Nekem meg a damilos fűkasza tud 102 dB-t (adat a kezelési könyvből) amikor használom, természetesen fülvédővel, és sisakkal , mert kellemetlen tud lenni amikor egy kaviccsal képen ver pl.
Ha latom hogy ilyen,akkor nem veszem meg,amugy kb mind hasonlo ilyen korara.Bereltem ki ennel sokkal gyalazatosabbat is.
Ami meg 4-5 eves az kb 5x dragabb.
Sajnos az én gyarlóságomat mutatja, hogy valóban beleállok az ilyenbe, pedig nem kéne.
Mindig megfogadom, hogy nem is, de rettentően zavar az, amikor olyant tulajdonítanak nekem, amiket valójában én nem is. Ha konkrétan nézem, akkor pont miattuk van a sok szabály, mert ez a fajta ember az, aki állandóan feszegeti a határt, mert a 81 dB az csak egyel több mint az engedélyezett 80 dB, nem sok az, ki lehet bírni, de aztán jön a másik, a 82 dB sem sok, mert... és ez így megy a végtelenségig. Így aztán nem marad más, mint a retorzió a hatóság részéről.
Igen, népszerű dolog másra mutogatni, de valójában a légkiközlekedés elég kicsi szelet a szennyezésből.
A légi közlekedés csak 14% a személyautó közlekedés 60% Persze ez 2016-os adat, némilág változhattak a számok, de nagyságrendileg nem hinném.
Legegyszerűbb valóban azt nézni hogy tábla tiltja e. Mehet főúton, de ahol ez probléma már mindenhol van kerékpárút, tehát ezért nem mehet, illetve ilyen helyeken van tábla is.
Ja és ott ahol nincs alternatíva, nem lehet tiltani.
Autóút és autópálya amire egyértelműen nem mehet fel lassú járművel.
Kb.
A jobb oldalt fel volt a doblemez hasadva,es befolyt a platolemez es a padlo koze.
Siman elrohadt a doblemez csatlakozas.
Ezt kell ujra csinalni.Ez sokkal konnyebb mint a toloajto kuszob az oszloppal egyutt.Es szamitottam is ra.
Most megnéztem. Nekem 80.4dB 3. fokozatban 40-el.
5500-as fordulatnál meg már 96dB, szóval a német határ alapján kb. 60-al még épp mehetnék, de csak magasabb fokozatokban
Ha visszaolvasol és megpróbálod levenni hályogot, akkor olvashatod, hogy én, bárhol-bármikor-bármire csak akkor tettem kifogást, ha önös érdekből vagy hanyagságból, nem tolerálható mértékben belemásztak az életterembe.
Legyen az kutyaharapás vagy hangos kipufogó. Soha nem írtam, hogy lábujjhegyen kell járni meg hogy ne sétáltassák a kutyákat.
Ami meg 4-5 eves az kb 5x dragabb.
Mindig megfogadom, hogy nem is, de rettentően zavar az, amikor olyant tulajdonítanak nekem, amiket valójában én nem is. Ha konkrétan nézem, akkor pont miattuk van a sok szabály, mert ez a fajta ember az, aki állandóan feszegeti a határt, mert a 81 dB az csak egyel több mint az engedélyezett 80 dB, nem sok az, ki lehet bírni, de aztán jön a másik, a 82 dB sem sok, mert... és ez így megy a végtelenségig. Így aztán nem marad más, mint a retorzió a hatóság részéről.
Energiavámpír.
A légi közlekedés csak 14% a személyautó közlekedés 60% Persze ez 2016-os adat, némilág változhattak a számok, de nagyságrendileg nem hinném.
https://www.europarl.europa.eu...
Ja és ott ahol nincs alternatíva, nem lehet tiltani.
Autóút és autópálya amire egyértelműen nem mehet fel lassú járművel.
A jobb oldalt fel volt a doblemez hasadva,es befolyt a platolemez es a padlo koze.
Siman elrohadt a doblemez csatlakozas.
Ezt kell ujra csinalni.Ez sokkal konnyebb mint a toloajto kuszob az oszloppal egyutt.Es szamitottam is ra.
5500-as fordulatnál meg már 96dB, szóval a német határ alapján kb. 60-al még épp mehetnék, de csak magasabb fokozatokban
Legyen az kutyaharapás vagy hangos kipufogó. Soha nem írtam, hogy lábujjhegyen kell járni meg hogy ne sétáltassák a kutyákat.