én alig látok ki az opelből de leszarom
bent meg végképp
valami miatt foltos a szélvédő olyan mint amikor a zuhanyfülke üvegén megszárad a vízcsepp és semmi sem hozza le
se sav se lúg se semmi vegyszer
aztán ha párás az idő és töröl az ablaktörlő foltos lesz amíg fel nem szárad teljesen
A végén, amikor tiszta, akkor száraz, tiszta mikroszálassal dörgölöm át.
Amíg nem koszolódik nagyon, az elég is szokott lenni.
Én is rühellem a nem tiszta optikailag a szélvédő.
En is kivul-belul mosom, elsore tokeletes, de amikor szembefeny van, akkor nem tetszik a mutatvany. A katonasagnak a piros flakonos vacak volt meg ujsagpapir, lehet, ki kene probalnom?
Ugyanígy. Nekem nem szöszöl, valszeg durvább anyagú a paírtörlőm (a legócóbb 😁) Évente 1x ha sort kerítek rá, soha nem figom meg, nem zsíros.
Egyébként kívül is le kell, sokkal gyakrabban, mert az ablaktörlés után tisztának láccik, de valójában zsíros marad - és akkor jönnek a szivárványos foltok naplementében.
Az autótól is függ, a Vitarát hiába csiszikeltem akármeddig, az néhol mindig opálos maradt - szar minőségű üveg, erre többen panaszkodtak fórumokon (valami lengyel beszállító volt)
Inkább azt mondjátok meg, ki-hogyan-mivel mossa le az autó szélvédő belső oldalát? Én mindig azt hiszem, hogy megtaláltam a tutit, aztán mégsem. Mostanában spriccelős ablaktisztító (most éppen a lidlis) és papírtörlő, de az szöszöl, meg amikor szemből süt a nap, látom, hogy vannak foltok, pedig nagyon figyelek, hogy a kezemmel ne tapogassam az üveget.
Nekem a masterban két hete fordult át az óra. Egy millió km lett benne. Motorja bontatlan ,eredeti turbo,eredeti porlasztók. Vezérlésben cseréltem 800 e körül fogaskerekeket mert zajos volt.
Na utoljára a srác amikor nálam járt tavaly olyan 1,4 millió km körül volt az autóba.(óranézegetős) Debreceni a gyerek egyébként most miskolcon lakik árut terít az egész országban. a cikk nem írja de ajándékba kapott az autóhoz egy új óracsoportot is 1 milliónál az akkor 160 ezer forint lett volna(kezeit széttáró)
(gondolkodós) Ebbe még benne van 6-700 ezer kilométer ígérete 4 porlasztó felújításával(kezeit széttáró) 89 ezer kilométer. Pont ennyivel vettem annó meg az enyémet abba 92 volt. Van egy ismerősöm 1,5 milla van ugyan ilyen furgonjába ott porlasztók már lettek cserélve(kezeit széttáró) Ezek az autók filléres fenntartásúak. Nyilván menetdinamikára, kényelemre nem összehasonlítható a mostani csili vili de szar minőségű autókkal(kezeit széttáró) Meg egy kicsit zajosak is(gondolkodós) Mondjuk ebből nem tudom hová tűnt a háfal(gondolkodós) Így nem is vizsgázhatott volna(kezeit széttáró)
hát erre mondhatnám azt, hogy fizetett politikai hirdetés, hogy mentsük meg a német ipart 🤣
de a cikket sem megerősíteni sem megcáfolni nem tudom.(kezeit széttáró)A tojotának elkeresztel francia hulladékhegyeket nem tudom már, hogy mihez lehet-kell hasonlítani. Azok az autók amik asszem jkt12 alvázszámmal kezdődtek mint az előző összes tojotám és a tojota gyártott zömében japánban amibe még bele volt írva, hogy méd in japán na azokat lehetne is hasonlítgatni(kezeit széttáró) Amik hasonlóan szívós ellenfelek azok szintén japán gyártmányok lásd szuzuki (kezeit széttáró) persze ezek már meglett öreg darabok (kezeit széttáró) tojota európai piacra már nem igen gyárt feltette a kezét és ő kiszállt ebből a környezetvédelmi őrületből és köbcenti csökkentésből. Azt mondta ezzel kínlódjanak az európaiak így az európai tojota az francia. Szóval nehéz így ítéletet mondani katyvasz már az egész autógyártás. És nem azért lett a béjemvé meg az ódi a sor elején mert hajszállal is jobbak lennének mint régen voltak hisz pont ugyanolyan foshalmok 5-6 éves korukba azoknak is kakukk azt jöhet a 3 millás szervíz. A szar helyzet az, hogy ezek azért kerültek a sor elejére mert a többi lett még sokkal hulladékabb mint előtte volt(kezeit széttáró)
Na pont ilyen miatt nézegetem a 15 éves furgonokat 😅
Akinek eladtam az előzőt felhívtam ha esetleg neki már nem kell szívesen visszavásárolnám(kezeit széttáró) sírva röhögött hallottam, hogy csapkodja a térdét azt mondja tervez még élni 20 évet és a tojotában fogják eltemetni így nem eladó 😅
ez itt aképen érdekes is lehetne de baloldali tolóajtó nyista nekem meg úgy nem sokat ér(kezeit széttáró) Abban az időben kb. egy visszapillantó tükör áráért ami se nem elektromos sem nem fűthető lehetett hozzá kérni bal oldalra tolóajtót újonnan. Még nekem sem volt drága 2020-ban 85 ezer+ áfa volt a plusz tolóajtó tehát fillérek. Azt nem értem a rengeteg barom minden faszságra elkölt plusz 2 millát de bazmeg tolóajtóra arra nem költ fillért sem(fejét fogó) Ezeknek a verdáknak 95% gyári egy tolóajtós. Annak az 5%-nak akinek meg volt esze és kérte a bal tolóajtót azt meg nehéz kifogni pont azért mert ritka mint a fehér holló. Ezeknél a modelleknél ugyan ez a helyzet a klímával is(kezeit széttáró) Amelyiknek van kétoldalt tolóajtó és klíma is van benne na az a kategória királya(kezeit széttáró) Az enyém ilyen volt 3 napig volt fent a hahun. Most is ugyanez a helyzet ha 2 évente felkerül egy ilyen kb. másnapra már nincs ott (gondolkodós)
ezek még azok a fajta autók amikkel nem kell szopkodni a brét. 8 évig használtam nincs tized annyi a hibalista mint a mostani 4 éves autómnak.
4 év alatt elől-hátul féktárcsa+ fékbetét, bal oldali féltengely, részecskeszűrő. Ez anyagköltségben kicsivel több mint 1 milla + az 5 kötelező szervíz ami szintén volt vagy 8 kiló a semmiért 😅
bent meg végképp
valami miatt foltos a szélvédő olyan mint amikor a zuhanyfülke üvegén megszárad a vízcsepp és semmi sem hozza le
se sav se lúg se semmi vegyszer
aztán ha párás az idő és töröl az ablaktörlő foltos lesz amíg fel nem szárad teljesen
http://youtu.be/eK07K4JxcWQ
Amíg nem koszolódik nagyon, az elég is szokott lenni.
Én is rühellem a nem tiszta optikailag a szélvédő.
Egyébként kívül is le kell, sokkal gyakrabban, mert az ablaktörlés után tisztának láccik, de valójában zsíros marad - és akkor jönnek a szivárványos foltok naplementében.
Az autótól is függ, a Vitarát hiába csiszikeltem akármeddig, az néhol mindig opálos maradt - szar minőségű üveg, erre többen panaszkodtak fórumokon (valami lengyel beszállító volt)
hagyjuk már a pest környéki urizálást
itt vidéken van drót meg bálamadzag
forró helyekre megy a drót a többire meg a madzag
de a cikket sem megerősíteni sem megcáfolni nem tudom.(kezeit széttáró)A tojotának elkeresztel francia hulladékhegyeket nem tudom már, hogy mihez lehet-kell hasonlítani. Azok az autók amik asszem jkt12 alvázszámmal kezdődtek mint az előző összes tojotám és a tojota gyártott zömében japánban amibe még bele volt írva, hogy méd in japán na azokat lehetne is hasonlítgatni(kezeit széttáró) Amik hasonlóan szívós ellenfelek azok szintén japán gyártmányok lásd szuzuki (kezeit széttáró) persze ezek már meglett öreg darabok (kezeit széttáró) tojota európai piacra már nem igen gyárt feltette a kezét és ő kiszállt ebből a környezetvédelmi őrületből és köbcenti csökkentésből. Azt mondta ezzel kínlódjanak az európaiak így az európai tojota az francia. Szóval nehéz így ítéletet mondani katyvasz már az egész autógyártás. És nem azért lett a béjemvé meg az ódi a sor elején mert hajszállal is jobbak lennének mint régen voltak hisz pont ugyanolyan foshalmok 5-6 éves korukba azoknak is kakukk azt jöhet a 3 millás szervíz. A szar helyzet az, hogy ezek azért kerültek a sor elejére mert a többi lett még sokkal hulladékabb mint előtte volt(kezeit széttáró)
Akinek eladtam az előzőt felhívtam ha esetleg neki már nem kell szívesen visszavásárolnám(kezeit széttáró) sírva röhögött hallottam, hogy csapkodja a térdét azt mondja tervez még élni 20 évet és a tojotában fogják eltemetni így nem eladó 😅
ez itt aképen érdekes is lehetne de baloldali tolóajtó nyista nekem meg úgy nem sokat ér(kezeit széttáró) Abban az időben kb. egy visszapillantó tükör áráért ami se nem elektromos sem nem fűthető lehetett hozzá kérni bal oldalra tolóajtót újonnan. Még nekem sem volt drága 2020-ban 85 ezer+ áfa volt a plusz tolóajtó tehát fillérek. Azt nem értem a rengeteg barom minden faszságra elkölt plusz 2 millát de bazmeg tolóajtóra arra nem költ fillért sem(fejét fogó) Ezeknek a verdáknak 95% gyári egy tolóajtós. Annak az 5%-nak akinek meg volt esze és kérte a bal tolóajtót azt meg nehéz kifogni pont azért mert ritka mint a fehér holló. Ezeknél a modelleknél ugyan ez a helyzet a klímával is(kezeit széttáró) Amelyiknek van kétoldalt tolóajtó és klíma is van benne na az a kategória királya(kezeit széttáró) Az enyém ilyen volt 3 napig volt fent a hahun. Most is ugyanez a helyzet ha 2 évente felkerül egy ilyen kb. másnapra már nincs ott (gondolkodós)
ezek még azok a fajta autók amikkel nem kell szopkodni a brét. 8 évig használtam nincs tized annyi a hibalista mint a mostani 4 éves autómnak.
4 év alatt elől-hátul féktárcsa+ fékbetét, bal oldali féltengely, részecskeszűrő. Ez anyagköltségben kicsivel több mint 1 milla + az 5 kötelező szervíz ami szintén volt vagy 8 kiló a semmiért 😅