Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azért az 1.4 zizi odabaszós...
Nem szeretnélek elkeseríteni, de amit láttam abból arra következtetek, hogy neked nem kellenek ilyen tekergetett, kókányolt motorok.
Attól sokkal-sokkal igényesebb vagy az ilyenekre.
végre egy rendes motort akarsz venni ?
Tenyleg hivd fel a kupec-et.
egy volt munkatársam néha néha besegített hazahozni a kupecoknak kocsikat, hozták kamionnal a sok szart
azt mondta hogy semmit se néztek csak a az árát, mindig a legolcsóbbat mindenből
itthon megvolt az ember aki kiganézza belülről, ami nagyon szar kicserélik-átfújják-polírozzák stbstb se mindent minimalista módszerrel
szóval 10ből 10 szar volt csak szépen nézett ki, és még azon az áron meg is érte volna amennyiért behozták de amennyiért árulták annyiért már nem
Azt látom, hogy többnyire robogokkal kereskedik, ez szerintem útjába akadt valahogy. De a hasznát leszámolva biztos jutányosan vette.
Azt hogy lehet találni? viszonylagos az olcsóság.
Az elso harom motorom hasznalt olasz gep volt.Mindegyikkel volt valami prücök.
Elso az hogy a legtobb magyar nepper egyszeruen a legolcsóbbat hozza be amit talal.A digoban is van annyi zsivanysag hogy eladja a kivant portekat.
A legnagyobb kihivast az jelenti hogy talaj olyan neppert aki nem a legolcsobb szemettel hazal.
Esetleg keresd meg a kupecet.
Bar szerintem megjelenik mindjart.
Valóban, ebben is negyvenvalamennyi van. De hazaiban ugyanebben az évjáratban is hasonló.
ÁÁÁÁÁÁÁ.
Az ki van zárva, mert nem tudom
A motorkereskedő "keresni" akar! Ez lefutott agyonhasznált motorral nem fog menni! Alapból tekerik vissza az órát! Te pedig azt gondolod, hogy egy majdnem új motort vettél, jó áron!
Mert gondolom visszatekerik az órát mint a szrt!
Nekem az a furcsa ezekbe a kinti motorokban, hogy egyikben sincs 50e km--knél több, még 15 évesen sem.
Külföldön/ Olaszban/ minek tartják a motort?
Vagy mi magyarok szaladgálunk évente kb 5-10e km-t???
Tudom vannak akik nem mennek csak párszáz km-t, de a többség motorozni veszi a motort.Ezek szerint külföldön státusz szimbólum?
Csak néztem és mivel visszatérő tapasztalás, jobban érdekel az oka. Gondolom az állapota befolyásoló tényező, bár nem látható viseletesnek. Azonban kereskedőnél van, ergo az ő haszna is benne van már. A német oldalakat nézve meg azt látom, szinte egyeznek az árak az itthonival.
Légy benne megnyugodva, hogy amennyivel olcsóbb, annyival többet fogsz majd rákölteni! De legyen szerencséd!!!
Mert az olasz általában trehány, nem vigyáz se autóra se motorra. Közlekedési eszköz az év szinte minden napján. Állnak a napon, koszosak, szervizben ritkan jarnak. Persze van itt is kivétel.
Miért olcsóbbak az olaszból bekerült motorok ugyanazon paraméterekkel, mint mondjik akár a német vagy a hazai, ahol nem sok a különbség árban? Ránézésre hibátlannak tünik amit nézegettem, de árban olcsóbb.
Nekem mindegy lenne, nem vagyok én olyan válogatós
Asse szebb cseppet se.
A5... az a7 nagyobb
Sikerült lemásolni az a7 audit mar egy saját ötletük sincs
Ez ronda mint az ordog segge.
Száradjon le az Honda európai részlegének a töke, hogy ezt nem hozzák ide.
Egy ilyenbe szívesen beleülnék.