Belföldre mert nemuetköziben mivel nem forgolódnak így a gumi sem kopik annyira, volt kolléga akinek 400000 fölött bírtak a traktoron persze a póton nem. Nekem a traktoron kb 200-250000-et a póton ennek a harmadát sem igaz belföld és sok napi forgolódás gyárudvarokon nagy súllyal, ott kopik igazán.
A kartonos gépek általában a 4Ah-s aksikhoz vannak kiegyensúlyozva
Menyezeten annyira nem számít de falon észrevehető hogy a kisebb aksival nem vízszintesen áll az ember kezében
ezt évente hány km-re érted. ? Mert nem egyformán mozognak ezek az autók Van amelyik csak 60-at megy egy évben van amelyik 150-300 ezret.
Ha szinte mindig rakottan közlekedik egy ilyen autó mennyit bírhat ki egy gumi, mondjuk húzóra, kormányzottra és pótra? Erre mindig kíváncsi voltam Próbáld meg km-erben meghatározni számomra érthetőbb lesz
Most nézegetem az újakat, baromi jó szerszám és csak másfél kiló a súlya, viszont a legolcsóbb helyen is 95 ezer, úgyhogy nagyon abból kellene élnem ahhoz hogy megvegyem.
Akkor az egy fasza cucc, ha 2ah akkuval volna akkor lenne a legjobb fej feletti munkára
Amúgy egesz napos használatkor az ergonómia is fontos pl a regi makitám nagyon jó fogású, nagyon jól illeszkedik a kézbe súlypont is tuti
Nekem 4Ah-s 18V-os, van hozzá nagyobb nézegettem is, de pont ezért kisebbet vettem.
Salgó szekrényt amikor bontottuk meg raktam össze az volt a legnagyobb igénybevétele, de akkor is kényelmesen feltöltött mire a használt akku lemerült.
Az a helyzet hogy ha pl egész nap gipszkartonozol kurvára nem hiányzik a 6 ah súlya
Az a lényeg annyi idő akart töltse fel amíg kiürül az akku a gépben
Pár éve nagy darabszámban szórták tele a céget Milwoukee gépekkel, eddig még nem hallottam meghibásodásról. Ami még lényeges, hogy az akksija 6Ah-s, míg a 18V-os Bosch 4, ugyanakkor a Parkside 2, csak ezt nem sokan nézik vásárlaskor.
Ezért volt jó meg a90 és években is hogy volt ember mindenre
Hacepp 18 ig volt és behúzta a vonatot 16:50 re akkor neki vége volt a napnak itt ült 18-ig és hazament
De ha késett egy órát akkor is bekefért
Ez amúgy teljesen általános.
De máskülönben 12óra után egy percet sem dolgozhat, mert megbassza a munkaügyi felügyelet a céget, illetve ha bármi történik akkor pláne.
Szóval ha lejár a munkaidő jön a váltó társ, de ha késik a vonat amivel jön, akkor várni kell.
Persze olyan szempontból szervezési hiba, hogy ne mucsaröcsögére jöjjön ki a váltás, ahova nem lehet eljutni, hanem korábban, valamelyik nagyobb állomáson ahol van 3 mozdonyvezető, akiből ha kettőnek megdöglik a kutyája is marad 1 aki tudja váltani a lelépőst.
kuruc