Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha te mondod...nekem ugyan az
Jah,az nemugyanaz,675.
Eleg szignifikans kulombsegek vannak.
Picit vadabb,de picit gyengebb.
Húha, na most aztán beszóltál ám... írjál minden hozzászólásra megint egy féloldalas okoskodó, magadat fényező választ. Olyan rég csináltál már ilyet... ja nem.
Mint a tied....csak picit öregebb
Mit?
Most árulnak egyet itt...
En speciel ugy szeretem ahogy van,rendszamtarto a csomagrogzites miatt kellett,meg rohadt jol nez ki.
A markolatfutes meg eletmento.
Biztos jó motor. De ha szereted a motorod,inkább átalakítod. Vagyis van aki így gondolja...
Pont az MT ilyen mindenes es meg japo is.
Bar hallottam velemenyeket hogy ket-harom eves korara a futomuelemek gyatrara oregednek.
Engem az zavart benne hogy 4 millos motor es ugy kell kezdeni ujonnan hogy ules atalakitas es futómű tuning.
Ne keress érveket. Ha van egy motorod amit tizenéve használsz,nem volt vele bajod, ismered új kora óta,rengeteg szép emléket adott ,attól nem szívesen válsz meg. A KTM-ek a Japókhoz képest megbízhatatlanok , mindenki ezt mondja. Most hogy ez igaz e nem tudom ,de ezt mondják...ez köztudott. A GS meg hatalmas ....legalábbis egy Gixerhez képest. A tartalék is számít. Persze tudom hogy ezek a túrák is erősek ,meg van bőven tartalék ,de nem mindegy mihez képest. Aki sportmotorozik évek óta ,az hozzá szokik egy sportmotor teljesítményéhez. Aztán azt keresi egy túrában is, nyílván nem fogja megtalálni. Ezek szempontok,lehet vitázni meg felhozni ellenérveket,de van akinek ezek számítanak.
Ja. Ezek a legjobbak. Mindenre IS
A sok hülye meg nem hallgat Levire, pedig ő már csak tudja
Na ez a vicc. Az smt alapból kényelmes és simán felveszi a versenyt utcán a sportmotorokkal. Egyetlen érvet sem tudok ami a sportmotor mellett szól egy mt09tracer, s1000xr vagy smt vagy bármi hasonló építésű motorral szemben. De lehetne az gs, ktmadv vagy bármelyik 19-es elsőkerekű túraenduró.
Ajajj
Igen-igen, én így vettem tavasszal az autómat, megláttam az eladó lakóhelyét.
Most nem így volt a motorral, most a bizalom helyett a remény van a szívemben.
Remelem.
El is viszik...
Hmmmm, egy evet lehuztam a hondaval, az nem a kifejezett sportos ulohelyzet, csak feluton van.
Es minden egyes atuleskor racsodalkozom hogy a street mennyivel kenyelmesebb.
Pedig az pici motor, eloredolok es a labtarto is annyra hegyes terdszoget ad ki mint egy sportmotor, es megis, a csutkakormanyt nem szoktam meg, elviselem, de nem jott be.
Azonkivul azokon a szűk nagyon brutal visszaforditos trükkös kanyarokban amiket kifejezetten szeretek sokkal ugyetlenebb egy hasalos sport.
Nade mindegyis a hondat avaltoztatom palyageppe es tavasszal szerintrm meghirdetem.
Nálam meg a legfontosabb az állapot. A motor tulajdonosát ,lakhelyét is nézem ,mert sok mindent elárul
Mondjuk a jó állapot nálam már félig nyerő, rendkívül érthetetlen nálam a kókány, mert az jellemzően nem kerül több időbe, mint a rendes munka.
Nem kötelező ezzel úgy menni mint egy állat. Tudja azt is,de van aki óvatosan használja.
A két faszival dumáltam akik feltúrasították,ők annyira szeretik hogy inkább költöttek az átalakítására mint hogy eladják.
Nem ketlem a tenyeket.
Csak valahogy a kollegatol kizartnak tartok egy 750 es gixxert.
Es jo nagy tapasztalatom van abban hogy kinek mit erdemes eladni.
Bar nem 100 hogy pályameno lesz csettintesre egy nap mikor kikel az agybol.
Oks
Ezek tények Zolikám. Bárhol utána lehet nézni
Az enyém meg ráadásul szalon állapotú.
Amúgy láttam már találkozón ugyan ilyet túrásított kormánnyal...
Ha ez nem jön be, elgondolkodom.