Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pl az opel ampera 350 felett teljesített a tesztek során, és ez nem a gyári adat
szóval ha messzire menni a cél ezt kell megvenni nem a kia soul ami kb 200at ment
de az tesla s 400 felett ment
és biztos vagyok ha igény van-lesz rá simán csinálnak majd 600 km tényleges hatótávú kocsit is
Ott téved, hogy ez már a jelen.
Akkor is ha neked nem telik rá.
Jah azt mindig elfelejtettem hogy szintet leptel az az ájudival.
Ezek szép dolgok de csak marketing adatok ! Elindulsz az elektromos fossal , aztán elkezd esni az eső , kell az ablaktörlő , aztán defenzív vezető lévén refi villogással teszed tönkre a sünök munkáját , ill. a gyalogok átengedését is bőszen segíted villogtatással , meg az idiótákra is rádudálsz néha , és ha nem bmw még indexelsz is ! A nagyinak telepakolod a csomagtartót a METRO-nál némi finomsággal , és mivel szar idő is lehet a hétvégén még némi váltásruha is befigyel , a teli fos meg csak merül mint az A tip. U-boot ! Akkor még reménykedel hogy a többi nagyit nem most látogatják , de bebaszik , mert tele a kiszemelt töltő , tovább indulsz a következőhöz amit az okosteló kijelöl , de közbe merülsz , már csak 20-al megy a fos ! Ledöglesz vele , a nap sem süt hogy töltsed bármivel is , a legnagyobb szopás meg most ér , mert ebben a szarban még benzin sincs , hogy felgyújtsad az egészet a picsába !
Arról meg ne is beszéljünk hogy ezekkel bármit is húzogassunk !
De azt ember értékeli ki a videó alapján, gondolom, nem az automata ahogy szó volt.
az astra még elmegy legalább 3 évet, utána kicsi lakatos meló és még 2 év tuti meglesz, de lehet 4 is esetleg 6 utána meg már ot rendszáma lesz
az audi meg örök életű
Egyenlore tart a gastra meg 6-8 evet nekem, addigra tuti lesz egy generacio valtas akkutech-ben, azok meg a jelenlegi kompromisszumokat tuti meghaladjak. Szoval ezt a lepcsofokot kihagyom. Laci kiserlezezzen ne en.
én se vennék villanyost, de csak azért nem mert nincs rá pénz, mondjuk egy fapad dácsiára sincs szóval nekem ezen kb sosem kell gondolkozni mert ha kirohad alólam a 2 régi lom szerintem bicikli és a tömegközlekedés lesz a sorsom
csak laci kepes kiadni 3 millat egy homokosoknak is randa trolibuszert amiben valosan max 120 km hatotav van mert 1 gen leaf.
Az ujak mar valos autonak kinezo dobozok de azok 10 milla felett vannak.Nekem nem palya az ara.
ezt az 5 percet sosem értettem mi a fenének jó
ha napi 80km távra kell a kocsi, és elmegy 200 km távot, így minden este fel tudod tölteni, vagy épp a melóhelyen( most nem de ez ha változik igen)
a közlekedők java része erre használ ja a kocsiját, hétvégén meg elmegy horgászni-piknikezni hasonló távra
maradjunk a 200km távnál ami igazándiból elég kevés, el akarok menni mátészalkára a nagymamához, ami kb 400 km táv ( és nagyon kevés embernek életszerű) ettől messzebb nem is nagyon tudnék menni magyarországon
szóval 400km teli akkuval indulok, kimerítem 20% felé ami kb 160 km táv ekkor egy fél órás gyorstöltéssel ismét szinte teli lehet tenni ami legyen 150 km táv, így ismét kell egy fél órás bármilyen töltés ami fedezi a maradék 90es távot
szóval kb 1 órát töltögetem 400 km alatt amit szerintem ki lehet bírni a közel 4 órás utazási idő mellett( vonattal 6-10óra)
és ezt egy hoki ingázós kocsival
mert ugye ha havi 3x akarok a mátészalkai nagymamát látogatni olyan kocsit veszek ami tudja ezt a távot vagy közel ennyit hogy csak egyszer kelljen egy 15-20 perces gyorstöltésre megállni
amúgy mostanában túl sokat kell kocsival mennem, és tök jól esik megállni 100-120km távok után( fosom szar alsóbbrendű utakon 2-3 óra) egyet hugyálni az út széli bozótosban meg téblábolni 5-10 percet, szóval én kurvára ellennék az útközbeni töltéssel is
Olyan ez is , mint a mars-utazás. Már húsz éve is azt mondták ,h 30 év múlva lesz lehetséges, meg most is az mondják, h majd kb 30 év kell még.
Lehet, hogy ez a jövő, de ahogy a cikkben is írták 100 évvel ezelőtt is ezt mondták mármint, hogy az akku kérdés megoldódik pár éven belül.......és még ma sincs megoldva, de ahogy régebben írtam én is szívesen vennék villanygépet ha.......ha az ára ugyanannyi lesz mint a mostani belsőégésűeknek, ha ugyanannyi idő alatt tankolok meg (5 perc) mint ma.........amikor ez így lesz nem csak én hanem mindenki áttér, de hát ez tudott és ezért használják ma még csak kevesen.
szerintem ha lesz jó sok villanyos kütyü át kell alakítani az egész autózást
pl a kocsi akkuk remek pufferek lehetnek de ez sok esetben kellemetlen lehet az egyén számára így más szabályozás alá kell esnie ezeknek
aztán mondjuk ha van 1-2 extra szeles nap az összes kocsi akku szarásig lesz amperral így nem veszik kárba a szél

amúgy ezek a zöld emergiák azért is drágák mert kibaszott nagy lehúzás az építésük, ami 10 milla anyag és 2 milla munkadíj ott kiszámláznak 30 millát
Ezt csak a pár tudná csak alátámasztani, vagy cáfolni.
A többi csak feltételezés.
A kissráctól sem valószínű, hogy valami támpontot szerezzenek, mert végig aludta az utat.
Ellenőrzi. Csak nem vesz ki ha nincs kiugró hiba. Ha mondjuk seb.hat túllépés miatt kitesz a rendszer, ott már hozzácsapják a mobilozást és a bizti övet is.
hát pont erről beszéltünk múltkor. Ezt sem olvastam végig nekem ez már hosszú és korlátaim vannak
nos
"A fenti két anyag is jól mutatja, hogy ugyanabban a témában megközelítéstől (prekoncepcióktól) függően egymásnak teljesen ellentmondó végeredményű tanulmányok születhetnek, úgyhogy a benzin/gázolaj-ivók és az elektromosautó-hívők is bőven találnak maguknak muníciót ahhoz, hogy egyik vagy másik modell mellett érveljenek. Jól látszik, hogy az excel sok mindent elbír, és az is, hogy minden modellnek vannak hiányosságai, ezért egyértelmű"
azért a végeredményt kimarkoltam
Mindíg a megrendelői igény van kielégítve. Akkor is ha qrvához mégy el meg akkor is ha rendelsz egy tanulmányt a saját érdekeid szerint
Én ezeket már nem tudom végigolvasni Meg kell már érteni. A fosszilis tüzelésnek vége Öszintén szólva 60 évvel ezelőtt vége kellett volna, hogy legyen. DE mivel minden nagyhatalom meg sok nem nagy hatalom köolaj, meg földgáz kitermelő, oroszországtól, amerikán át irak, irán kuvait szaudarábián át venezueláig, így senkinek nem volt különösebb érdeke ezen változtatni. Milyen marhaságot ír a cikk?, hogy tömegesen nem lehet gyártani meg elterjeszteni Csak tudnám akkor mi a fenének épít a merci itt kecskeméten elektromos autó gyárat a már meglévő hagyományos mellé. Vagy majd a bömbi debrecembe dízel buszokat fog gyártani? Örült pénzeket innoválnak az autógyártók az elektromos autók és akkumlátoraik annak feltölthetőségének a fejlesztésére. Nagyobb verseny és harc van mint a második világháboruban. Erre jün egy idióta fasz aki megmondja, hogy úgy sem lesz belőle semmi Ha még él 20 év múlva is majd rádöbben, hogy kötelezően le is kell cserélni a régit
Nekem egy zaporozsec volt az első, egy rendőrtől vettem ötezerért aki már az ötödik volt aki nem íratta át igaz ez 1983-ban volt, de attól még pénzbe került a megoldás.
Ezt írtam tegnap, hogy esetleg vitatkoztak, féknyomot nem láttam, elég baj ha idáig jutnak el.
hál isten fészbukos nekem olyan nics így ezt el sem indítja, lali nem akarom veled is elkezdeni előről. Zotyából egy is untig elég
első autó, örül neki
Nekem egy 2 ütemű wartburgh touristom volt az első. ha lett volna videó én is csináltam volna egy hasonlót
https://m.origo.hu/itthon/2019...
Ez egy barom volt. Pedig nem hittem hogy ilyet lehet csinálni, pláne gyerekkel a hátam mögött.
A múltkor így voltam egy nővel a 7. Kerületben.... bal index, lehuzodott majd ugyanazzal a bal indexszel vissza jobbra..... és meg ugatott is.... amíg ki nem szálltam és udvariasan megkérdeztem, hogy mi a kurva anyja van... de egy kb 70 éves papa a XIV ben is uezt csinálta, csak motorral voltam.... mar láttam az életemet le pörögni.... észre sem vett neki kivettem a kulcsot az autóból, és elhajitottam a picsaba a fák közé.... mondtam, hogy o mar ne vezessen...
Ennyi lenne.
Nekem egyszer volt ilyen, de az egy kövér német nyugdíjas követte el. Jobbra indexel, lehúzódik, én elkezdtem kerülni erre keresztbe állt előttem. 10centire álltam meg az ajtójától...vastagon anyázva
És milyen szép lehetett akkor az élet...