Ennyire nem kritikus a helyzet.
A kisebb ciklusokkal exponenciálisan növekszik az élettartam.
30-80% között érdemes pufferelni, akkor nagyon tartós.
És kisebb áramon ez is kitolódik, mert az idő arányos öregedéssel a belső ellenállás kezd el növekedni.
Ezt még nem tudjuk mit fog bírni, de egyenlőre jobban bírják mint amire számítottunk.
Persze nem iPhone akkut kell venni
Na, tengeri beteg lettem ettől a kamera kezeléstől.
Persze, nagyobbat is láttam, de nem is tartom normálisnak
Ilyeneket ponthegesztő automatával kell összerakni már.
Tudok bontott Tesla modulokat, azok már egyben vannak, és normálisan vannak összerakva.
Illetve én bontott Leaf modulokat használok. Azok is jók.
Sokkal olcsóbban megúszod, és kisebb szopás.
Attól függ mi a cél?
Párhuzamosan kötött celláknál elvileg bármennyire elég egy, csak mivel 30mA-el merít, a töltés baromira belassulhat a vége felé, a cellák egyformára hozása miatt.
Ha motorba, vagy autóba akarsz lítium akkut csinálni, akkor inkább Lítium VasFoszfát cellákból építkezz.
Abból ha összeraksz egy 12V-os pakkot, változtatás nélkül tudja tölteni az ólomakkura kitalált rendszer.
Persze a BMS akkor is kell, csak a feszültség átalakítót úszód meg.
Hogy vannak ezek az akku BMS-ek?
3 cellánként kell egyet feltenni?
Mi van ha egy kurvanagy kapacitású 12v-ost szeretnék összehozni?
Hudenehéz kérdések.
Sok mindent én is sufni tuningolok. De szert mindennek van határa
Mondjuk mist az 1 colos és a3/4 colos vízcső átalakítót egy laza forrasztással oldottam meg
A 3/4-és körforgó locsolóautó ráforrasztottam egy colos slag csatlakozót gumipókkal rábogoztam egy vascső és mehetett a víz
Spóroltam 120 forintot elbasztam másfél órát de sikerült egy kis várat építeni szarból
12v körüli feszültség kellene 50 hétig a szünet mentesre lenne rákotve aztán 2 hét csónak motor hajtás