Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ahhoz képest, hogy mekkora, nagyon jól terelheto
Nem akarom leszólni, meg remélem Kawa sem haragszik érte. Elhiszem hogy jó, a busások is mind imádják a busát, nyilván azért vették meg. Én meg mondhatom hogy a ktm milyen fürge, nektek az nem fog tetszeni.
A hosszú tengelytáv nem előnye, de valóban kezes.
Meglepődtem, hogy mennyire kezes motor, hegyi szerpentinen is.... nem olyan ideges a gázra, mint a busa, és nagyon jól terelhető. Az erő meg brutális, amikor húzod neki megnyílik a karod. Cipő bekoteshez utána le se kell hajolni
Hajrá!
Van aki ezzel is tud gyorsan kanyarodni
Arra valóban alkalmatlan. De tudja kompenzálni a kanyar után
Felhasználás függő. De többnyire átlagos felhasználás mellett nem okoz gondot. Annyi elönye meg van, hogy 300nál is stabil a motor, nincs zavar az erőben.
Na ezaz, én nem a kanyar után akarok gyors lenni hanem a kanyarban
Ilyen nincs hogy elvész a súlya, a fizikaval nem tudunk kiszúrni, érződik a nagy tömeg. Mindenben.
Tol, mint az Intercity
Egyébként elvész a súlya, ha mész vele. Terepre nem jó.
Mé, emelgetni akarod?
egyenesben minden hülye tudja húzni a gázt.

Azt írja az internet hogy 268kg menetkész tömeg. Na innentől lehet akármilyen erős ha nehéz mint a sár. Egyetlen dolog, a 300+ végsebesség, de ezt a tulajok 10%-a használja ki de szerintem így is nagyot mondtam.
En meg ulni sem vagyom rajtuk.
visszaülsz a ktm-re, meghúzod a gázt és azt hiszed beadta a blokk az unalmast....
nem... én sem vettem, pedig ültem rajta....
Úgy gondolod ha kipróbálnám már vennék is egyet ? sportmotornak túramotor, túramotornak sportmotor. A busa sem tud meghatni sőt egyik ilyen sem.
sztem te még nem ültél zzr1400-on
Is.
Király az másra is.
Biztos király lehet az M6-on Mohács-Bp odavisszára
Jól látod. Ezért is kérdezek.
Meg is marad
Persze.