicsit, érdekes hogy a te lábadra is jó pedig elég lapos vékony csimma.
Nekem a második smx6-osom van. A talpa egy picit puha, viszonylag gyorsan kopik, az első 50ezret ment kb, ha nem esek el benne akkor biztos tovább bírta volna.
Én nagyon szeretem, kényelmes mindenhol, nekem lehetne merevebb picit. Én a kettő párst vettem összesen 95-ért 😁
Most akkor mi is változik? A fuvaros cégekről újabb bőrt lehúznak, az világos, de egyéb halandóknak jól értem hogy semmi?
Azt már megoldották, a COVID oltásnak álcázott chippekkel 😂
Hogy legyen motorozás is.
Egész jól eltalát ez az smx6 csizma.
Merev mint a gipsz,de jól rásimul a lábra.Előre-hátra meg mozog a váltókezelésnél.
Alkatrészek vannak ehhez? 🤔
Nomeg azért valamennyire ki lehet taposni?
Az a baj, hogy elektromos autót alapvetően olcsóbb (lesz) gyártani. Üzemeltetés már most is olcsóbb. Szóval lehet hogy emiatt belefulladunk a végén a sok autóba. Gyártási költség szempontjából kb. most vannak ugyan ott, pár gyártó már olcsóbban gyártja, de ugye az eladási árat a piac határozza meg, nem a gyártási ár, viszont az változni fog.
Én amúgy támogatnám azt, hogy legyenek drágák az autók. Elég ha nekem futtja rá, ilyen ini féle csotrogány Astrákat, de még a gödöllői bútorboltosokét is nyugodtan bezúzhatják 😂
Simán venneék egy Id3-at.
KB a swing mostani ára amit kiadnék érte. 🤑
Az jó lenne. 🤔
Villanyosnál egyedül a magasabb ár.
Szerintem, kölcsönadási szerződés és te nem kapsz pénzt a fuvarozásért. Itt is gondolom a lényeg hogy nem kapsz érte pénzt.
Mondjuk kérdéses hogy a kocsi az öcsém nevén van,az áru meg az enyémen. 🤔
Akkor ez hogy?
Ok,nekem nem kell. 😃
Na, akkor az ID3 pont jó. Most néztem az oldalon 58-as akkuval 34.000-től indul.
Szerintem próbáld fel legalább. Az elektromos hajtás miatt több a hely benne, mint egy hasonló méretű benzinesben.
Ez igaz, nekünk is jobb lenne kér delejes a melóhoz, én napi 90-100 más8k 15-20 viszont itt játszik be az ár, most cseráltük mindkettőt amikből kijött volna 2 7-8 éves vellany, de ezeken kívül azért a havi 1-2 többszáz km-es utakhoz ( na meg a nyaralások, külföld wellness stb.) kéne egy dínótfüstölő is így meg már messze vagyunk tőle. Na meg a vellany terjedése ellen a legnagyobb célközönség szól, a városlakók. Ki van itt aki belvárosban, emeleten lakik és villannyal jár? Senki hisz a városokban esélytelen a napi töltés jelenleg.
gyerek haverja a valamilyen teslával lazán lecsavar 600 km távot, neki a pénz nem számít bármit is meg tud venni
szóval van hatótáv rendesen ha kell, és a pénztárca bírja
A legnagyobb cel hogy korlatozzak es ellenorizzek az enberek mozgasat.
Ja, igen lemerül, csak ezeknél akksi ki akksi be aztán mehet tovább.
Igen, az egyik cél, hogy több hely maradjon élni a városokban...a legtöbb európai országban hatalmas összegeket tolnak a városi tömegközlekedésbe és közösségi közlekedésbe, sorban nyitnak az autó, kerékpár, roller megosztók, stb...Autója annak lesz akinek megéri aránytalanul sokat kiadni rá.
legalább nem kell bajlódnom a parkoló kereséssel és sok hülyével kevesebb lesz az utakon(meghajlós)
Aki meg rendszeresen használja nagyon hosszú távokon is, az majd hozzászokik, hogy nem vezetés közben kávézik, eszik, alszik, meg hugyozik...hanem megáll hozzá :-)
Az elektromos autózás azt fogja még hozni, hogy nem lesz mindenkinek autója. Akinek túl drága vagy más alternatívája is van, annak majd nem lesz, mert nem éri meg...
De amit kitalálnak hogy nem jó, az sem igaz...
Én semmilyen autóval sem szeretnék egy seggel 1000km-t megtenni. Az én autóm is elmenne 1300km-t egy tankkal (annyit szokott kiírni tankolás után) , de 2-3 óránál többet nem vagyok hajlandó megállás nélkül menni.