Bormio felöl lenne fasza,a trafoi felol a pratoi resz elég zsufolt,mert minden hulye ott akar felmenni.
De ha koran kinn val el tud surranni a forgalom elott.
Kérdés hol a szállás ahonnan indul.
Kezdődik...
Azt én soha nem mondtam, hogy a magas dobozokat SENKI nem tudja kezelni.
Azt mondtam és most is, ha valaki egy nem neki való motorral közlekedik, ÉS feltesz egy baszom dobozt magasra, annak rossz vége lehet.
Ennyi, semmi több.
Persze lehetséges, hogy nem neki való motor és még gyakorlata sincs kétkerekű közlekedésben, de ez már csak fokozása a helytelenül megválasztott magabiztosságnak.
És amikor rajta ülsz hol lesz?
Sokkal nagyobb probléma az első kerék elkönnyülése. Cimbora az emeletes hátsó pakolással a hajtűkanyarokban nem azzal küzdött hogx mindjárt eldől, hanem hogy a motor beforduljon mert inkább egyenesen akart menni mint vissza fordulni.
Menjetek el veztech tréningre.....jó jó tudom, az semmire se való.....
Nincs. Kérlek ne mondj ekkora blődséget. A nem tudásotokat ne erre fogjátok. Nemely cimborám ettől sokkal jobban megpakolt, topcasen még emelet magas lom plusz utas és soha nem borultak fel. Stelvion sem. Ha valaki képtelen felmenni rajta ne a sulypontra fogja. Meg a topcase re. Mondjátok nyugodtan, balfasz voltam, lassan mentem, le akartam lábbal támasztani de nem volt talaj, bármit. Én is ezt mondanám, nem a mindig fenn levő agyonig pakolt topcase re amit sose veszek le, többnyira az oldal dobozok kerülnek le ha kevesebb a cucc.
Sokan ulnek ilyen egig ero biciklikre sokkal kevesebb tapasztalattal Ewan McGregort jatszani. A vakmerobbeket latod a youtube-on, a tobbit meg az utakon benan kanyarogni vagy a fagyizok elott hetvegente :)
Tavalyelőtt megúsztam, meg hát... nem is a feldőlésekkor látható motorral megyek.
De. A haver vett egy Tiger 1200 XCX vagy mit, én vittem le vizsgára, mert ő kamionos és akkorra kapott időpontot, amikor már vissza kellett mennie, hát, olyan rohadt nehéz döggel tényleg problémás lehet egy nálam alacsonyabbnak (185 cm), pláne, ha sok csomagja is van, meg kevés is a rutinja.
Most kegyetlenül gondolkodom egy X-ADV-n de elriaszt a kicsi hátsó kerék (bassza a szemem), vagy a tesóján, az Integra-n.
Amúgy a Mortirolo pass nekem jobban tetszett két éve.
ugyanmár
most ahogy van, ráköltenék kb 200 pénzt aztán egy bamakó oda-vissza simán tudná
a 200 csak azért kellene mert a lengéscsillapítók nem túl jók aztán a fos földutakon tengeribeteg lennék
meg mintha egyik kerékcsapágy morgolódna elől, de hiába emelem meg nem érzek rajta semmit szóval ezt ki kellene vizsgálni a nagy utazás előtt
De ha koran kinn val el tud surranni a forgalom elott.
Kérdés hol a szállás ahonnan indul.