Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt meg tudom érteni, ráadásul minden kamra-sufni építésnek az lett a vége, hogy elbasztak valamit és romlott a motorozhatóság, vagy nem ment át a műszakin és kész, ennyi volt a motornak, mehetett a vasba. Az ezredforduló után ugyan ezt néztem végig a szoci motorokkal, de ott is felbukkant 1-2 érdekesebb nyugati motor, közel gyári állapotban. Majd az önjelölt motorépítő sztárok nekiláttak és pár hónap múlva egy felismerhetetlen, torz, szétcseszett romhalmaz lett belőle, mondván a menő szlogent: "Én gyári motorra nem teszem rá a seggem."
Mennyi motor végezte be így a sorsát, mert a következő műszakira egyik nagyeszű sem gondolt...
Mindennapi használatnál látom az előnyét, jobb szélvédelem ami az eső ellen is elég jól véd no meg a kényelem bár ezt nem tudom eddig csak pár métert mentem nagy robival.
Én is agyalok nagy robogón főleg melóbajáráshoz, fórumtárs vett egyet és túrázik is vele, így félév után nem tudom mi a véleménye majd ha felbukkan rákérdezek.
Mármint ha beleszólsz ki mit csinál a tulajdonával!
Nincs ezzel baj, csak TROLLKODÁS!
Lehet túltolom,de nekem személyes kedvencem.
A '90-es években voltam teljesen offon ,mikor mindenből "choppert építettek"
Azt a rengeteg gyönyörű Z Kawát ,CB Hondát meg Suzuki GS-t amit ezek a barbár suttyók szétvagdostak!?
Nem mindíg bírtam megállni szó nélkül
Nyilván semmi közöm hozzá,hogy ki mit csinál a motorjával,de gondolom azt is szóvá tennék néhányan ha valaki pl. a Lilaruhás nő-nek bajuszt rajzolna vagy a Magyányos cédrus-ra karácsonyi díszeket,persze miután megvásárolta.
Mennyi szakértő van itt, kép alapján megmondja, hogy kínai kiegészítők vannak rajta.
Az emberek többsége (főleg a "középkorúak") lusta mint a dög. Mi más indokolná a 4-500-650 köbcis nagyrobogók létezését? Városba nem jó (pedig ugye a robogó az tipikus nagyvárosi közlekedési eszköz lenne) mert nehéz és kevéssé fordulékony… ...mégis veszik mint a cukrot (sok millióért is), és mennek vele "túrázni".
“Akik látják és értekelik milyen alkatrészekből lett összerakva”
Hívd fel és mond neki hogy 500at adsz érte mert értékeled a sok kínai szart rajta
Én is így vagyok vele!
Én inkább a hagyományos megoldást szeretem!
Tapolca: Az ég felhős, az eső nem esik még, és nincs az a kimondott strandidő!
Meg sajnálom ezt a gyönyörű klasszikust!
Teleaggatta aliexpresszes szarokkal,az első futómű még hagyján is mert az még tudna jól állni neki.
Feleslegesen bonyolitjak.kocsiban meg ok.
A héten biztosan nem lesz eladva.
Azt tudom, hogy DCT-s, meg a kormányról kapcsolgatható a fokozat, egyszer volt egy túrán ilyen velünk de annyira nem mélyedtem el benne, inkább a hagyományos megoldás híve vagyok.
Nem automata a hagyomanyos ertelemben.Normal valto csak dupla kuplungos.
http://youtu.be/N35c9ksEKUo
Nem. Hondák automatára csinálták. Kicsit könnyitett a motorozás vele, de nem robogó. Nc 700 vagy ilyesmi.
Most nézem,váltókar,kuplungkar?
Ez valami óriás robi?
Ezt lehet friss jogsival?
Nem vágom ezt az új rendszert.
Gondolom szereted ha esik a hó?