Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem basznád el minden pénzed BMW-re neked is lenne nagy házad
Nem baby.
Kártyaasztal volt...
tessék neked kép
Inkább nagy sándor.
jó... mert te burzsuj vagy, oszt mindig villogsz itt.... az asszonynak is Viktória korabeli fésülködő asztalt vettél....
Én nem mondom honnan indultunk és most hol tartunk,mert tudod hiába csak szeretnék neked válaszolni , itt sok ember ezt máshogy veszi.
A régi korból megmaradt “eszmék” még ma is felbukkannak pár emberkénél
Irigység stb...minden mondatban azt nézi ,hogy kinek milye van ,honnan ,mibűl ...stb..
Még van hová fejlődnünk nahh...
Ja,megvan,köcsög béjemvés.
Az 1250 egy buzi motor... kigyorsításon már-már elnyúlik úgyhogy tavasszal kell egy powercommander a ktm-be
Szerintem nagy előny a nagy rugóút meg a nagy szabadhasmagasság. Èn egyre jobban élvezem hogy egy padka egyáltalán nem akadály, sőt 2-3méter hosszú persze nem magas ugratást is simán elnyel Nemrég kb 50centiről leugrattam vele, és kibírta. Igaz, hogy az emberek furcsán néztek rám mert ez egy forgalmas kilátónál volt
aki "legazdagoz", az adjon pénzt is hozzá sosem voltam gazdag, viszont voltam nagyon szegény.... sztem itt mindenki gazdagabb nálam. pl. a ház, amiben élek 60 m2. itt mindenkinek nagyobb háza van valszeg úgyhogy nincs bennem ilyen para
kizárt, hogy most lecseréljem.... meglepően durván lehet menni vele szerpentinen is a méretéhez képest... nyilván nem egy 1290, de azért okoztam már jópár ktm-nek is meglepetést a 8-ason is nem írok le ezzel kapcsolatban semmit, mert mint anno írtam, kikapok tőled
nagyon kényelmes, full felszerelt és elég dinamikus is...
az egyetlen, ami miatt kipróbálnám a gs-t, az az, hogy azzal nem kellene annyit óvatoskodni a szarabb utakon és azért itt ott le lehet vele menni az aszfaltról is... a k1600-al azért óvatosabb vagyok ilyenkor, bár brutálisan jó futóműve van, de mondjuk egy nem aszfaltos meredekebb lejtő, vagy hegyi út azért elég nagy kihívás tud lenni... a fizika nem hazudik,,,
a sima 1200-t kipróbáltam, de nem voltam elájulva, a teljesítmény hiányzott. kényelmes volt, de hiányzott a kraft. az 1250-ről elég jókat írnak, de azon még nem ültem. autópályát meg csak annyira használok, hogy elhagyjam Magyarországot, ezt meg lassabban is biztosan kényelmesen lehet teljesíteni egy endúróval is, pláne ha nem egyedül megyek, mert akkor úgysincs nagy tempó...
szóval kíváncsi vagyok rá, de nem vagyok biztos benne, hogy a k1600-t beáldoznám-e....
Felőlem.Küld.
Neked ez való...mivel nincs lakóautód
Na meg ezzel kb mehetsz úgy mint a Triumphal...
Én nem,felesleges.Nem ér le a lábam.
Meg ronda,meg nem fér be a lakóaautóba.
És megmondom őszintén kell a kutyának a két henger.
Próbálj ki egyet és már idén lecseréled azt a nagy tankhajót ősszel felültem egyre, igaz nem mentem vele mert nekem elég volt hogy ülök rajta a parkolóban. Tényleg vagány a rádiója de ekkora bálnával kihívás lehet a motorozás
Vigyázz...
Legazdagoznak!
nekem 2022-ben lesz aktuális a motorcsere.... sztem veszek majd egy új gs adventure-t... sosem volt még, ki kellene próbálni. elég nagy testre is, erő is van már benne, nyomaték is.... nem tudom még... azért kissé bizonytalan vagyok benne
Fordítva.
Ez jó!
Mi a baj a tehénnel? Full extrás!
Marhabőr ülés, ülésfűtés, szarvkormány, intelligens adaptív rugózás, AutoPilot funkció sötétedésre aktiválódó "Return to Home" funkcióval, a legkeményebb terepen is elboldogul, nagy nyomaték, beépített, légycsapó és tej adagoló....bár az emissziója kicsit magas, szóval a városokba már nem engedik be.
Tehénen ültél és BMW-n érezted magad?
Akkor mégsem motoroztál