Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez a lényeg hogy nem fos.... csak a kinézete némileg lelakott, de nem mosom és nem feltűnő hogy szarul néz ki
mondjuk én sosem tudtam értékelni azt amit mások, nekem sosem kellett nagy kocsi nagy lóerő nagy bármi
nekem az autó egy tárgy aki elvisz egyik helyről a másikra, aztán hogy ez a tárgy 1 éves vagy 30 éves nem érdekel, amíg nem süketülök meg benne vagy nem ver be az eső addig nekem mindegyik megfelel csak elférjek benne
ha netalántán valami üzletkötő lennék havi 10+ezer megtett távokkal akkor biztos nem az astra lenne a favorit, hiszen erre alkalmatlan mert napi 6-8 óra utazásokkal nem kényelmes, és a futóműve sem az igazi..
de pár tíz km távra mászkálni és apróvadakat gázolni teljesen megfelelő
Nem számoltál el valamit?
600 forintból nem töltesz sokat, szerintem nem elég 100 km-re tuti...
A hasznalt elektromos fos jobb?
Najó, csak nem mindenki szeretne, öreg fossal járni.
Haver is így agyalt amikor megvette az új kocsit kevesebbet eszik és ez nagyon fasza
Igaza volt mert kevesebbet evett de a + 4 millát amibe az új került 20 év alatt se hozta volna vissza
Ráadásul ezer baja volt az újnak dpf váltó meg a tokom tudja mi
Aztán 2 Milla bukóval kiszállt a szép új kocsiból és ismét vett egy marék gombért valaki régi fos Toyota kocsit
Jelenleg számomra nincs olcsóbb alternatíva az f astranál
Ha lenne 10 Milla felesleg a zsebben és tudnék pár millát spórolni x év alatt a villanyos kocsival akkor vennék villanyos kocsit
Mivel nincs ennyi a zsebben kár is agyalni rajta
De
A meglévő hibamentes kocsitól sosincs jobb választás
Még akkor sem ha az üzemeltetési költsége több mint egy újabbnak
Lehet ezer indokot felhozni miért jobb az új de gazdaságilag sosem jön ki a matek
Persze ha a régi egy szopóroller akkor már más lesz az egyenlet
Amúgy 600ft/100km a töltés.
Tényleg hatalmas megterhelés.
Én nem is szoktam ingyen tölteni. Simán be van dugva a konnektorba, éjjel feltölt pár óra alatt.
volt pár ezer forint a kábel, a konnektor, kötődoboz, meg a wagó, mint költség.
Ki is bújt a szög a zsákból!
Magánemberek pedig megvehetik a cégek kifutott lízingű kocsijait a hatalmas értékvesztés után, ahogy eddig is
Semmi gond, lehet megint kapni majd az F Astrát
https://villanyautosok.hu/2019...

Mondjuk nem világos hogy miért szívatják a népet ezekkel a keresztbe nevezésekkel.
Az e lesz az F, az E meg a benzines
Cégeknek.....

De itt, mi magánemberként beszélgetünk.
De én is azzal zártam, hogy a legjobb a cégautó....a többi paraméter nem számít.
Nyilván ontják rá a kedvezményeket, mert különben esélytelenek lennének az eladások. De ha sok a céges elemes kocsi, akkor a cégnek is ki kell építenie a töltőhálózatát.....ami további költség. De cégnek ugye beleférhet.
Magánban meg ugye zsebből megy/menne a költség. Ha meg menne napelemről, hát azt is ki kell fizetni az elején....

Mire elérhető árba kerülnek a villanyosok, hogy magánember is elgondolkodna rajta egy városi/agglomerációs használatra, addigra olyan idősek lesznek, hogy nagy lesz a kockázat belevágni. Meg ugye a nagy távokra akkor is kell egy rendes autó. Sokak vagy nem tudnak 2 autót fenntartani magánban vagy ilyenkor az egyik olcsó kicsi autó és egy nagyobb. Nem villanyos (ez mondjuk a kicsi) és egy nagyobb autó....
Nekem is ez jutott az eszembe: Ini-nek "melóba járós" autó a Fasztra, de hát ugye melóba meg nem nagyon jár.....
Azért a hibridre ne fogadj. Tudom a BMW ebben hisz, de jelenleg csökkenőben van a sima és a plugin hibrid kereslete is, miközben a villany meg növekszik.
Persze mindig lesznek ilyenek, egyszerűen lesznek helyzetek ahova ez jó, de az emberek, ha nem muszáj, nem akarnak bajlódni a BÉM-el.

Az hogy mi lesz a jövő, nyilván én sem tudom. Szerintem az akkusnak jó esélyei vannak.
A kanapen henyelni segélyen a legjobb matek.
Csak a hasznalt kerul 6,5 be,ezert mondom.
Szerintem a matek, ininek jön ki a gázos F asztrával
Nem nagyobb az értékvesztése a villanyosoknak, mint az ugyan olyan árú benzineseknek.
Az hogy megéri e, az leginkább helyzetfüggő.
Cégek szeretik, mert lízing díjban ugyan ott van, de van rá egy csomó céges kedvezmény, és nincs vele probléma, az üzemanyag költség meg bőven alatta van bárminek.
Mondjuk ez a Mobiliti töltőhálózatát, meg a Kia e-Nero-t reklámozza, de elég jól mutatja, hogy nem olyan irreális dolog pályázni sem.
https://villanyautosok.hu/2019...
i3 rex már nincs újban, csak full elektromos... a benzinmotor miatt úgyis szervizeltetni kell, horror pénzért egy szaros robogó motor miatt... a bébifókák meg engem sem érdekelnek
bocsánat, egy japán szóba jöhet még... rx450h, az nem a szokványos műanyag hordó feeling és rendes motor is van benne...
nálad lehet nem, de itt pesten nekem cégre kijön a matek.... magánszemélyként meg soha nem jönne ki.... itt az áfa menti a történetet a cégnek. 4 év után meg magánszemélyként ki tudom venni 10%-on és eladom, így a cégből is kiesett a lóvé nekem, úgyhogy indulhat a következő lízing, ha kijön a matek....
Cégre lízingelem, így kijön a matek..... magánszemélyként nem. most még megéri venni, ingyen parkolok, ingyen töltök (otthon is, jár hozzá egy komplett napelem rendszer + fali töltő), 0 cégautó adó, 0 reg adó, 0 gépjármű adó .... az értékvesztése kisebb 4 év alatt, mint amennyit spórolok vele + 1,5M állami támogatás... 4 évesen meg úgyis csere...
én 2005 óta dízelekkel járok, soha semmilyen probléma nem volt, igaz karban is tartottam mindet. ha meg baj van, akkor már a modern benzinesekkel is nagy a baj és uolyan drága nem a leharcolt 20 éves benzinesekhez viszonyítom, nem is lenne értelme. az meg hogy mi mennyi egy statisztikai adat csupán, kinek mi mennyit ér meg, ez meg ugye szubjektív...
mint mondtam, nem hiszem, hogy ez a jövő, sztem mindenképp a benzines hybrid lesz, ha elég nagy lesz az akkukapacitás. akár azt is el tudnám képzelni, hogy mondjuk bp határában automatikusan átváltson elektromos módra... de ez csak fikció az én fejemben...
ellenben több ismerősömnek van mindenféle új vagy fiatal benzines autója és csak szopnak velük.... köszönöm, nem kérem
ha megszűnik ez a nagy elektromos autó kedvezmény (bár még sztem az jópár év), akkor nem lesz tovább elektromos autóm sem, valószínűleg keresek vmi jó hybridet a dízel mellé, csak lesz vmi nem japán (mondjuk a nissan francia), ami nem olyan, mintha egy rohadt pet palackban ülnél, gagyi műanyaggal körülvéve...
De,a nincs pénz.
Nem vagyok hajlandó azért a lomért 3 millát adni használtan,9-12-t meg főleg.
Talán egy E-niroért.De azért is spúr vagyok.

Még mindig nekem nem jön ki a matek hogy havonta mondjuk én eltankolok Kb egy 20-ast,ha ezt megspórolom csak a másik zsebemben hibádzik az a 9 milla hol spórolok úgy istenigazából?
30 év alatt sem leszek egálban.A mostaninál.
De ha vennék egy hasonló közepes kocsit sima benzinesben az 5,5-milla Kb az meg épp duplája.
Havi 20e-el beljebb vagyok az több mint 20ev.Hol leszek én már 70-évesen amikor egálban lesz?
A másik hogy mint említettem eszméletlen rapid az elektromos értékveszése.
Az öcsém ismerőse tavasszal 6,5-ért vett egy REX I3-at.Most ér 5-öt mert leestek a következő generáció árai.
Az fél év alatt 1,5 milla egy divatos bohócautóért durva.
Szóval napelem ide-vagy oda (amúgy ini aszondta a napelem elcseszi az akkut, ) ingyen töltés,parkoló megafaszom nekem nem jön ki,kész a rozsdaeltávolítás a kombi 1,6 szigorún,jövő héten összerakom és csapatok tovább a madaras benyával.
Oszt bébifókákat reggelizek.
Már hogyne lenne, de nem akarnék belemenni....
Sok minden abból indul ki, hogy mennyi idős elektromos/dízel/benzines autóról beszélünk!
A dízel addig jó, amíg be nem üt a krach. De ugye senki nem tette félre azt a pénzt, amit azonos benzineshez képest megspórolt a pár literen, így ugyanúgy nagy javítási költség keletkezik.
A sima benzinesek (nem a közvetlen befecskendezésű) rendkívül üzembiztosak (nyilván a karbantartott) és nincsenek váratlan sok száz ezres meghibásodások.

A villanyautózással kapcsolatban már nem "minden ingyenes" és az elején ki kell szurkolni sok-sok milliót! Nagy az értékvesztése.... csak placebo, hogy olcsóbb. Ha minden költség zsebből megy.
Kezdeti költség, értékcsökkenés (aki nem tudja ingyen tölteni) töltési költség...stb. Ezzel szemben egy 2 milliós normál benzines autó költsége mondjuk 5 év használat után nem kerül annyiba, mint amekkora bukó van egy új villanyos autón és használatán.

A legjobb autó a céges kocsi, a többi paraméter nem lényeges.
mindent a helyén kell kezelni... a legnagyobb kamuérv a hatótáv, mert nem lehet autópályán menni 1000km-t 200-al... ez az autó városi és agglomerációban való közlekedésre alkalmas. oda meg tökéletes. aki pályázni akar vegyen dízelt, aki meg vegyesben egyet az meg benzines hybridet. aki meg autópályázni akar elektromossal, az hülye, menjen inkább vonattal bár győrt is meg tudom járni vele, oda-vissza... a töltés ingyenes, 20p alatt megvan villámról 0-80%, otthon is ingyenes napelemről. teszem hozzá, nem hiszem, hogy az elektromos autó a jövő, de jelenleg ezt támogatják és minden ingyenes...én is vettem egy elektromosat. a belvárosban dolgozom, és itt pesten rohangálni meg a környéken tökéletes. ha meg messzebbre megyek ott a dízel, ami ebben az esetben messze jobb, mint a benzines.... igazi érv ma már a sima benzinesek mellett nincs egy sem