Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én sem számítok kisebb árakra...Rájöttek hogy kevesebb eladott autóval is lehet jól keresni, akkor meg miért ne úgy?
Még ráérek, olvasgatok, gondolkodok. Kis autó nem jó. Van két gyerek, télen minden hétvégén sielünk, ami sok helyet igényel a kocsiban, az év többi részében meg kirándulunk, hosszú hétvégézünk, stb. nyaralni is kocsival járunk többnyire. Nekem 450-500l csomagtér mindenképpen kell. Viszont nem vagyunk nagyok, a belsö tér nem kell hogy hatalmas legyen. Pl a fabia kombiban sinám kényelmesen ülünk, el is férünk benn, de nem szeretnék ezres háromhengerest. nem azért mert rossz lenne, kellemes menni vele, de ha nem muszálj inkább valami elektromos legyen
Nem fog visszaalni ha nyer a muszka ha nem.
A nyersanyagok teren egy olyan bazinagy luk lesz par evig az elkatasi lancokban mint egy ustokos.
Csak az akkukhoz kello nikkel ellatas is felfordul a szankciok miatt.
De ugyanez kobaltra is igaz.
Nem ismersz...Én nagyon lassan és nagyon sok gondolkodás után döntök, a vásárlás része valószínűleg nem is idei téma. Elsö körben a két autóból csinálunk egyet, mert kettö aztán tényleg nem kell. Aztán mivel valószínűleg raktárkészletről semmit sem lehet venni, vagy megrendelek valamit, vagy nézünk egy használt autót ami lehet elektromos is. Sok minden jöhet számításba. Jövöre lesz már elvileg Astra kombi elektromos is...de egy Hibrid Corolla kombit sem vetek még el végérvényesen. Az is jó rövidebb, de hosszabb távokra is
Semmi köze az áraknak a háborúhoz, ez csak a duma... már február előtt felszánkóztak az árak, meg a fél-1 év autóra várás se most kezdődött.
Hacsak nem tényleg "valaki" akkor az X6-ost is szopatni fogják.
Haver BMW-vel mesélte, hogy mindig őt szedik ki a sorból 😆
A Prius, Astra, Suzuki, a legfeltűnésmentesebb autó a világon. Azokkal tényleg alig foglalkoznak, de roki kártyára mindenkinél harapnak.
Talán a hykomat Trabant volt amire ránézésre elhitték hogy rokkant vagyok 😁
A Tekla minősége* is elég tré bármelyik német prémium után... de attól még - mint villanyos - jó.

*egy 4 éves S alapos tanulmányozása után... lehet, az új 3-asok jobbak. Csak tanul a Tekla is közben...
Szerintem ha amúgy is csak hobbi autónak kell, bőven elég lenne neked egy ID3 vagy a MEB platformos megfelelője. (Seat, Skoda)
két személynek nagyon kényelmes, tágas, és jól pakolható, és a kis akkus változat is elég jó hatótávval rendelkezik. Nekem pl 77kWh-s a nettó akku kapacitásom, de 46kWh-nál még soha nem töltöttem vissza többet.
Nagy akku csak hosszú több töltést igénylő útnál előnyös, de ha nem akarsz rá költeni, annyi előnnyel nem jár mint amivel drágább.
Egyetlen hiba, hogy alapanyag hiány miatt nem gyártották egy darabig, szóval arra is várni kell.

De mondom. Kicsit vársz amíg a ruszkik befejezik a háborút, helyreállnak az árak és az ellátólánc, simán kapsz rendes autót is annyiért mint ez a kínai, addig meg kihúzza a TDI Golfod is.
Kevered. Az nem a Tesla volt.
Azt a kedvenc autód csinálta 😂
https://villanyautosok.hu/2021...
Én úgy látom te már eldöntötted 😁
Akkor minek kérdezel minket?
Épp még jó is lehet, de azért ha a piaci átlag alatti ár nekem gyanús.
De én bátorítalak hogy vedd meg, és számolj be a tapasztalatokról 😁
Nem feltétlen most, bár szerintem jövőre vagy az után sem lesz ez már olcsóbb...
Van két autóm, egy elég lenne, egy univerzális, ami mindenre is egy kicsit jó és nem lenne baj ha elektromos lenne...
Csak nyugodtan, biztos sokan megtapsolnak, de hivatalos közeg elleni erőszak is 2 év seggből szájba szárazon 😉
Jó, de akkor miért a válság kellős közepén akarsz autót venni?
Most a kis akkus kerül annyiba, mint amennyiért én a nagy akkusat vettem.
Hidd el, az X6-ot hamarabb "átlépik" a yardok, mert az lehet VALAKI... a csórót a szakadt kocsiban viszont szabadon lehet szopatni unaloműzésből is.
Nekem teljesen jó a tesla, a többi még olyan sincs. A nagynevű menö márkák bakiai nem merülnek ki ennyibe...
Nekem egyszerűen túl drága. Más bajom nincs vele.
de attól, hogy pótolt végtagja lesz, még tartós roki marad, teeeee... 😂
... csak épp nem érvényes akkor, ha az öreglány nincs az autóban.
Sztem is baxtassák csak a roki kártyával visszaélő köcsögöket, fele úgyis cigó.
Asszony mesélte pár hónapja, hogy volt bent az egyik betege, labor beutalóért, mert berendelték roki felülvizsgálatra... a tagnak hiányzik az egyik lába tőből - kicsit mérges is volt: "mit gondolnak vajon, hogy a múltkori vizsgálat óta kinőtt?" 😅
Hmm,tehát relatíve iatal márka fiatal cucca.
A teszla se most kezdte,igényesebb és fizetőképesebb piacra,mégis ott vannak.
És bár elektromos téren nagyon ott vannak,a legjobb SW akkumendzsmetjük,gyártási tapasztalatokban is nagyon jók autó szinten azért a nagyok még vezetnek.
Lássuk be menet közben elrepülő üvegtető nemigen van máshol.
És az odabaszott tablet se a szivem csücske.
NIO ES 6 , de ez is valahol 50.000 Eurónál indul árban.
Egyre több kínai autót látni különben
A Roewe (MG) Marvel R modelljük szerintem egész jó, bár az meg már nagyon nem olcsó.
Ez a kombi 2018-tól van Roewe i5 néven elektromos hajtással, Buick Excelle GT alapokra fejlesztették.
A gyártó a SAIC Motor, akik pl a kínai Volkswageneket is gyártják.
közterest eládom a beton járdán ha baszakodik
én már csak ilyen lázadozó vagyok, a bkv elkenőrökkel is sűrűn ment a dulakodás 😂
Nagy része SW hiba,a többi csak sima gyártás lezserség.
Valamit valamiért.Olcsóbb,nem véletlen.
Mióta van gyártva ez a konkrét tipus?
Mióta gyárt a konkrét pici kinai gyártó ilyeneket?