Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem a kínai autón első szerelésre Continentál gumik vannak 😁
... de tuti hogy azt is kínában gyártják
Nekem kicsit fura volt ez a magyarázat... hirtelen defektet kapott a pályán... aha
De addig legalább élvezte.Na meg aztán ez a hülye focista biztos valami kínai linglong gumit vett a Lambora.
Tudják hát.. 😁 aztán a jó hülyék bennégnek a különböző fosvágányekbe 🤔
Paul Walker meg Porsche-ba,hiába,ezek a celebek is tudják hogy mi a jó.
Balesetezett egy autó és kigyulladt, nem elektromos bmw volt, hanem volkswagen, lamborghini néven...
https://naphire.hu/cikk/diogo-...
Valami ilyesmi lehet, mikor indult a mohu eltűntek a kocsival járó vasasok, de télen visszatértek és ugyanúgy járnak mint előtte.
ha összefutok vele rákérdezek
mohu előtt vittünk komplett kompresszorokat gépsorokat minden szart
annyi kikötés volt hogy le kellett engedni az olajat meg az egyéb folyadékokat amit meg is néztek
Ez most volt ä honapja.
A mohunak se kapacitása se háttere megvalósitani amit kitaláltak. Kevés a szerződött partner azok se győzik. Igy kénytelenek voltak engedményeket tenni. Egybe nem tudod bevinni de szétszedve igen.
a mohu átvétel után nem ilyen egyszerű
legalábbis ismerős szerint
én nem járok ilyen helyekre
Tőlem simán elvitte egyben a méhes az osztrák donornak vett autót, ahogy Zoli írta, kurrens cucc eladva maradék elvíve egyben, igaz itthon sosem volt forgalomban. Azt, hogy a méhes a telepén az embereivel szétszedette nem tudhatom.
Méh telepes ismerőssel szoktam beszélni. Onnan az info. Hogy az ország melyik pontján hogy veszik azt nem tudom. Itt már elmult a szögletesség
valamikor tavasszal beszéltem vele peca közben akkor mondta ezt
szóval nem elég az ajtót levenni meg kivenni az üveget el is kell vágni ezt mondták neki
pedig oda adta volna nekik ingyen is
szomszéd is azt mondja hogy a gáztartályt is ketté kell vágni különben nem veszik át, összeszednek 30-40 darabot és lángvágós emberhez viszik darabolni
alig van zseton rajta de kell a papír a leadásról
Ez már változott. Nagyon sok helyen nem kell miszlikbe vagdosni, de nyilván egybe se maradhat. Alkatrész vagy miafaszként le kehet adni. Ahogy indult gyorsan alább adtak a szigorból, mert nem volt kapacitás sehol a hülyeségre.
Semmi macera. Egyszer kell bemenned. Annyi, hogy ismételeten már nem lehet itthon forgalombahelyezni sosetöbbet
ismerősnek van 3 db kibelezett galaxy
bontóba nem veszik át, vasba úgy veszik meg ha nem néz ki autónak
minden elemet legalább 3 felé kell vágni
Ennyi
Ok,akkor bonthatod a tiedet ha akarod.
Nem is az ini féle autóra gondoltam.
Ilyen öreg autónál tényleg csak nyűg a roncs mert már az alkatrész sem kell a kutyának sem, de ha már ki van vonva bárhogyan akkor azért érte jönnek a vasasok.
Ini aszongya ertelmetlen.
A maradékot visszaviszi vasba.Ki kell szedni az eladható értéket,többi mehet a picsába,egy percig nem kell tárolni.
ilyen összegeknél értelmetlen a bontás
Ja,a kurrensebb cuccok talan elmennek valamikor,a maradek meg ott possad meg a kertben,eleg gyasz biznisz.
Ezt mondom, 6 hónapig járhat nem német rdsz-os járművel és ellenőrzik is, van akinek összejön akár 1-2 évig is, hogy nem bukik le, de ha állandó a melóhely akkor le fog.