Amúgy azt gondolom, hogy a villanyautóknak rengeteg előnyük van, de addig amíg bármilyen rüluk szóló beszélgetésben egyáltalán szóba kerül a hatótáv fogalma addig nem lesz népautó, mikor kerül szóba ez akár egy trabantnál vagy bármilyen még legkisebb tankos fosszilisnél? Soha, mert még távoli helyeken is max 100km-en belül tankolni lehet. Legfeljebb sivatagi, tundrai meg ilyen helyeken kell megtervezni az utakat.
Amit a legtöbben nem számolnak bele sose, hogy ilyen drágább autókat általában cégnévre veszi meg minden normálisabb ember, és a cégautó adón körülbelül 250-300-as spórol évente egy villanyossal...
az 1.6 benzin a citroenbe kb 3 milla, a turbós az kicsivel több
1.5ért újítják fel fél év garival, de az 1.5 az egy alapár ez csak több lehet, de a bontásig nem tudnak pontos infót
pár éve az 55kw-os villanymotort(nagyjából 300kiló) ha jól emlékszem 1.2ért tekercselték meg, a 2 csapágy csere meg egy szimering elöl, plusz leszórták homokkal és lefestették faszányosan szürkére, ebben a szállítás is benne volt hozták-vitték a telephelyről
a kocsis dolgokat meg mindig túlárazzák, az autósok úgy is megveszik
Viszont a vellanyokat megis cserelik na.Nekem meg az aszma 20 eve megy.
A gond hogy a villany inkabb a szamitogepek avulasaval van pariban olyan rapid modon jonnek az uj es megujabb modellek,foleg a kinaiak.
pont ugyanennyi elektronikával basznak tele minden fosszilis autót is. Sőt még többel mert minimum 20 szenzor kell egy modern csodakocsihoz meg egy vezérlőegység, hogy jó időbe porlassza a jó hengerbe a bengát. Villanynál nincs ilyen sok körmönfont baromság.
Rálépsz a gázra azt leadja a delejt a villanymotornak. Azt amennyi dzsútót kap annyira megy(kezeit széttáró) Egy villanymotor áll egy álló és egy forgórészből. Az egyiken a tekercs a másikon a mágnes oszt csókolom. (kezeit széttáró)
amúgy 30 év gázüzem után engem pont a hatótáv érdekelne a legkevésbé
pl az opel 350km felé tud elmenni gázzal, aztán megvan 20 éve és egyszer se kellett átkapcsolni benzinre mert kifogyott a gáz
egyszer volt necces mert eltrehánykodtuk a tankolást, székesfehérváron meg szokás szerint eltévedünk egy kicsit de meglett a kút még a kifogyás előtt
a tankolás is hosszadalmas, meg kell keresni a kútkezelőt aki kimászkál tankol, visszamenni fizetni simán van 15 perc is
gyerek haverjának a tesla meg 600 fölött elmegy és ehhez nem kell 70es tempóban menni pedig már 4-5 éve megvan nekik
1.5ért újítják fel fél év garival, de az 1.5 az egy alapár ez csak több lehet, de a bontásig nem tudnak pontos infót
a kocsis dolgokat meg mindig túlárazzák, az autósok úgy is megveszik
Illetve a kis hatótávú is többet tud mint az opel
A gond hogy a villany inkabb a szamitogepek avulasaval van pariban olyan rapid modon jonnek az uj es megujabb modellek,foleg a kinaiak.
Rálépsz a gázra azt leadja a delejt a villanymotornak. Azt amennyi dzsútót kap annyira megy(kezeit széttáró) Egy villanymotor áll egy álló és egy forgórészből. Az egyiken a tekercs a másikon a mágnes oszt csókolom. (kezeit széttáró)
A csájna meg fasza.Csak draga.
pl az opel 350km felé tud elmenni gázzal, aztán megvan 20 éve és egyszer se kellett átkapcsolni benzinre mert kifogyott a gáz
egyszer volt necces mert eltrehánykodtuk a tankolást, székesfehérváron meg szokás szerint eltévedünk egy kicsit de meglett a kút még a kifogyás előtt
a tankolás is hosszadalmas, meg kell keresni a kútkezelőt aki kimászkál tankol, visszamenni fizetni simán van 15 perc is
gyerek haverjának a tesla meg 600 fölött elmegy és ehhez nem kell 70es tempóban menni pedig már 4-5 éve megvan nekik