szerintem tudat alatt ezért nem veszek
mert ha a mostanit elpasszolnám a legnyomottabb áron is akkor is kijönne úgy a sornégy hogy lenne egy marék zseton az első nagyszervízre
ez egy nem túl régi ktm motor....ilyen kor elkap egy kicsit a sírhatnék hogy lehetnek ilyen buzik a felhasználók
komolyan mondom hogy a teflonszalagos betekerés még érthetőbb mint ez a túlhúzott csavarok
bár én már láttam 1,5+ millás motoron olyat hogy a fékcső cserénél se tettek bele új alátéteket, és csodálkozó szemekkel nézték hogy miért szivárog az olaj .....
én a réz alátét helyett többnyire alumíniumot használok, nem kell baszakodni a kilágyítással meg kb 1/3 résszel olcsóbb
mondjuk az lc4-hez én a gyári szűrő szettet veszem meg mert abban minden tömítés alátét megvan és nem kell baszakodni, azon egy kicsit bonyolult az olajcsere olajcsövet le kell bontani hogy le tudjam venni az olajszűrő fedelet
Talán csak nem jappán az ugye örök élet+2 nap így semmi szükség nincs cserélni a roppanó alátétet. Meg ugye jól beleb@sszuk tépjük a csavart az aluba. Nekem most is van 4-5db a ládámba következőkre...
Enyém meg a legnagyobb viharban is horkol a házában, ritka egy higgadt jószág
Ha petárdáznak azt nem szereti, de nem azért mert fél hanem mert menne neki a sok idiótának akik durrogtatnak
Az utca végén lakunk itt sok rakétát meg ilyen szarokat röptetnek a kölykök a pit meg szedné szét a kerítést meg ugat folyamatosan
Amikor ilyen egy rendszeresen szervizeket motor olajleeresztő csavar tömítése akkor mire gondoljon az ember?
Ha erre nincs 20 forint akkor megkaphat mindent?
Ráadásul kellett egy 40 centis cső a 13as kulcsra mert simán nem indult meg
Az autópálya mint pipinek az azért nézett úgy ki, hogy 6 telitank egy hétvége
De vasárnap délig végeztem. Mondjuk a nyakam fáradt el mindíg a legjobban
de ahhoz képest is fakó
mert ha a mostanit elpasszolnám a legnyomottabb áron is akkor is kijönne úgy a sornégy hogy lenne egy marék zseton az első nagyszervízre
komolyan mondom hogy a teflonszalagos betekerés még érthetőbb mint ez a túlhúzott csavarok
bár én már láttam 1,5+ millás motoron olyat hogy a fékcső cserénél se tettek bele új alátéteket, és csodálkozó szemekkel nézték hogy miért szivárog az olaj .....
én a réz alátét helyett többnyire alumíniumot használok, nem kell baszakodni a kilágyítással meg kb 1/3 résszel olcsóbb
mondjuk az lc4-hez én a gyári szűrő szettet veszem meg mert abban minden tömítés alátét megvan és nem kell baszakodni, azon egy kicsit bonyolult az olajcsere olajcsövet le kell bontani hogy le tudjam venni az olajszűrő fedelet
Ha petárdáznak azt nem szereti, de nem azért mert fél hanem mert menne neki a sok idiótának akik durrogtatnak
Az utca végén lakunk itt sok rakétát meg ilyen szarokat röptetnek a kölykök a pit meg szedné szét a kerítést meg ugat folyamatosan
Ha erre nincs 20 forint akkor megkaphat mindent?
Ráadásul kellett egy 40 centis cső a 13as kulcsra mert simán nem indult meg
De vasárnap délig végeztem. Mondjuk a nyakam fáradt el mindíg a legjobban
Kutyám már itt retteg az íróasztal alatt