Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Miota van lepesszamlalo 10-12000 lepes napi atlagot szamol.
mert státusz szimbólum a 4 karika, opelen csak egy van
Pedig pont a te tanacsodra elkezdtem hibrideket nézni
Na errefelé nem igy gondolkodnak. Régen ebben a kisvárosban kényelmesen lehetett közlekedni, volt parkolóhely. Most meg nincs sehol parkoló, boltok előtt mindig dugig az összes, kereszteződésekben könnyebb kifordulni még pesten is néha, iskolák előtt reggel és délután képtelenség megállni, de még haladni is. A tvk-ra is elég kevesen járnak be bringával.
Faszt, mire talalsz parkolot tobb ido.
Oszt akkor minek a puccos verda.?
Gyalogolni megalázó......
most nem
de mint írtam, kurva sok mindennek kell(ene) változni
pl nekünk az úri audi megvan pár néhány hete aztán nem mentünk vele még 100km távot se
2 km inkabb setalok.
Mobdomen hogy tudom mi a macho verda, neked meg ott a cbr650 es a leaf, aze az igencsak gay flotta.
Triumph mellé tökéletes választás
Jó az már kisebb viszonylatban is. rengeteg kényelmes ember van, aki a 2 km-re lévő munkahelyére se hajlandó biciklivel menni.
Lizingelni nem tudsz 1-2-10 napra amire gondoksz az a berlet. Es fajlagosan dragabb, csak nem egyszerre adod ki.
anno suzukira porgettek a hitelt pitlak beugroval maradvanyertekes konstrukcioban, ami olyan faszara sikerult hogy a bazinagy maradvanyertrket szinte senki nem fizette ki hanem radumaltak adja be a regit tolja ki az ujat es porgeti a kovetkezo ot ev reszleteit.
be is szoptak a valsag idejen.
Az egy nagyon jó autó, de a tisztán elektromos ritka mint a fehér holló. Persze plugines is megéri. Jó az elektromos hatótáv, de benzines hatékonysága rosszabb mint a Priusnak.
Nissan Leaf-ből, BMW i3, Renault Zoe-ból gyártotta értékelhető mennyiséget, a Tesla Model3 előtt. Most már a Model3-as a piacvezető.
Ezt irtam. Drága aszoftver, meg a jogi háttér sem az igazi errre. Tud az rengeteg mindent.
igény van rá Minél nagyobb egy ható táv annál kényelmesebb a közlekedés nem? Ne a magad napi 80 km-eréből indulj ki, nekem gyakran megvan a 600 km is és nagyon sokaknak is megvan ez. De ha csak a 80 km-eredből indulsz ki nem jobb kevesebbet foglalkozni a töltögetéssel? Ha az a lapos vacak amit ti telefonnak hívtok milyen jó lenne, ha nem minden nap kéne dugdosgatni az áramba hanem csak kéthetente nem?
Egyébként nem csak az akksikat fejlesztik hanem a villanymotorokat is gőzerővel. Cél a minél kevesebb energiafelhasználás adott távon. Ha csak egy 20-30 évvel ezelőtti villanymotort nézünk és egy mait (mindegy mit hajt) óriási különbségek vannak. De vonatkozik ez bármelyik fogyasztóra. Pl, 100 wattos izzó és a led technológia esete és lehetne folytatni a sort. Számora akkor lesz érdekes a villanyótó, ha az a 600 km-er biztonságosan megtehető független a klímahasználattól, a világítástól vagy bármilyen fogyasztótól amivel fel van a gép vértezve. Aztán energiát lehet menetközben is nyerni. Az egész karosszéria állhat napelemből, minden kerékhez lehet generátort szerelni, lehet a fékezésből energiát nyerni és a menetszél torlónyomásából is. Aztán egyszer jöhet egy forradalmi energiatároló megalkotása ez így összeségében feloldhat minden ellenérvet a villanyautóval szemben Az áttörés kapujában van ez a technológia. Nehéz megjósolni, mennyire vagyunk tőle de a rohamos fejlődés a robotizáció világában én laikusként úgy gondolom nincs ez őrült messz már 25 éve még 5 évet vártunk egy vezetékes tekerős telefonra, ma meg bármelyik sarkon veszel egyet a zsebedben viszed, ha akarod azt is látod akivel beszélsz. Lehet ezzel vitatkozni vagy egyetérteni nekem ez a véleményem a villanyautóról.
Nem.... pedig tudja, csak nem vettük meg a software-t
Épp ezért mondom, hogy a töltés nem annyira kardinális kérdés. Persze aki a mindenes autóját akarja kiváltani annka még nem jó alternativa. Ha nem lenne annyira túlszaladt az ára, már vettem volna egyet. A nejem ha csak dolgozni meg gyerekjáratban van akkor napi max 50 km, ha suliba vagy nagyobb városba vásárolni akkor is 150 km-ből meg van. Azt meg már tudják.
5 eves yarisert se adnek 3 milkat nemmeg azert a gennytanyaert. Inkabb egy raptor f150.
Opel Ampera?
Ott tévedsz hogy nem vitatja senki hogy drága. Jósolni hozzád hasonlóan én sem tudok, de én 5évet adok a megérős villanyautóknak. Addigra jár le Hollandiában az első eresztés Tesla Model3 lízingje, és kezdik el behozni a nepperek.

Használtban meg ott tévedsz hogy választhattam. 5éves Toyota Yaris, vagy 5éves Leaf. vagy egy hulladék fapados Fábia újonnan. 30km városra a villanyos a jó választás. Nincs melegedési idő, nincs hideg üzem, és sokkal jobb a felszereltsége. Akkor miért is ne hasonlítsam? Szimplán ez volt az észszerű, bár egy Triumph tulaj nem tudja mit jelent ez a szó , és én nyertem vele, mert nem ragaszkodtam a régi beidegződésekhez. Simán csak döntés volt, nem kellett több pénzt költenem.
mi a szarnak kellene megvenni egy kocsit?
végletekig ragaszkodunk tárgyakhoz amihez lehet nem is kellene
pl nekem kell a kocsi hétköznap, hétvégén nem, így lízingelek egy kocsit 5 napra aztán leadom, hétvégén meg viszi aki bulizni akar vele
amikor meg nyaralni megek lízingelek 5-10-15 napra egy nagyobbat
Egyenlore muhaha a 0, 0000002% barhogy duplazodik.
ez is egy megközelítés
Igen, valóban az elején vagyunk, miközben évente duplázódik a csökkenő hagyományos autó eladások mellett.