A robogóra miért is nem kell felöltözni? Az mitől is véd?
Szerintem nagyobb az esély azzal eltaknyolni a fasza magyar utakon, mint egy "rendes" motorkerékpárral.
Pont nem mert mint írtam öltözködni kell az pedig egy 10 perces útért napi kétszer eléggé kedvtelenítő. Ráadásul az SV sokkal többet evett mint az autóm a robogó kb. annyit vagy kevesebbet.
Na de ilyen napi távokra nem pont jól jönne a tavaly eladott SV-d? Nem 1000 km lenne benne egy évben....
A robogóra pont ugyanúgy fel kell öltözni, ha "kedves az életed".
Ráadásul ezeken a túlsúlyos, túlméretezett, de kiskerekű, normális futóművel nem rendelkező görhokedlikkel szerintem rosszabb lesz országúton nyomulni, mint egy rendes motorral....
Mikor megállítják ezeket a kohó szökevény masinákat a városban, onnan már nincs menekvés. Rendszám le, mehet a vasba nem rég még gyárias, jó állapotú motor.
Kecskemét a legjobban szervezett közlekedésű vidéki nagyváros. Széles, többsávos bevezetők, 2 nagy körgyűrű a városon belül. Ott Hummerrel is lehet munkába járni. Az északi kivezető a szűk keresztmetszet, de azt is valahogy megoldja majd a város.
Villany, a cikk alján a töltések verzióiról van szó, meglepődtem, hogy ha otthon akarom tölteni akkor akár 35 óra is lehet a teljes töltés. http://totalcar.hu/tesztek/201...
Nem járok városban illetve igen (kecsó), de azt közlekedés szempontjából nem nevezném városnak inkább egy nagyobb községnek, napi 70km oda-vissza főúton, én valami 400-as körüliben gondolkodom.
Dupla kuplungos.
Alapvetően automata, de lehet kézzel is kapcsolgatni.
Azért volt erre szükség, mert gazdaságos a motor, de elég pocsék a karakterisztikája.
Így viszont nincs ezzel gond.
Meglepően jó egyébként, de haver bajban volt amikor a sorok között mentünk, mert nem tudott gázfröccsöt adni, hogy észrevegyék
Amugymeg lassan kesz a vezergep,huuuude ocsmany csotany lett.
A typhoon fejidom szetvagdosasra kerult,nem ezekhez a fekekhez gyartjak,hanem bowdeneshez.
Majd szerzek ra mc3 fejidomot.
Végül mindig ide tértünk ki, hogy igen, a sajátja, azt csinál vele amit akar. De mégis rossz nézni, hogy Mz-ből amerika kapitányt, meg Gs750-ból cafe racer-t, meg mindenből mindenféle szirszart akartak építeni és mindig valami különleges katasztrófa lett a vége, ami persze nem az ő hibájuk, hanem szar a motor.
Inkább abban könnyít, hogy könnyebb, ezért könnyebben kezelhető városban, gyorsabban melegszik, ergo beröffented, felveszed mellette a cordura kabátot meg a sisakot és már indulhatsz is. Ahhoz is beöltözöl, de robogóval valahogy sokkal rövidebb az indulási ceremónia. Meg azt nem félit az ember, ott rohadhat a tűző napon egész nap, padkán fel, padkán le, nem számít.
""Én gyári motorra nem teszem rá a seggem."" Akkor üljön az ilyen a lónak a f......szára! Ráadásul nekilátnak szakmai képzettség nélkül "átalakítani", és tönkreteszik! De a sajátja , úgy assza el, ahogy neki tetszik!
Mint a motorozás......eleinte munkám volt és ezért elég sokat motoroztam, de a cuclizmusban senki nem gyártott ideológiát a motorozás köré, sima közlekedési eszköz volt, akinek nem volt pénze, lehetősége autóra az vett motort, de senki nem nézte kult tárgynak és nem dicsőítette ha motorozott (kivéve akik versenyezgettek). Én ma is így vagyok vele, ha menni kell és praktikus akkor motor, de ha az autó a jobb éppen akkor autó ezért is adtam el, az utóbbi években alig mentem tavaly összesen míg eladtam nem mentem vele 1000km-t. Nekem a melóbajáráshoz az volt a gondom vele, hogy nem akartam öltözködni már pedig beöltözés nélkül max. az utcában egy kört. A robogó talán annyiban könnyít, hogy nem öltöznék fel állandóan teljesen, tudom ez csak illúzió, hogy annál nem kell, de a fene tudja.
Szerintem nagyobb az esély azzal eltaknyolni a fasza magyar utakon, mint egy "rendes" motorkerékpárral.
A robogóra pont ugyanúgy fel kell öltözni, ha "kedves az életed".
Ráadásul ezeken a túlsúlyos, túlméretezett, de kiskerekű, normális futóművel nem rendelkező görhokedlikkel szerintem rosszabb lesz országúton nyomulni, mint egy rendes motorral....
Azokkal azért lehet kavarni a sorok között.
Alapvetően automata, de lehet kézzel is kapcsolgatni.
Azért volt erre szükség, mert gazdaságos a motor, de elég pocsék a karakterisztikája.
Így viszont nincs ezzel gond.
Meglepően jó egyébként, de haver bajban volt amikor a sorok között mentünk, mert nem tudott gázfröccsöt adni, hogy észrevegyék
A typhoon fejidom szetvagdosasra kerult,nem ezekhez a fekekhez gyartjak,hanem bowdeneshez.
Majd szerzek ra mc3 fejidomot.