Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Engem csak az zavar hogy ezek is javíthatatlanra vannak tervezve.
Van egy régi, kb. 40éves ipari minőségű rezgőcsiszolóm, és már elég szar volt. Kiderült hogy szabványos mai napig kapható gumi szilentekkel van a felfüggesztése, szabvány csapágy van benne, sima csavarokkal összerakva.
Kicserélgettem az elhasználódott részeket, és újabb 40 évig nem lesz gond vele.
A Milwokiban, meg olyan szalagkábel van ami a vibrációtól eltörik a garancia lejárta után, meg van még néhány trükk beleépítve, ha ez épp nem működne.

Szóval amit elektro motor mond, hogy nincs lerögzítve a drót a gagyiban, az még a jobbik eset.
Dahogynem Pontosan ezekre a töketlenkedésekre számított mindenki.
A pénz hiány is ezért van, mert nem gondolkodnak, meg úgy is szar az egész ezért szarik bele mindenki, ott lop ahol tud, aztán persze hogy pénz hiány van meg szar minden.
Ugyan ez a Posta, BKV.
Be kéne szántani ezeket a régi állami cégeket, sóval behinteni a helyüket is, aztán kiadni koncesszióba, nem pedig támogatni az adófizetők pénzéből.
Na erre gondoltam én is.
De a fűtés javítás nem lenne olcsóbb mint a késések költsége?
Gondolom váltóra is van működő megoldás, csak akarat nincs rá.
Pl a régi redőnyös ember gagyit használt. Azt mondta kb úgy hal meg mind hogy le ejti
Aztán a 70 ezres is eltörik meg a 20 ezres is

Nekem a gagyinak kitört a motor előtti tekercs kidobtam a fenébe és azóta jó
Akkor szövegértésből 1-es, nekem!
Elhiszem, sokan használják az ismerőseim közül is, de attól még neked is csak azt tudom mondani mint az öreg Józsinak. Ha pl. egy Milwaukee-t használsz évekig akkor legközelebb nem fogsz Parksite-ot venni. Tudom árban sem egy kategória, de aki láncszerűen cserélgeti benne az akksit, mert egész nap megy szinte a gép ott jobban előjön a különbség.
Ez így szemre, fülre, fogásra, eléggé jónak tűnik és egyébkent baromi erős. Valami a kapcsolójával lehet de mivel garanciás nem lenne szerencsés megbontani. A fordulatváltója nehézkes egy kicsit, minden második vagy harmadik kapcsolasra vált. Nekem 14,4V-os Bosch van, de abban is volt már kapcsoló csere 7ezer Ft-ért. A céges Milwaokee viszont elpusztíthatatlan, 12V-os de tudja azt amit a 14,4-as Bosch, sőt az akksija tovább bírja. Akkus gépekből nem érdemes az olcsó barkácsosztályos termékeket megvenni, a Parksite azoktól jobb egy fokkal, de ipari felhasználásra nem az tűnik a legjobb választásnak.
Ha hiszed ha nem aránylag kevés a hibás darab. Van vállalkozo ismerösöm aki csak azt használ mert olcso és mind többet bir egy évnél ipari keretek közt. A behajtók meg végképp, azok birják.
Nyilván egy motor sokkal stabilabb lesz téligumival.
meg az izületi és egyéb bántalmak megalapozásáé is.
A kirobbanás a gözölt beton miatt van. Olyan mint az üveg, kibaszott kemény és az utolso egy centi már robban.is le egyben. Ha puhább lenne (kevesebb cement, porozusabb beton) akkor szépen átmenne lyuk ellenben nem lenne alkalmas panelházak épitésére.
Tehát nem elromlott,hanem az ellenállást birtam 2 napig.
Tudom :

http://youtu.be/rtEaR1JU-ps
70es évek elején gyártottak őket hihetetlen sok méter van benne
Az csoda hogy meg mindig mennek közel 50 évesen
Egy új mozdony csúnya sok pénz ezelőtt 6-8 evvel is drágább volt mint egy milliárd forint. Euróból átszámítva
Most lehet másfél is van
Mert kritikán aluli a minősége! Hoztak egy ilyet hozzám is ,"nem megy" , megnéztem, és visszaadtam Neki, mert a kivitelezése kritikán aluli. Pl a forgórészen a kommutátorhoz menő vezetékekből egy sincs lebandázsolva, Nincs a forgórész-tekercs lakkozva.....a többi már nem is érdekes. Kívülről úgy néz ki mint egy egyenáramú kollektoros motor de aztán mégsem. Stb.
A kedvenced is szinte újszerű:
Nyáron ott a meleg rengeteg lassú jel van a szar pálya miatt
Aztán emiatt van késés. Aztán ha egy késik utána megy a levesbe a menetrend ...
Vagy pl a nemzetközi késik. Elveri utána mind mert előnyt élvez
Szóval ha a 2 állomás között van 15 perc és a nemzetközinek kellene 1 percet állni nem fog. Inkább a személy vár 15+14 percet
Vagy pl van olyan is hogy Kispestee jön a vonat a kalauz utána kocog a Keletiben mert onnan visz egy másikat. Aztán ha a BKV is szopó egyből késve indul a vonat

Aztán meg rengeteg ilyen faszság van. Azért írtam aki nincs benne sosem fogja megérteni

Amúgy szinte minden a pénz hiányra vezethető vissza
Vannak olyan egyszerű dolgok hogy el se hinné aki nincs benne
Pl a váltót olajozni kell csak ugye az olaj környezet szennyező. És tényleg mert tocsog körülötte minden az olajtól
Kitaláltak valami más kencét aki 95% lebomlik
Csak egy fos mert nem az igazi tapad ragad megdermed
Amúgy volt fűtés rengeteg helyen csak elromlott és nincs pénz a javításához
Egy csomó berendezés van ami 100+ éves és meg használatban van
Vasútnál ami csak 40-60 éves az meg szinte új
nyáron is befújja a havat a szél? hagyjuk.....
Ha nem 40 éve lenne így azt mondanám oké mert nem tudtak felkészülni, de ha minden hóban szopás van akkor csak odatennék valami váltófűtést.
Meg később miért nincs ekkora késés? Addigra rájönnek, hogy a disznópörzsölőhöz fel kell tölteni a gázpalackot?
Azt azért tudni kell hogy a MÁV-nál régen volt egy csomó “felesleges” ember akinek bár mindig bolt valami feladata de igazándiból mégsem
Miután ezek megszűntek egyre nagyobb bajban volt a MÁV
Ott ahol nincs váltó fűtés ott fél centi hó is megakassza a váltást Ha fúj a szél meg igazán hóesés se kell ha be tudja fújni a havat
Aztán amikor egy állomáson 1 ember van(legtöbb ilyen) az a szopás mert mire ki takarítás után besétál 3-500 métert már nem tud váltani mert ismét havas lesz
Hogyne számítana csak hát nincs. Amúgy tévhit, hogy a nagyok milyen jól mennek hóban-sárban, pont ellenkezőleg ahol egy kiskocsi simán közlekedik ott a nagy szarral elakadok mert fát az 5 tengelyből csak 1 hajt a többi visszafog.
De Sanyi, egy 40tonnàson számít a téli? Hóban azt látom hogy repesztenek mint a szél, ha jeges akkor csak kapar de ott tudjuk hogy csak szögessel lehetne megmoccanni.
Egy normál gumi kormányzott keréken kb 2 év, húzón 3 év póton max 2, de inkább 1, amúgy próbáltam rákeresni és nem találtam a nagy gumisoknál kamion télit, gondolom annyira drága, hogy a kutyának nem kellett így nem is tartják tehát eléggé olcsón számoltam, de az egésznől csak azt akartam kihozni, hogy a Te és az én életem a kutyát nem érdekli, míg gazdaságilag jobban járnak pár hullással addig így lesz.
Zoli!
Talán nem árt ha tudod, nem egyedi eset. Kollégám vitt haza egy ilyen gépet pénteken, az csak egy napot bírt. Ma reggel behozta a céghez és mivel nekem volt utam a Lidl irányába, megkért hogy vigyem vissza. Megnéztem én is, akku fullra töltve de meg se nyikkant. A Lidl-ben készségesek voltak, ki is választottam a cseredarabot, majd amikor nézték a hibásat egyből beindult, ami nem kicsit volt kellemetlen mert eleve feltartottam a sort a promlémámmal, pontosabban a kollégám problémájával...
Mivel működik nem cserélték ki, hiába mondtam hogy ez így megbízhatatlan, majd ha legközelebb elromlik hozzam vissza és ha tényleg rossz, akkor 60 napon belül cserélik. Neked is csak azt tudom mondani mint a kollégának, nem volt ez olyan jó üzlet ráadásul csak egy akkumulátor van a készletben, így meg főleg nem ha megbízhatatlan, szerintem az árát kérd vissza ne cseréltesd. A Parkside nem egy tartós technika, bár a forrasztóállomás amit évekkel ezelőtt vettem rengeteget volt használva, de ott meg az a baj, hogy paneloknál vagy precíz finommunkáknál nem tudom használni, mert a vezetéke nagyon merev, ezáltal akadályozza a kezem finom mozgásait. Visszatérve a fúróra, kíváncsi leszek mikor romlik el újra, reméljük nem várja meg vele a 60 napot.