Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

euro 6 már egész jó szerintem elég is volna. Baszkodnak az autó kibocsájtásokkal aztán a világ összes gépjárműve kibocsájtása az összes kibocsájtás 2%-a, ha nagyon kímélni akarják a környezetet akkor nem az autókkal kellene baszakodni hanem előkeresni a másik 98%-ot azt azzal baszni valamit 😅
Na, az utolsó mondatoddal ki is ütötted a másodikat.
már megint a kompromisszumok(gondolkodós) Oda megyünk vásárolni ahol lehet tölteni stb. Sose kéne villanyautó 😆
jól érted(kezeit széttáró)
Egébként már tavaly volt erről szó. Van egy natixos bérlőm, ők maszterekkel járják európát, már tavaly mondta, hogy lehet a főnöke jövőre beleveri a faszát az egész vállalkozásba ha ezt behozzák amit tsanyi linkelt. ennek a végkimenetele végül is az lesz, hogy tahót szerelnek ezekbe a járművekbe és itt is lesz pihenési idő ecetera. Szóval az aeter szabályait kell majd betartani. Kötelező álló fűtés és hűtés illetve egy héten nem tudom hányszor igazolni kell, hogy a söfőr nem az autóba aludt, hanem valami motelba amit számlával kell igazolni. kamionosoknál ez már mén. A maszterek úgy vannak kialakítva,hogy hátul felül ki van alakítva egy madárkalitka abba alszik a söfőr na ez majd megszűnik. Meg megszűnik a 2 kezes havi 20-22 ezer km futás is(gondolkodós) Ennek a többletköltsége nyilván a fogyasztókon csapódik majd le mint minden más is(kezeit széttáró)
Elvtelen? Pont te vagy elvtelen te szerencsétlen. Beoltattad magad mert az ilyen kéribaromlaci félék azt mondták. Én mentem a saját elveim után.
Hát milyen elvtelen, gerinctelen fideszes vagy te?! Mint a Blődi? 😆
nálatok. én ellenálltam a rendszerakaratnak 😂
Ezzel megint csak az a baj hogy a lomis cigányokat nem érinti.
én is megyek segíteni(gondolkodós) nyomom a gombot a zúzógépen(fetrengős)
Igen, tudtam hogy jön egy ilyen jellegű válasz. Te az ájfon 24esedet tudot tölteni a zsebedbe az autódba otthon menetközbe használat közbe, bármikor bárhol bạrmilyen körülmények között. Tudod tölteni úgy hogy egy percet sem kell mellőznöd és töltés közben is használhatod arra amir való.
ne gondolkozz az nem neked való8ujjával nemet mutató) Szedjed szépen a sátorfádat aztán irány a vizsgabázis(fetrengős)
de kell,mert ha kiszállítod a bútort számítasz fel szállítási költséget(dollárjeles)
tessék szépen elbattyogni egy vizsgaközpontba aztán jó pénzért levizsgázni(fetrengős)
😂 van még rá szűk 10 nap(óranézegetős)
szerintem mindenki beszerzi addigra (fetrengős)
én az ájfon 24-esembe nem tudok akksit cserélni(kezeit széttáró) töltöm minden nap(szemeit körbeforgató)
Neked meg inkább gyereket kellett volna csinálni, talán most nem lennél ilyen ostoba 🤷🏼‍♂️
Nono!

A húszéves füstölgő xaroknak gazdaságilag értelmetlenné KELLENE tenni a fenntartását.
De pont azokhoz olcsó minden: bontott és utángyártott alkatrészek, jóval kisebb adó, kis szemhúnyással átmenni a műszakin, stb.
Próbáltam busszal munkába járni, de iszonyat sokat fogyaszt és parkolni is nehéz vele 😂
Régi járművekra a forgalomba helyezésekor érvényes előírás vonatkozik. Régi járművekkel nagyon nem kell foglalkozni, mert azok jellegükből fakadóan szétrohadnak, elfogynak, kihullanak, hiszen gazdaságilag értelmetlen üzemben tartani, így nem marad sok, elfogynak maguktól is.
10-20éves autókat meg nem lehet kivenni az emberek alól, mert abból lenne parasztlázadás.
Ez ellen úgy lehet tenni, hogy ösztönzik az új autók vásárlását, pl. a zöld rendszámos kedvezményekkel, támogatásokkal. De persze ehhez kell egy átfutás. Nem lehet egycsapásra mindent lecserélni.

De komolyan Ini évente megy 3000km-ert, az ő asztrája álló helyben fog szétesni. Kevesebbet szennyez ilyen kevés használattal, mint a Teslám.
Aki meg sokat megy a kocsival annak egyszerűen elfogy, elhasználódik a kocsi és azért fog újabbra cserélni.
Alapvetően én is így gondolom, minden autó egy szar, de aztán ott van a másik oldal. Kicsit jobban belegondolva, azért szar mert 300ezernél jönnek a hibák(és ez sem törvényszerű, de mondjuk hogy így van) 80-as években mennyit mentek el az autók probléma nélkül? És ha megnézzük azok romlanak el ami a nagy környezetvédelem jegyében kerülnek most bele. De ettől függetlenül tény hogy nem a tartósság az elsődleges szempont, az nem biznisz. Ezért kár azt is hinni hogy majd at elektromos autóknál ilyen nem lesz, egyszerűen ez nem cél, főleg nem úgy hogy használd 20évig költség mentesen.
Az lehet, de többségünk városokban él, ott meg az öreg autók (dízelek, olajat füstölő benzinesek...) teszik élhetetlenné és egészségtelenné a levegőt. Na meg a fafűtés...
Itt van a rohadt nagy hiba, mindenki úgy beszél mintha az autók lennének a legnagyobb károsanyag kibocsájtók, utána lehet olvasni hogy hol tart. De csak egy pl, a 15!legnagyobb teherszállító hajó annyi károsanyagot bocsájt ki mint a világ összes autója együttvéve.
Nekem nincs bajom a BMW-vel, vegye aki akarja, de amikor próbálják Isteníteni attól kivagyok. Pláne amikora “fócvágenhez” hasonlítják pedig mind a kettő pont ugyanakkora szar, az egyik így, a másik úgy romlik el.
A BMW-vel nincs baj, ha eljön az idő, önmegsemmisítő.
https://m.youtube.com/watch?v=...
Ez megint egy kibaszott nagy hülyeség amit írsz. A tied egy kivételes példa mert újként vetted és csak hosszú köröket mentél vele. Tesóméknak is volt egy ugyanolyan fosfalicskája mint a tied. 270-300ezer között jóformán az egész kocsi nem ért egy darab szart. Ott ment el benne minden. A részecskeszűrőtől kezdve a kettőstegű a vezérműlánc, izzítóelektronika. Jóformán minden ami drága.
Kifut jövőre ha jól figyeltem,hibridekre már idén évvégétől.Sietni kene. 🤔