a hidrogénhívők ezt mind figyelmen kívül hagyjàk
meg azt is hogy 20% alatt van a hidrogénes rendszer hatásfoka
még egy végtelen mennyiségű ingyenes árammal se biztos hogy megérné a vízbontásos termelésű hidrogén a hidrogéncellás hajtással
Az összes akkut itt fejlesztették ki, meg voltak alapanyagok is, de kínaiktól olcsóbb volt megvenni. Szerinted a hidrogénnes cuccokkal nem ez lenne ha netán sikeres lenne?
De ha ennyire hiszel benne, van lehetőséged, még mindig nem vitték el 🤣
Az működött, bár méltán nem volt népszerű, már akkor sem. 200km hatótáv hidrogénnel ha ha óvatosan kezeled a gázt.
Persze a csomagtartó eltűnt, mert teli volt hidrogén tartállyal. Szerencsére meghagyták a benzint tartályt is, így ha kifogyott a hidrogén benzinnel még tudta a szokásos hatótávot 🤣
Ráadásul a hidrogénnel csökken a motor teljesítménye, mert ugye nagyon híg gáz légköri nyomáson. A Toyota kísérletezik direkt befecskendezéses magas nyomású rendszerekkel, de ehhez a kísérleti példánynál nem csak a csomagtartó tűnt el a tartályoktól, hanem az utastér is 😆
Jelenleg a legfejlettebb hidrogénes autó a Toyota Mirai. Ennél már elérték vért izzadva hogy hozza egy Tesla hatótávját. Persze csomagtartó ebben sem nagy, miközben a Teslánál azt kérdezi mindenki hogy jó hogy van egy nagy csomagtartó, az alatt egy nagyobb rekesz, nincs kardán alagút, elöl is csomagtartó van, de akkor hol az akku és a motor? 😁
Ja és súlyban sem kevesebb a Mirai.
De legyünk jó indulatúak. A Mirai már képes lenne versenyzeni....csakhogy nincs hidrogén kút mert 10* többe kerül a telepítése. Nem tud otthon tölteni, és a tartályokat 10 évente cserélni kell mert lejár róluk a hitelesítés, és 700BAR-al senki nem szórakozik, meg a tüzelőanyag cella élettartama is alacsonyabb mint egy akkué. A számos kiegészítő rendszerről nem tudom mit bírnak.
És ha még ezen is túltesszük magunkat, a Mirai is "csak" egy villanyautó, egyedül az áramforrásban különböznek.
Nem ám, hogy nem tudod vazze... szinte minden galériája alá írtál... Az a KTM-es srác aki ott is melózott a KTM-nél és kb. minden túráján eláztatta "Murphy"
az önteltségük és a kapzsiságuk lett a vesztük
mert a német ipar már haldoklik, csak még folyik be annyi pénz a gyarnatokról hogy nem észrevehető a köznépnek
bár azért már nincs olyan jólét mint 20 éve volt
na de ennek mi is a vesztesei leszünk nem csak ők
Ez a rádöbbenés óta nem arról szól melyik jobb vagy sem hanem, hogy melyikhez nem kell az őket zsarolótól alapanyag, ha hirtelen találnának lehetőséget az eu-ban eus tulajdonú akksi alapanyagot akkor megint a villany lenne a jobb, egyszerűen elaludtak és átengestek mindent a csendben felvásárlónak abban bízva, hogy örökké olcsón és gondmentesen odaad mindent oszt mégsem...........tehát újra keresni kell valami irányt amit saját jogon tudnak gyártani.
40 éve lebegtetik már ezt a hidrogénes bohóckodást, de nem lehet belőle semmi... sikeres villanyautó viszont volt már 25 éve, akkor még vissza tudták zárni a szellemet a palackba, ez 10 éve már nem sikerült még1x.
Ezek szerint addig akarod kihúzni a td-vel, amíg nem lesz hidrogéncellás? Akkor vegyél gyorsan még egy 10 éves pumpedűzét tarcsiba, és akkor a következő 20 évben nem lesz gondod 😁
Ja,a tudatlanok ezt mondják a gázos autókra is.A helyzet az hogy ezek a hidrogén tartályok még annyira sem veszélyesek mint a mostani lpg autók.De hát majd jó lesz ezzel riogatni.
Mármint azokról az okos németekről beszélsz akik benegedték a migriket, leállították az automerőműveiket, embargóssá tették az olcsó orosz gázt miközben ettől függ a gazdaságok, kivitték a gyártást kínába hogy azok le tudják másolni minden jót amire képesek, és erőltetik a buzulást? Szerintem tökéletesen beleillik a sorba a hidrogén autó is 🤣
villanyos kocsikkal nem tudnak a kínaiakkal versenyezni, a hidrogénes hajtás fejlesztésre meg tuti lenyúlnak kurva sok állami támogatást
mert ugye a villanyos kocsi szar, de egy hidrogénes az jó......
aztán annyi a különbség hogy a nagy akku helyett van egy kisebb akku meg egy hidrogén cella
ja és 300bar tartályok a segg alatt amik 1000x robbanásveszélyesebbek mint a zacskós li-ion cellák
meg azt is hogy 20% alatt van a hidrogénes rendszer hatásfoka
még egy végtelen mennyiségű ingyenes árammal se biztos hogy megérné a vízbontásos termelésű hidrogén a hidrogéncellás hajtással