Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak ott meg nagyobb dugó kell erősebb hajtókar emiatt nem lesz olyan pörgős
A 3 henger meg olyan hogy lehet belőle majdnem jó motort építeni
Ha spórolni akart volna akkor csinál sor2-est hisz oda mégkevesebb csavar kell
Hozzá nem jutott el, hogy a sor2 a divat és az egy henger, mert az olcsó
Nem láthattátok, mert olyan gyors vagyok, hogy nem lehet látni
Csomó mindenből kevesebb kell
Hihetetlen mennyi mindenen spórolnak
Ahol eddig 8as csavar volt most 6os ráadásul lehetőség szerint meg a hossza is ugyanolyan hogy egyszerűbb legyen a logisztika
Ezek a nagy cégek az anyjukat is megdugják ha avval spórolnak negyed centet vagy 2 másodpercet nyernek a soron
Mi az hogy a sor4 a divat?! Meg mi az hogy meghagyhatta volna ?!
Elébb volt a Yamahának sor3, mint ezeknek a gyártóknak! De okosa t mondtál!
Mint láthattuk, neked annyira nem megy a motorozás
Nincs majrém, de ha lenne sem, akkor sem a majré bizonyítja, hogy tudsz vagy nem tudsz motorozni csíra...
Sor4 a divat, felesleges volt visszanyúlni ehhez, meghagyhatta volna a sor3-at a Benelli-nek és a Triumph-nak.
Te meg motorozni Mr. 3centi Majré.
Ez népszerű elmélet,de számszakilag nem jön össze.
Tanulj meg írni, de katára recsiző ratyedli
Ha ez a kérdés felmerült venned, felesleges rá komolyabban válaszolni
Volt régen is 3 hengerese....
Spórolás miatt
Talán mert rájöttek hogy jó?
A prototípus eredetileg 4 hengeresnek készült, csak az egyikben nem volt jó a gyújtás...
Tudnám, hogy a Yamaha minek kezdett 3 hengerest gyártani.
Indexesek,bogyóbá kedvencei,már csaknem.... .
De láttam már a sorospénzt is.
Csak kevés volt.
Szerintem Soros emberei ezek is.
Na azé csak nem a japo,.................tudom,lefizetett bérujságírók.

https://totalbike.hu/tesztek/2019/01/21/osszehasonlito_triumph_street_triple_r_vs._yamaha_mt-09_sp/
Annyit nem akarok költeni,most még életre is kell kelteni,akkorát durrant 2-3x hogy most is cseng a fülem,de elindulni baszik.
ledet neki
A legjobb motovlogger!
http://youtu.be/rFf10D0K4xQ