Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaja, az én koromban rövidül már magától is.

Egy BMW-t viszont nagyon szégyellenék... ....akkor már kilométerekről látszana hogy milyen kicsi a cerkám. 😆
Igen, te már a 125-össel való pöcsrövidítésről is letettél! 😅
Versenyeztél egy másik ugyanolyan hülyével mint te - én ebben nem látok semmi rendkívülit... Te is biztosan valami fontos találkozóra siettél, hogy mindenképp muszály volt kanyar előtt kifékezned - gondolom, a KRESZ betartásával haladtál 😂
Plusz az apróságok: úgy láttad, hogy határon mennek, hisz rosszul kanyarodtak - akkor mennyivel mentél te, hogy 5 perc késéssel utolérted őket? Hisz ha csak 80-al mentek, 5 perc alatt az 6+ km, és te "néhány km" után befogtad.
Szóval te nyertél, lenyomtad mindkettőt, ügyi vagy, köszönjük a beszámolót! 😂
Lásd be: maga a motorozás többnyire pöcshosszabbítási kísérlet (de pl. rajtam már ez sem segít....) - ennek fényében fordulnak elő az általad említett dolgok is.
Sziasztok!
Egy olyan - szerintem sajnálatos - jelenségről szeretnék beszámolni, amivel már többször kellett találkoznom. És minden egyes alkalommal értetlenül állok a dolog előtt.
Amiről beszélek, az az előzés szándékos megakadályozása, megnehezítése motoros és motoros között kanyargós útszakaszokon.

Tegnap épp egy új Yamaha MT-07 és Triumph Street Triple RS-ből álló páros csinálta ezt velem a Bükkben. Egy motoros sráccal beszélgettem az út szélén, láttam a két motorost elmenni, egyikőjük (a Triumphos), ahogy ránk nézett, majdnem elvétette a következő kanyart - de szerencsére nem, még megmentette, aminek örültem is. Senkinek nem kívánom ugyanis, hogy összetörje magát és a motorját.

A lényeg, utána még megemésztettük a látottakat, elköszöntem a sráctól, akivel dumáltunk, felvettem a dzsekit, sisakot és kesztyűt majd elindultam. A fent említett két motorosnak tehát legalább 4-5 perc előnye volt. Ennek ellenére néhány kilométer után utolértem őket. Nos, ekkor kellett - újfent - a bevezetőben említett magatartással szembesülnöm. Nyilván lassabbak voltak, hiszen utolértem őket úgy, hogy percekkel utánuk indultam.
Ekkor jött az, hogy a kanyarban jóval lassabbak voltak, ugyanakkor az egyenesekben húzták neki, ami a csövön kifért. Főleg a Yamahás emberke.
Szerintem ez óriási hülyeség és rendkívül balesetveszélyes! Mondjuk a Triumphos srácot viszonylat biztonságosan meg tudtam egy egyenesben előzni. De a Yamahás már makacsabb volt, csak a következő kanyar előtt féktávon tudtam megelőzni. De mivel az út elég keskeny, a külső széles sokszor szar, így a srác nyilván nem a sávja jobb oldalán ment, hogy ezt könnyen megtehettem volna, hanem félig-meddig a szembesávbe kényszerültem.

Nem volt annyira gáz a helyzet, de ha ott valaki sietősen jön szembe, akkor akár szűk is lehetett volna.

Ezért kérdem én: ha valakit egy kanyargós szakaszon egy másik motoros utolér, akkor miért nem lehet annak megkönnyíteni az előzést? Miért fáj ez annyira?
Engem ha utolérnek, akkor a következő egyenesben nem gyorsítok rá és sokszor még - indexszel, kézzel - jelzek is a másik motoros számára, hogy menjen, mert elengedem.

Amit a két srác is művelt tegnap, az tök felesleges és veszélyes. Semmiképpen nem a közútra való. Legyünk már előzékenyek és korrektek egymással szemben, sokkal egyszerűbb úgy.

Nem ismerem a két srácot, lehet hogy tök jó fej, rendes emberek amúgy, de a tegnapi dolgot a jövőben inkább hanyagolják.

Vigyázzunk egymásra és magunkra. Ne veszélyeztessünk másokat és magunkat tök felesleges rivalizálással!
Úgy tűnik tényleg nem: "VONATKOZIK-E A SZABÁLY A SAJÁT SZÁMLÁS ÁRUSZÁLLÍTÓKRA? — NEM! A saját termékeiket mozgató áruszállítók (gyártó-termelő vállalkozások, őstermelők, építőipari kivitelezők stb.) közül közúti áruszállítási igazolványt továbbra is csak azoknak a vállalkozásoknak kell kiváltaniuk, melyek 7,5 t legnagyobb megengedett össztömeget meghaladó tehergépjárművel végzik a saját szállítási műveleteiket."
Ha igy van, akkor jo munkat vegeztek.
De csak akkor.
Na de ha önvezető akkor utazhat a teherautóval is.Akkor már csak utas lesz.
Persze,majd ez követően építik be a Bugatti Veyronba.
Na ezt simán lehet 😆
nekem meg van a 2-ik része. a mellette lévő műhelybe triumf főtengelyt gyártanak gyerekek.(kezeit széttáró) Fókazsírral bekent újságpapírba csomagolják, majd küldik az anyacégnek Angliába beszerelésre 😆
Ezeket vajon megröntgenezik, hogy vannak-e bennük esetleg zárványok?
Fenét... teherautó önvezet, a rakodók meg mennek utána egy 20 éves dízel Passáttal, hogy legyen, aki pakol! Akkor nem vonatkozik rájuk a szabályozás 😅
Dehogynem. Némi orosz ösztönzésre 😆
Ugyan már. Jön az önvezető teherautó, aztán majd az ügyfelek kipakolják maguknak, online rányomják a pecsétet, aztán ha gond van, akkor nem lesz kivel vitatkozni úgy sem, szóval mindenki boldog 😁
de most az rémlik, hogy ez nem feltétlen a környezetvédelem jegyében zajlik így 😅
Egy kis gyöngyszem.keményen nyomják.
http://youtu.be/XsEIamdzsZs
jó jó azt viszonylag gyorsan kiköhögte(meghajlós)
esetleg érdemes erről a szakmáról azt tudni, hogy jelen pillanatban kurva nagy a kínálati oldal nagyon nagy harc megy a fuvarokért és fillérekért kell szállítani vagy nincs meló(kezeit széttáró) Soxor már az is gondot okoz, hogy időben le legyen cserélve az autón a gumi.
Azért én a vállalkozókat is megkérdeztem volna mennyire örülnek ennek a szabályozásnak valószínű máskép nyilatkoztak volna. Épen van elég bajuk szó szerint kenyérből nem esznek eleget és még egy újabb sarc. Most fogadjál fel még egy szakirányítót havi tiszteletdíjért mint egy könyvelőt(taps) Mondjuk ha nekem lenne ilyen vállalkozás, minden bizonnyal leraknám ezt a szakirányítói vizsgát és magam intézném ezt a feladatkört a saját vállalkozásomba. Az igazi szopás 2026-tól jön el amikor már a söfőr seggét is fényesre kell nyalni minden nap szállodát meg kuplerájt kell már neki fizetni, cseréb egy 13 m3 rakfelület pont annyit fog tudni megtenni közúton mint egy kamion kb. 5-6 száz kilómétert (taps)
16%
Ipar, és ingatlanok fűtése zabál sokat, de németeknél már pedzegetik hogy vegyél 3 pulcsit, és 2 család egy gyertya körül melegedjen, mert az az igazi hazafi, aki nem fürdik 😆
végre gyártottak okos autót(meghajlós)Nem szerettem eddig a bmw-ket de most, hogy látom mennyit innováltak bele ha már feleslegessé válik szépen tudja a dolgát (meghajlós) Bár ha tovább gondolkozom még mindig úgy érzem magam jól ha másnak van ilyen bmw-je 😆
Kínaiak csinálják az autó akkucsere állomást. Más kérdés hogy semmi értelme, legfeljebb annyi hogy megveszed kis kapacitású akkuval és bérelsz egy nagy kapacitásút amikor nyaralni mész, de az akkucsere sok problémával jár, egyszerűbb kivárni a töltőn azt a 15-30percet.
Nekem volt ilyen. Amíg jó, addig jó egy öreg vas, de van az a pillanat amikor egyszerre kezd megpusztulni benne minden. Aztán hiába olcsó, meg hiába cserélgeted, mindig más dolog jön elő. Ez használat függő, de az autókat általában használják, kevés a hobbi autó. Szóval jó az így. Szerintem ezen felesleges szigorítani.
Műszakin meg nem megy át ha szar. Apróságokat elnéznek, de főtartó rohadás, futómű hiba, fékhiba, kiugró emisszió nem nagyon megy át. De különben az összes kocsim hozta a gyári emissziós értékeket mindig, beleértve a 120as Skodát is, Astrát is, mert amúgy mindent megkapott amire szüksége volt.
Én csak eddig olvastam (kezeit széttáró) Nem kell rá c-s jogsi, elég a B rögtön az első mondatot elbaszták olvassam tovább vagy a többi is baki végig?
Ez sem teljesen igaz.Ha minden parkolóhelyen lenne az is kevés lenne,mert a parkolóhely is kevés.