Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mert mész mint állat
Nagyon veszélyes az alacsony tempó, mert ott nem figyel az ember, mert ugye mi baj történhetne.

Azért 22éves tapasztalattal azt gondolnám nem lehet már egy motorost így behúzni a bajba
Túrkeve.
Induláskor a benzinkúton gyűltünk. Mikor megérkezdtem megfordultam hogy a haverokhoz guruljak,de egy olajfolton elment az eleje
Mentem kb 5-el
Az oldalidomról lement a festék két helyen,de nem annyira észrevehető. Jövőhéten elviszem megcsináltatom azért,mert zavar.
Ladány után van egy szép íves felüljáró,ott meg a haver majdnem ottmaradt. 160-as kanyar(nekem),de egy kocsit utólértem az aljában az ív végénél.
Döntve elmentem mellette,de a haver elnézte az ívet és ha a kocsis nincs képben és nem húzza le a kocsiját szélre,a cimbi telibe veri.
2 centi lehetett így is....
22 éve motorozik...
Nagyon?
Hol voltál?
Jahh...a Gixert megtörtem
Mert találkozón voltam,de már itt vagyok
Ja amúgy ratyedli eleve szar helyre tetted a motort, az hómarót takarja.
Az első értelmes hozzászólás tőled.
Ez egy fokkal jobb.
Világos a téma fókusz és a háttér sem katyvasz. A faoszlop kicsit bezavar.
Egyetértek Inivel, kicsit lejjebb tartott fényképzővel több lett volna a hófal, és talán az ég látvány is hozzá tesz valamit, bár ha a hófalat akartad hangsúlyozni, akkor közelebb álltam volna a motorral, hogy jobban látszon milyen kicsi a hófal mellett és kizárólag a hófal lett volna a háttér, minimális aszfalttal, mert így sokkal nyomasztóbbnak hatna a hófal.
A kerekek alatt kis hely nem ártott volna.
Meg kell szoknia neki (is), hogy a kép nem akkor van kész, amikor kiesik a telefonból:
....aztán egy még egy kis színegyensúly, meg hisztogram beállítás, no meg mellékesen durva photoshop, és a kép egyetlen hibáját is az előnyére fordítottam, ahogy bedarálja a hómaró
Na ha már foto náciskodástra vágysz.
A táj szép, a gép érdekes, a motorod pont jó helyen van, mert úgy néz ki mintha épp most darálná be a hómaró
Látszik hogy próbálkoztál, de most sem sikerült a jó képkompozíció
Bár a horizont és a téma is kb. harmadban van, ami vagy ösztönös volt, vagy azért mégis ragad rá valami a kritikákból.
DE
Az aszfalt nem érdekes, mégis ezt teszi ki a felület jó részét.
El kéne dönteni mi a téma. A motor vagy a hómaró? Ha a homaró, akkor a motor takarja ki, ha a motor, akkor a hómaró túl nagy katyvasz háttérnek, elveszik a motor benne.

Amikor fotózol, akkor nem szabad térben és nagy látószögben látni. A fotó sík és mindent egyszerre mutat, míg a látás csak egy pontra fókuszál.
Tehát amikor fotót készítesz úgy kell az előteret, hátteret megválasztani, hogy a választott témát kiemelje, erősítse, ne elnyomja, vagy elvonja a figyelmet.
Tipikus probléma a turista fotóknál, hogy mindent egyszerre akarnak fotózni. Szükségtelen. Ez szerintem abból az időből fakad, amikor 24-36kocka volt egy tekercs filmen.

Másik probléma hogy bár harmadba tetted a gépeket, de kifelé néz a hómaró a képből. A fő téma lehetőleg a kép közepe felé nézzen, persze nem kell mértani pontossággal, de a kép súlyozása így legyen, mert ránézel valamire és az előtte lévő teret nézed, a mögötte levő feleslegesnek tűnik. Ezért is van ez a harmadolás, mert kell mögé is hely de csak 1/3 arányban, pontosabban az aranymetszés arányában, de azt a fene se érti, a harmadot könnyebb megjegyezni

Simán csak annyit csináltam hogy levágtam egy részét, hogy ezzel helyrerakjam az arányokat, és máris sokkal kellemesebb a kompozíció.
Én egy lépéssel hátrébb csináltam volna jóval lejjebb tartott fotó cuccal és úgy hogy a hátsó kerek balra alul-oldalt legyen
Így hangsúlyosabb lett volna a hófal és kevesebb látszik abból az angol rettenetből
fosch ami itt folyik...
Ne is merj meghalni, mert ha azt teszed, megkereslek és agyonütlek!!
Amék jobban teccik!
Zx636.
Ennyi?
Igen.
A kék szebb.....
Egyedül mentél?
Hmmm,fotonácik?
Sziasztok, létezik e Y kezdőbetűs piros rendszam t3as jármű kategóriával 25 km/h s sebesség korláttal (atw)?
kinek hogy. látod én még ennyi év után is megvagyok...