Nem szeretnélek elkeseríteni, de amit láttam abból arra következtetek, hogy neked nem kellenek ilyen tekergetett, kókányolt motorok.
Attól sokkal-sokkal igényesebb vagy az ilyenekre.
egy volt munkatársam néha néha besegített hazahozni a kupecoknak kocsikat, hozták kamionnal a sok szart
azt mondta hogy semmit se néztek csak a az árát, mindig a legolcsóbbat mindenből
itthon megvolt az ember aki kiganézza belülről, ami nagyon szar kicserélik-átfújják-polírozzák stbstb se mindent minimalista módszerrel
szóval 10ből 10 szar volt csak szépen nézett ki, és még azon az áron meg is érte volna amennyiért behozták de amennyiért árulták annyiért már nem
Az elso harom motorom hasznalt olasz gep volt.Mindegyikkel volt valami prücök.
Elso az hogy a legtobb magyar nepper egyszeruen a legolcsóbbat hozza be amit talal.A digoban is van annyi zsivanysag hogy eladja a kivant portekat.
A legnagyobb kihivast az jelenti hogy talaj olyan neppert aki nem a legolcsobb szemettel hazal.
Esetleg keresd meg a kupecet.
Bar szerintem megjelenik mindjart.
A motorkereskedő "keresni" akar! Ez lefutott agyonhasznált motorral nem fog menni! Alapból tekerik vissza az órát! Te pedig azt gondolod, hogy egy majdnem új motort vettél, jó áron!
Nekem az a furcsa ezekbe a kinti motorokban, hogy egyikben sincs 50e km--knél több, még 15 évesen sem.
Külföldön/ Olaszban/ minek tartják a motort?
Vagy mi magyarok szaladgálunk évente kb 5-10e km-t???
Tudom vannak akik nem mennek csak párszáz km-t, de a többség motorozni veszi a motort.Ezek szerint külföldön státusz szimbólum?
Csak néztem és mivel visszatérő tapasztalás, jobban érdekel az oka. Gondolom az állapota befolyásoló tényező, bár nem látható viseletesnek. Azonban kereskedőnél van, ergo az ő haszna is benne van már. A német oldalakat nézve meg azt látom, szinte egyeznek az árak az itthonival.
Mert az olasz általában trehány, nem vigyáz se autóra se motorra. Közlekedési eszköz az év szinte minden napján. Állnak a napon, koszosak, szervizben ritkan jarnak. Persze van itt is kivétel.
Miért olcsóbbak az olaszból bekerült motorok ugyanazon paraméterekkel, mint mondjik akár a német vagy a hazai, ahol nem sok a különbség árban? Ránézésre hibátlannak tünik amit nézegettem, de árban olcsóbb.
Attól sokkal-sokkal igényesebb vagy az ilyenekre.
azt mondta hogy semmit se néztek csak a az árát, mindig a legolcsóbbat mindenből
itthon megvolt az ember aki kiganézza belülről, ami nagyon szar kicserélik-átfújják-polírozzák stbstb se mindent minimalista módszerrel
szóval 10ből 10 szar volt csak szépen nézett ki, és még azon az áron meg is érte volna amennyiért behozták de amennyiért árulták annyiért már nem
Elso az hogy a legtobb magyar nepper egyszeruen a legolcsóbbat hozza be amit talal.A digoban is van annyi zsivanysag hogy eladja a kivant portekat.
A legnagyobb kihivast az jelenti hogy talaj olyan neppert aki nem a legolcsobb szemettel hazal.
Esetleg keresd meg a kupecet.
Bar szerintem megjelenik mindjart.
Az ki van zárva, mert nem tudom
Külföldön/ Olaszban/ minek tartják a motort?
Vagy mi magyarok szaladgálunk évente kb 5-10e km-t???
Tudom vannak akik nem mennek csak párszáz km-t, de a többség motorozni veszi a motort.Ezek szerint külföldön státusz szimbólum?