Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a hidrogénhívők ezt mind figyelmen kívül hagyjàk
meg azt is hogy 20% alatt van a hidrogénes rendszer hatásfoka
még egy végtelen mennyiségű ingyenes árammal se biztos hogy megérné a vízbontásos termelésű hidrogén a hidrogéncellás hajtással
Gyere már át, egy kicsit hozzánk, már a sövény is elkezdett kiszáradni 😆
Az összes akkut itt fejlesztették ki, meg voltak alapanyagok is, de kínaiktól olcsóbb volt megvenni. Szerinted a hidrogénnes cuccokkal nem ez lenne ha netán sikeres lenne?
De ha ennyire hiszel benne, van lehetőséged, még mindig nem vitték el 🤣

https://www.hasznaltauto.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
Az működött, bár méltán nem volt népszerű, már akkor sem. 200km hatótáv hidrogénnel ha ha óvatosan kezeled a gázt.
Persze a csomagtartó eltűnt, mert teli volt hidrogén tartállyal. Szerencsére meghagyták a benzint tartályt is, így ha kifogyott a hidrogén benzinnel még tudta a szokásos hatótávot 🤣
Ráadásul a hidrogénnel csökken a motor teljesítménye, mert ugye nagyon híg gáz légköri nyomáson. A Toyota kísérletezik direkt befecskendezéses magas nyomású rendszerekkel, de ehhez a kísérleti példánynál nem csak a csomagtartó tűnt el a tartályoktól, hanem az utastér is 😆

Jelenleg a legfejlettebb hidrogénes autó a Toyota Mirai. Ennél már elérték vért izzadva hogy hozza egy Tesla hatótávját. Persze csomagtartó ebben sem nagy, miközben a Teslánál azt kérdezi mindenki hogy jó hogy van egy nagy csomagtartó, az alatt egy nagyobb rekesz, nincs kardán alagút, elöl is csomagtartó van, de akkor hol az akku és a motor? 😁
Ja és súlyban sem kevesebb a Mirai.
De legyünk jó indulatúak. A Mirai már képes lenne versenyzeni....csakhogy nincs hidrogén kút mert 10* többe kerül a telepítése. Nem tud otthon tölteni, és a tartályokat 10 évente cserélni kell mert lejár róluk a hitelesítés, és 700BAR-al senki nem szórakozik, meg a tüzelőanyag cella élettartama is alacsonyabb mint egy akkué. A számos kiegészítő rendszerről nem tudom mit bírnak.
És ha még ezen is túltesszük magunkat, a Mirai is "csak" egy villanyautó, egyedül az áramforrásban különböznek.
Ehh....Mondjuk a ktm ahogy all lehet jobban jart.
Amennyire tudom, hazaköltözött, azóta nem túl aktív.
Jahh,pokol panna,murphy es a rommaazas,az az edison?
Ja,es hol lehet most?Azik?
Nem ám, hogy nem tudod vazze... szinte minden galériája alá írtál... Az a KTM-es srác aki ott is melózott a KTM-nél és kb. minden túráján eláztatta "Murphy"
Tudja fene ki az az edison,de hogy a 3-5 napos tura feleben zuhogni szokott az biztos.
Te is olyan vagy, mint Edison? Akkor a jövőben egyeztessünk, ha te jössz, mi még véletlenül sem indulunk el. 🤣
Ha en mennek tuti ozonviz lenne egesz ido alatt.🤣
Csodálod? De inkább ez legyen, mint 3 éve, amikor napokig esett...
az önteltségük és a kapzsiságuk lett a vesztük
mert a német ipar már haldoklik, csak még folyik be annyi pénz a gyarnatokról hogy nem észrevehető a köznépnek
bár azért már nincs olyan jólét mint 20 éve volt
na de ennek mi is a vesztesei leszünk nem csak ők
Én?Addig szeretném kihúzni vele amíg az ev számomra alkalmatlan.
Én már majdnem 30 éve mentem elektromos autóval.......
Igen, de erősen változott a helyzet.........a politikai és ez nagyobb gond.
Ez a rádöbbenés óta nem arról szól melyik jobb vagy sem hanem, hogy melyikhez nem kell az őket zsarolótól alapanyag, ha hirtelen találnának lehetőséget az eu-ban eus tulajdonú akksi alapanyagot akkor megint a villany lenne a jobb, egyszerűen elaludtak és átengestek mindent a csendben felvásárlónak abban bízva, hogy örökké olcsón és gondmentesen odaad mindent oszt mégsem...........tehát újra keresni kell valami irányt amit saját jogon tudnak gyártani.
40 éve lebegtetik már ezt a hidrogénes bohóckodást, de nem lehet belőle semmi... sikeres villanyautó viszont volt már 25 éve, akkor még vissza tudták zárni a szellemet a palackba, ez 10 éve már nem sikerült még1x.
Ezek szerint addig akarod kihúzni a td-vel, amíg nem lesz hidrogéncellás? Akkor vegyél gyorsan még egy 10 éves pumpedűzét tarcsiba, és akkor a következő 20 évben nem lesz gondod 😁
Már középiskolás koromban olvastam az autó motorban a hidrogén hajtású hetesről, azóta se lett belőle semmi... pedig az kurva régen volt 😁
Ja,a tudatlanok ezt mondják a gázos autókra is.A helyzet az hogy ezek a hidrogén tartályok még annyira sem veszélyesek mint a mostani lpg autók.De hát majd jó lesz ezzel riogatni.
Mármint azokról az okos németekről beszélsz akik benegedték a migriket, leállították az automerőműveiket, embargóssá tették az olcsó orosz gázt miközben ettől függ a gazdaságok, kivitték a gyártást kínába hogy azok le tudják másolni minden jót amire képesek, és erőltetik a buzulást? Szerintem tökéletesen beleillik a sorba a hidrogén autó is 🤣
villanyos kocsikkal nem tudnak a kínaiakkal versenyezni, a hidrogénes hajtás fejlesztésre meg tuti lenyúlnak kurva sok állami támogatást
mert ugye a villanyos kocsi szar, de egy hidrogénes az jó......
aztán annyi a különbség hogy a nagy akku helyett van egy kisebb akku meg egy hidrogén cella
ja és 300bar tartályok a segg alatt amik 1000x robbanásveszélyesebbek mint a zacskós li-ion cellák
Nem,pontosan tudják ők is hogy az akksis megoldás csak egy átmeneti időszak.
Hm, ezek a németek nem tudják, hogy zsákutca?: https://totalcar.hu/magazin/hi...