mostanában nem nagyon követem a a trendeket
de
azért régebben aki önerőből kedvtelésből világjárásra adta a fejét az szinte mindig valami minimál motorral közlekedett
és most nem arról van szó hogy haverokal összejövünk aztán csapatunk egy ulánbátor oda-vissza pár hét alatt(amit persze terveünk előre évekig) amiről az unokáinknak is mesélünk majd, és nem is olyan menetekről amit szponzorálnak
hanem olyan túrákról mint anno a japó gyerek csinált akinek ellopták a motorját pesten, az is valami 250es lommal ment, kis motor kis költség, kis fenntartás, nagy öröm
de volt aki hasonló lommal kanadától chiléig ment
mondjuk mostanában egész kis embereket is jelentősen szponzorálnak amióta ilyen eldeformált világban élünk, sose lehet tudni ki mit és miért tesz....
stbstbstb
Sokszor több,es pont elég latni az utat,mert az a cél,bar te ezt nem érted.
Mondjuk a budapest-ulanbatoros sracok inkabb T700 al mentek,keletre.
Lehet nem olyan okosak elméletben mint te.🤣
az a baj, hogy a mostani gurulókat mind1 autó e vagy motor. újrahasznosított műanyagból gyártják. A baj, hogy lassan már a motorblokk fele is műanyagból készül 😂 A 20-30 éves technika kis odafigyeléssel még tudna + 20-30 évet 😅 A mostani hulladékok nem érik meg a garis időt. Ez a helyzet.(kezeit széttáró) lehet, hogy ki van könnyítve meg jobban megy meg talán kényelmesebb, dízájn meg minden esetleg nem is olyan nyers az egész hanem kifinomult, mint az ütközés csillapítós konyhaszekrényfiók de pl. egy cr 500 al sosem lesz partiban semmi sem 😅 Mert "nem lehet itt rángatni dógokat" 😅 http://youtu.be/94sRn_zHZTQ
120??
ha sietsz semmit se látsz
ezért jó ha van időd túrázni, nem kell sietni sehová sem
abban igazad van hogy nálunk a 20+ éves vasak többsége kritikán aluli állapotban vannak, ellenben egy teljes generál nem olyan vészes
keleti irányban túráznék akkor csak régi vassal mennék, helyben meg nyugatra vennék egy crf300-ast aztán elvolnék mint ponty a tóban
amúgy a 20+ éves ténérém csatlakozói gyönyörű szépek voltak de volt nálam 4 éves ktm amin elporladt pár csatlakozó, és full fekete volt a vezeték a szigetelés alatt
de tudnék 4-5 szopós esetet 10 év alatti motorokról a kevés ismerőseim között is
szóval azért van kivétel bőven mindkét oldalról
ha nem lopják el a motorját nem sokan tudtak volna róla hogy motorozik
de
azért régebben aki önerőből kedvtelésből világjárásra adta a fejét az szinte mindig valami minimál motorral közlekedett
és most nem arról van szó hogy haverokal összejövünk aztán csapatunk egy ulánbátor oda-vissza pár hét alatt(amit persze terveünk előre évekig) amiről az unokáinknak is mesélünk majd, és nem is olyan menetekről amit szponzorálnak
hanem olyan túrákról mint anno a japó gyerek csinált akinek ellopták a motorját pesten, az is valami 250es lommal ment, kis motor kis költség, kis fenntartás, nagy öröm
de volt aki hasonló lommal kanadától chiléig ment
mondjuk mostanában egész kis embereket is jelentősen szponzorálnak amióta ilyen eldeformált világban élünk, sose lehet tudni ki mit és miért tesz....
stbstbstb
https://www.facebook.com/share/1THVj742CD/
Mondjuk a budapest-ulanbatoros sracok inkabb T700 al mentek,keletre.
Lehet nem olyan okosak elméletben mint te.🤣
http://youtu.be/94sRn_zHZTQ
ha sietsz semmit se látsz
ezért jó ha van időd túrázni, nem kell sietni sehová sem
abban igazad van hogy nálunk a 20+ éves vasak többsége kritikán aluli állapotban vannak, ellenben egy teljes generál nem olyan vészes
keleti irányban túráznék akkor csak régi vassal mennék, helyben meg nyugatra vennék egy crf300-ast aztán elvolnék mint ponty a tóban
amúgy a 20+ éves ténérém csatlakozói gyönyörű szépek voltak de volt nálam 4 éves ktm amin elporladt pár csatlakozó, és full fekete volt a vezeték a szigetelés alatt
de tudnék 4-5 szopós esetet 10 év alatti motorokról a kevés ismerőseim között is
szóval azért van kivétel bőven mindkét oldalról
Es jol van ez igy.