Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem semmi lett volna ha megcsíped, mondjuk ez pont az a verzió amire meg vigyázni kell mint a hímes tojásra, szal lehet ez egy kicsit levett volna a motorozás értékéből...
1100 evo-t dícsèrik nincs rá panasz. De ez a három szelepes 992 is faja ami a barátomnak van. 55mm átmèrőjű a kipuszelep szèpen duruzsol na meg megyeget is.
Nincs problèma.
Ez instagramos kép, fogalmam sincs ki a tulaj
Hát nem tudom. Egy nagyon hasonlót szervizteltem anno. Nem a Ducati club vezetőjéé?
Igen. Nekem is az tetszett meg. Csak nem volt világos hogyn minek hozta be usaból és nem helyezte forgalomba a figura. De a környezet ahol a képek készültek bizalomgerjesztö volt, meg engedett volna is az árból a távolságra tekintettel. Árában árulta, azzal se volt gyanus.
A GPZ900R-re hajazó jubileumi fényezés nagyon odab@szós
Szerintem pont ezt néztem, a tulajjal is leveleztem. Csak kurva messze van litvánia ha mégse fasza valami.
Nem szeretnem feladni a powert a szuk fordulatu hasznalatert,bocsika,volt ilyenforna v2.-m.
Es nem fikazni akarom,csak dul a szerelem, este lemostam a szurket.
Szépnek szép, a ducatisok meg még azt is mondják, hogy jó
Ugyhogy vegyél egyet aztán mondd meg az igazat.
Nagyon töprengek egy ilyenen

Pocses, mennyire szarok ezek az 1100gyes blokkok ? Duplagyertyásat kellene venni inkább? Sp-t az öhlins miatt
Monnyuk ez fordul
Ez igy igaz. Viszont a stabilitás nem a sebesség függvénye.
Mert hudefasza
Egyébként limitált darabos kiadás jelent meg pirosban us amerikában, egy került ezer km-re is, szemeztem azzal is.
Egy ilyen fossal mondjuk elmotorkáznèk
Ennyi. Meg desmo.
Az a nem mindegy hogy mennyire nehéz belőle kihozni amit tud. Az meg hogy 300nal mennyire stabil... tudod, minden hülye tudja húzni a gázt.
Bisztos,bar v2.
Szerinte gyenge? Nem tol?
Jo az a gép!
Mosolyt csalna a pofidra a kis fakó pari...
Azt inkabb ne,mar volt sokszohlr hogy ........performance.....meghogy.......hudefasza.
Szerintem szep a zold szine.
Legalabb nem paradicsom.
Hogyne!