ha összefutok vele rákérdezek
mohu előtt vittünk komplett kompresszorokat gépsorokat minden szart
annyi kikötés volt hogy le kellett engedni az olajat meg az egyéb folyadékokat amit meg is néztek
Ez most volt ä honapja.
A mohunak se kapacitása se háttere megvalósitani amit kitaláltak. Kevés a szerződött partner azok se győzik. Igy kénytelenek voltak engedményeket tenni. Egybe nem tudod bevinni de szétszedve igen.
Tőlem simán elvitte egyben a méhes az osztrák donornak vett autót, ahogy Zoli írta, kurrens cucc eladva maradék elvíve egyben, igaz itthon sosem volt forgalomban. Azt, hogy a méhes a telepén az embereivel szétszedette nem tudhatom.
valamikor tavasszal beszéltem vele peca közben akkor mondta ezt
szóval nem elég az ajtót levenni meg kivenni az üveget el is kell vágni ezt mondták neki
pedig oda adta volna nekik ingyen is
szomszéd is azt mondja hogy a gáztartályt is ketté kell vágni különben nem veszik át, összeszednek 30-40 darabot és lángvágós emberhez viszik darabolni
alig van zseton rajta de kell a papír a leadásról
Ez már változott. Nagyon sok helyen nem kell miszlikbe vagdosni, de nyilván egybe se maradhat. Alkatrész vagy miafaszként le kehet adni. Ahogy indult gyorsan alább adtak a szigorból, mert nem volt kapacitás sehol a hülyeségre.
Ilyen öreg autónál tényleg csak nyűg a roncs mert már az alkatrész sem kell a kutyának sem, de ha már ki van vonva bárhogyan akkor azért érte jönnek a vasasok.
Ezt mondom, 6 hónapig járhat nem német rdsz-os járművel és ellenőrzik is, van akinek összejön akár 1-2 évig is, hogy nem bukik le, de ha állandó a melóhely akkor le fog.
... de tuti hogy azt is kínában gyártják