Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak mióta toljátok a miért jó mindenkinek ideológiát, tényleg pár embernek akik megtehetik, miért nem vesz új autót a nép pedig ha félretenne csak napi 500ft-ot pár évtized alatt lehetne is neki. 😆
Valóban de neki 2 vagy 3 mm falvastagságu kell. 2est szerintem vasanyagokat forgalmazóknál fog találni. 3as már lehet ritkább lesz készleten.
25-27 km/h egy átlag jános bringázónak nem kényelmes tempó (ujjával nemet mutató) Az a sokat edzett verseny kerékpárosnak az, de annak a bringája 3 kg az ára meg 3 millió. 40-es átlagot mennek a versenyzők döntően egy 200 kilométeres távon. ha te tök laza kényelmes tempóba letekersz 20 kilométert optimális körülmények között szélcsendben sík úton akkor én is kimegyek veled a hősök terére nyalakodni 😅 A 18 sebességes túrabringámmal 15 a kényelmes tempó ha véletlenül kapok egy hátszelet ez lehet akár 20. 25-27 km/h az már egész erőltetett még úgy is, hogy nem vagyok 160 kiló 😅
dehogynem(gondolkodós) ha már nem lesz mit enni 😅
nem olvasom végig elég hosszú a cikk. Engem ez nem érint most költöttem a 4 éves autóra 5 kilót, hogy a bébifókák túléljék az anktartiszon 😅
Annyi ideje ideologizálod már ezt a vellanyautó és napelem kérdést, hogy neked miért nem jó, ha azóta minden nap félre tettél volna 500 forintot már meglennének ezek az eszközeid 😆
nem is látsz engem motoros cikkeket linkelgetni azt fikáznám, hogy melyik motor milyen szar(kezeit széttáró) Nem is láttad, hogy vertem a seggem a földhöz örömömbe, mert kibasztak a videgrádi panoráma úttal. Akkor sem láttál engem vigyorogni, hogy valaki eldobta a kanalat a motor miatt. Sőt nagyon sajnálom ha véletlen baleset volt akkor is, ha hülye volt akkor is. Én már rég letettem erről. Mégpedig azért, mert az a véleményem, hogy veszélyes. Nem utolsó sorban kényelmetlen is pont a todór által felsorolt dolgok miatt. 2 napja 50 vagyok. meg tudok én dögleni természetes úton is nem kell nekem ehhez motor(kezeit széttáró)
🤣 én nem fizetek villanyszámlát(kezeit széttáró) Nekem fizetnek azért mert használok áramot.(meghajlós) Igaz csak annyit,hogy egy családi fagyizásra elég de jól van ez így 😅 Nem tudsz elmenni egy olyan cikk mellett ami valami formában nem a napelem vagy a vellanyautó és azért írják, hogy majd ja mi lesz ha(kezeit széttáró) Eddig semmi nem lett(kezeit széttáró) Mióta van vellanyautó nincs fenntartási költsége. Még súlyadója sincs. évente 25 ezer forint a kötelező karbantartás. Mióta van napelem azóta nem kerül pénzbe az áram. Biztos nagyon szar dolgok ezek de én tudok ezzel élni 😅
Talpas csapágyat ne a cső boltban keresd 😁
van 20-as és 25ös cső is tetszőleges falvastagsággal.

Ha spéci anyag is kell, a tengelynek akkor érdeklődj náluk, van mindenféle acélból nekik, és kis darabot is adtak el régen, postáztak is.
https://hidracel.5mp.eu/web.ph...

Ha csak tökmindegy akkor pl. itt szoktam venni:
https://timarvasker.hu/precizi...

Ugyan akkor a csapágy illesztéshez bármelyik cső túl pontatlan, esztergán kell megmunkálni, hogy megfelelően illeszkedjen.
Kicsit drágábban érdekelne friss vizsgával 4 év múlva. 😁
Még egy kicsit megtartod és eladod Tsanyinak 700-ért 😄
elég sok féle cső van.....
Nem.értem a problémádat. Van vastagfalú vascső háromnegyedesbe és collosba is. Nem mm a mérőszám hanem coll.
A törvények be nem tartásáért ki a hibás? Az sem megoldás, hogy ha ilyen a vállalkozás keress mást........mert nincs más, mind ilyen.
Mert nem figyel melyik nickkel jelentkezik be
Miertvan Zoli32 es Zoli3210 is???
Talpas csapagyat kene valasztanom 20 vagy 25mm se inkabb a nagyobb,minimum 2 de inkabb 3mm falvastagsaggal.Melyikbol van a legnagyobb esellyel?
a megoldás:

van egy fasza f astrám, jövő hét után megy műszakira, utána 350 lesz az ára, szinte új gumik, szinte rozsdamentes eszik 6.5-9 liter között gázból(most ilyen 350-360 körüli a gáz)
szóval egy szinte kurva jó kocsi
ha gyorsan akarsz menni vele a lengéscsillapítókat ki kell cserélni mert 120nál némileg instabil

ja és tegnap fújtam le a műszerfalat szilikonnal szinte újszerűen néz ki..... 😂
Vannak szakmak, ahol nem leht az embereket levaltani, de ha egy vallalkozo olcsobbert, vagy ha nem is olcsobbert, de jobb minosegben, amijeke theti az allando minoseget is, tud dolgoztatni es kevesebb emberi problemaval szembesul akkor persze, hogy a mas, mondjuk a robotok lesznek a nyerok. A vallalkozo az a haszonert, amely haszon tobb, mint egy melos bere, a haszonertvallalkozo.
Lesznek vagy vannak is mar tarsadalmi problemak, de pont nem szabad a vallalkozot hibaztatni ezert. O nem szocialis foglalkoztato. Sot, nem is vallalkozotol kell elvarni a megoldast.
Na igen, így van, én is agyalok, hogy javítsam, karbantartsam vagy cseréljem? Viszont vicc ha egy régebbire kéne mert ha ennek az árára rádobok 2 millát akkor ugyanabba a szarba lépek bele míg ha egy öregebbre költök annyit akkor abból szinte új lesz. 😁
amúgy egy fúrás/henger betét csere +új dugó új gyűrű után szinte új lesz a motor
ismerős berlingójában ez a folyamat megy végbe, 1.5 millát adtak meg kezdő árnak és ez csak több lehet ha beesik valami hiba még
és vállaltak rá 6 hónap garanciát.....
új motor kicsivel 3 milla felett lett volna+ a beépítés
és ebben nincs még se turbó se részecskeszűrő se semmi egyéb drága kacaté és így is ráment idén 2 milla mert voltak más jelentős gondok is a kocsival
Sosem, az az élet a múlté, már nincsenek többezer főt foglalkoztatók főleg olyanok akikben bízni lehet, hogy foglalkoztatnak is még a jövő héten ( csak az utóbbi 2 hét hírei), a kisebb 1-300 fős cégek és az annál kisebb maszekok szívják fel és szívatják a többséget minimálbéren bejelentve változó munkahelyekre, csak autóval megoldható a bejárás, ez ha rendesen alkalmazzák nagyobb balhét kavar mint a napelemes és közel akkorát mint a kutas mivel annyi családot érint hisz nem csak a melós van hanem annak asszonya és gyerekei akiknek ezt valahogy ki kéne gazdálkodni. Most ez az észak olaszoknál lesz tesztelve bár jobban állnak mint mi, de mégis az ottani pórság készül szívni.
vagy 3 évig járt bringával, ráadásul a vasút melletti úton többnyire mert az 4 km rövidebb volt mint az aszfalt, és az akkori aszfalt nem volt sokkal jobb mint a vasút melletti út. télen-nyáron minden nap, utána lett céges busz aki hordta a népet
amúgy én a vasasokhoz szűk 20km jártam bringával igaz hobbi célból heti 2-3 alkalommal
50 perc volt az út kényelmes tempóban(25-27 km/h között) de csak délelőttös meg délutános műszakba mentem bringával, éjszakás után képtelen lettem volna hazatekerni
Azt, hogy szopni fogunk azt tudjuk. 😏 Elég csak ezt az esetet véve a cikket értőn végigolvasni.
A lényeg amit írtam, hogy hiába tolsz rá 1 millát 3-400000km-t futottra az még kevés lesz mert abból legfeljebb egy gyűrűzésre és dpf belső cseréjére futja viszont az csak párezerig mükszik és kezdődik előlről. Fater nyilván csak nyáron és 8 órában nappal dolgozott a 3 műszakot 15km-re télen-nyáron meg a fater mesélhette a kemence sarkában kuporgó kis Ininek látva, hogy az mindent elhisz, keress lécci ilyen melóhelyet egy átlagsanyinak amivel keres is annyit, hogy meg is él, ja és tényleg a faluban legyen