Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

úgy tudom igen
Ott tevedsz hogy senki nem a josagot vitatja, kivetel a ratyedlit, hanem azt hogy gazdasagilag nem eri meg hiaba toredeke az uzemelesi koltseg, elviszi az ara, es 10 eves tavlatban nem is fog esni a benzinesek szintjere.
Nagyon nem mindegy a matek hogy egyszerre adod ki a 10 16millat vagy aprankent havira.
ne gyere a hasznaltal mert max leaf ami van, az meg olyan baromironda hogy csak neked veszi be a gyomrod.
de hat aki hondat vesz sok aljassagra kepes.
Tök mindegy körbe leszel röhögve akármilyen villanymotorost veszel

Igen béget. 1500-as fordulattal sok hülyeséget írnak a Totalcaron.
Persze, csakúgy mint az Astrád
Nekem nincs 4perc sem a töltés.
Este beállok feldugom, reggel lehúzom. Szerintem ha nagyon fáradt vagyok ez 30másodpercet is el tud venni az életemből.

Az hogy te makacsul meg akarod magyarázni miért nem jó, az nem a villanyautó hibája. Valami kifogást mindig lehet találni bármi ellen.
Azt azert tudod hogy a nagy hypelavina ide vagy oda az elektromos eladasok volumene az ossz eladasok olyan toredeke hogy csak kerekitesi hiba.
Amúgy sokaknak egy Dacia-ra sem telik. Akkor azért ne a magyar átlagból induljunk ki, mert a világ szerencsésebbik felén, ez nem akkora költség már.
Zoli nem vesz hibridet, nekem ne bégessen az auto.
de ha hozzámvágsz ingyen egy e-tront duzzogva beleulok.
Nekem telik rá. Szóval jelen
Adolfó jelentkezz
6-8 evet töltés nelkul?
A DIESEL agregátoros fajtát?
Egy értelmes tartalom ide, mert eléggé egymás pechének a szopása megy itt.
http://youtu.be/8muXYaouQ50
A Teslából a legkisebb akkus megy 400km felett, WLTP szerint.
A legjobb hatótáv most 620km náluk.
Kicsit reszeltek a szoftvereken, meg 92%-ról 96%-ra növelték a hajtáslánc hatékonyságát.
Elsösorban másodiá autonak lenne nagyon jo. Felénk szinte minden család két-három autot használ, abbol az asszonyé csak iskola bolt belváros viszonylatban mozog, de nem kevés ebböl a dizel telekjáró vagy valami magasabb kategoriás auto, ha legalább ezek ki lennének váltva már jo lenne.
Pedig nekem ez sarkalatos, épp most tankoltam gázt és mindennel együtt tartott kb 4 percig pedig macerásabb mint a benya mert kell kezelő és lassabban is jön meg messzebb is van az épülettől mint a többi kútoszlop és én már akkor türelmetlen vagyok ha a kezelőre várni kell, nem vagyunk egyformák és nekem továbbra is csak melóbajárásra kéne mert míg otthon vagyok töltődik.
A tankolási idö még csak-csak, de az ára ami nagy visszatartó erő. Épp a anpokban telepitettünk egy villanyautó töltőt, szerintem nem jó helyre mert ott igen kevesen fogják igénybevenni, de hát az onkori ott adott területet. Egyenlöre ingyenes a használata, de a készülék alkalmas akár jogosultság fogadására (proxy) akár paypass fizetésre. Tehát azt a néhány millát amibe ez került annak a cégnek aki vette, telepitést fizette és bérli a helyét elöbb utobb pénzt akar látni.
Annyit a Nissan is elmegy. Majd eladom neked, akkor mert látom a nagyon vágysz rá
Nem telik rá velem együtt sokaknak tehát még messze nem a jelen, de még ha telne is akkor sem venném meg többszöröséért mint egy átlagautót és továbbra is a töltés.
én tavaly nyáron is röhögtem ezeken, az M7-en ezek az elektromosok mentek komoly 90-el, mind a 4 ablak lehúzva mert a légkondi se fogyasszon már, tiszta ciki akárki akármit is mond városba rövid távra tök jó, én is gondolkoztam ilyenben, de elindulni vele bárhová
Nem vették meg hozzá a szoftvert mer kurva drága. Van védás büntim bár nem sok, de övet sose használok (tudom, tudom - majd legfeljebb eldöntöm a vitát helyettetek egyszer). A rendszer alkalmas rá, de a jogszabályok sem teszik lehetövé egyenlöre. Szerencsére.
Hát igen, csak én vagyok ilyen ügyes, most már 4milla a túl nagy kereslet miatt, de én korábban ébredtem mint a sok hipszter
200km.ert úgy ahogy te mondod a gen1-es 30kWh-s Leaf tud....klímával és kompromisszummal.
Azon mondjuk jogosan károgna tsanyi :)
De egy 40-es vagy 60kWh-s újabb autóval, a te általad felvázolt használati módra, már nincs több kompromisszum mint egy benzinessel.
Csak más jellegű. Viszont nincs tapasztalat, a birkanyáj is más fele húz, és félnek tőle. Viszont ahogy terjed, úgy egyre több lesz és úgy fordul át a vélemény.
Fórumokon pár éve még volt 1-2 ember a villanyosok mellett, mindenki fikázta. Most már csak néhányan vannak ellene.
A legtöbb kifogás az hogy drága, és ez igaz is, viszont az elterjedéssel ez is fokozatosan megoldódik.
A lavina elindult ezért nincs szükség arra hogy bárkit is győzködjek, csak ki kell várnom a megfelelő pillanatot a "naugye én megmondtam" bekiabálására.
Különösen Zolit fogom körberöhögni amikor megveszi az első hibridjét, hogy mekkora buzi (mondjuk amúgy is)

Amúgy egyik ismerős most utazot le a Horvát tengerpartra Miskolcról egy 30-as Leaf-el.
Azt mondta Magyarországon átvergődni kellett egy kis tervezés, de onnan már laza volt mint a rigalánc, mert 20km-enként van töltő, szinte minden pihenőben.
2 gyerekkel mentek így nekik, amúgy is meg kellett állni gyakrabban mint ahogy tölteni kellett volna.
nagyon úri műszer, de nekem annyira nem jön be, ülése nekem kicsi, meg a kormányt se tudom úgy beállítani ahogy az astrának van és zsibbd a kezem
futóművileg most elég fasza lett feszes mint a 18 éves lány segge, kiváncsi leszek meddig nyújtja ezt a gagyi sachs
A jelen kellene, hogy legyen, de most éppen valami másra kell az a pénz az afrikaiaknak stb. amit beszednek vele, . Vajon egy ilyen akkus romhalmaz nettó mennyibe kerülne , ha nem minden rohadék politikus ezen akarna meggazdagodni, és hájfejet hizlalni!