Hát aki biciklivel meg gyalog jár, vagy egy 20 éves Swifttel évi 4 ezret, annak egy húszmilliós villanyautó meg hozzá egy napelem park sosem fog megtérülni.. tudsz még ennél hülyébb összehasonlítást is írni? 🤣
ginó? Nem 😅 Beléd fog állni ezért 😅 Egyébként hagyományból még millió helyen robbanómotornak nevezik régen a tankönyvekben is így volt(kezeit széttáró)
Mondom,anno fatert radumaltak erre az 1,6 helyett,jartuk az orszagot mindenfele gyari bemutatokra,hangos szar volt.Bar jol fogyasztott,par evbutan lecserelte fater egy G 1,6 ra,aztan elloptak.Nem lett meg.
Nekem sajnosnem tudnäd.
Nálam kimerül abban, hogy elismerem a műszaki tecnikai nagyságát ami sokak szemében idejét mult de aki tudja az érti, illetve vettem egy kawakis nyaksálat......
Mert ahogy írtad egy külsős cég üzemeltetné a töltőket, na annak nagy királyság lenne ha 7 órán át foglalná a semmiért egy bevételi forrását a dolgozó, valamiért nagyon nem a világban élsz hanem valami utópiában amit persze te sem tartasz. 😁
Volt olyanom,nem szerettem,szűkebb mint a G szarabb a futomu es 140 nel kurvahangos az az 1,4 es,A G kombi meg mar van,ha pompakocsi kell van egy H,az meg meg kenyelmesebb ulésekkel is kenyztet,es meg jobb a futomu.
van egy fasza gázas f astám eladó, neked oda adom egy fasza kanapéért
ha kell még egy 3 raklapos futót is kapsz mellé ami lazán elbír 1.5 tonna súlyt
ha ló kell bele akkor visszaírjuk a gázvezérlőt mert most 3ezres fordulat alatt 15% kevesebbet nyom be az ideálistól és emiatt lomhának tűnhet
most vidd mert ki van takarítva, ha az asszony elkezd barackot szedni tiszta por lesz aztán takaríthatod fél napig
A villanyos kocsi draga,beragadt corsa olcsobb.
A vicc hogy nezek k aszma kombit,meg a regebbi GM 1,4T kisebb 125 lovas verzioban,9 evesen 200 ezer km-el is 3,2 tol indulnak.
Eszem megall.Nezek valami vallalhatatlan lomot inkabb.
te tipikusan az vagy aki keres mindenféle kibúvót miért nem lehet megcsinálni
gondolom ez amiatt van hogy irtózol csak a gondolattól is hogy villanyos kocsi jó lehet valamire......
miért kellene lecsatlakozni? feldugod aztán majd lesz valami ahogy szaporodik a villanyos kocsi szaporodik a töltő is
egy 10kw töltő lehet vagy 250 ezer forint, nem kell milliárdokban gondolkodni
stadionokra 500 milliárd feletti pénz lett elszórva a királyunk praktizálása óta, erre is jutna ha akarnák......
és leírom még egyszer nem a cégnek kell venni
Azt még megvárom, hogy a kerti csapból mikor tudok tankolni.
Azért az látszódik, hogy a sok köcsög lippppsi kezdi felismerni a helyzet tarthatatlanságát elektromos autózás terén, mert valahogyan sűrűbbnek látom a kerékpár, és általában az egészséges életmódos szarságokat, kerékpárral felfedezhető 15 legszebb táj, meg az efféle baromságokat.
Vagy csak rémeket látok.
csak nappal több áram van úgymond "ingyen" amivel igazándiból csak a gond van hogy nincs hová tenni, azán ezek a nappali töltőhelyek megoldanák
de mint írtam sosem lesz mert a freelac fél korlátoltak ott vannak mindenhol
ráadásul az ilyen hivatalokban mindenki tudja mi nem az ő dolga, de azt hogy mi a dolga azt általában nem tudják
tőlem jobban meg senki sem tudja hogy ha nem akarunk valamit csinálni rengeteg okot lehet találni ami azt bizonyítja hogy nem kell csinálni azt a dolgot.....
és ez is egy ilyen
érdekességképp a régi cégemnél amikor odakerültem 1mw trafó volt, pár éven belül 2mw lett és nemrég lett mégegy 2mw trafó szóval már 4mw van a cégnél, ez 10 éven belül, mindenzt úgy hogy a nagyfeszültség rész változatlan, és semmi sem omlott össze a környékben
Nálam kimerül abban, hogy elismerem a műszaki tecnikai nagyságát ami sokak szemében idejét mult de aki tudja az érti, illetve vettem egy kawakis nyaksálat......
ez egy igásló, az öröklét igéretével
ha kell még egy 3 raklapos futót is kapsz mellé ami lazán elbír 1.5 tonna súlyt
ha ló kell bele akkor visszaírjuk a gázvezérlőt mert most 3ezres fordulat alatt 15% kevesebbet nyom be az ideálistól és emiatt lomhának tűnhet
most vidd mert ki van takarítva, ha az asszony elkezd barackot szedni tiszta por lesz aztán takaríthatod fél napig
A vicc hogy nezek k aszma kombit,meg a regebbi GM 1,4T kisebb 125 lovas verzioban,9 evesen 200 ezer km-el is 3,2 tol indulnak.
Eszem megall.Nezek valami vallalhatatlan lomot inkabb.
gondolom ez amiatt van hogy irtózol csak a gondolattól is hogy villanyos kocsi jó lehet valamire......
egy 10kw töltő lehet vagy 250 ezer forint, nem kell milliárdokban gondolkodni
stadionokra 500 milliárd feletti pénz lett elszórva a királyunk praktizálása óta, erre is jutna ha akarnák......
és leírom még egyszer nem a cégnek kell venni
Azért az látszódik, hogy a sok köcsög lippppsi kezdi felismerni a helyzet tarthatatlanságát elektromos autózás terén, mert valahogyan sűrűbbnek látom a kerékpár, és általában az egészséges életmódos szarságokat, kerékpárral felfedezhető 15 legszebb táj, meg az efféle baromságokat.
Vagy csak rémeket látok.
de mint írtam sosem lesz mert a freelac fél korlátoltak ott vannak mindenhol
ráadásul az ilyen hivatalokban mindenki tudja mi nem az ő dolga, de azt hogy mi a dolga azt általában nem tudják
tőlem jobban meg senki sem tudja hogy ha nem akarunk valamit csinálni rengeteg okot lehet találni ami azt bizonyítja hogy nem kell csinálni azt a dolgot.....
és ez is egy ilyen
érdekességképp a régi cégemnél amikor odakerültem 1mw trafó volt, pár éven belül 2mw lett és nemrég lett mégegy 2mw trafó szóval már 4mw van a cégnél, ez 10 éven belül, mindenzt úgy hogy a nagyfeszültség rész változatlan, és semmi sem omlott össze a környékben