Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igazából inkább bromirohaduldrága,rusnya bohócautókba teszik és hatótávpara van.

Ha megéálem kivárom az utolsó dinóbólpréselt cseppeket is,es beletankolom a szürkébe.
Meg a dizelpower a tuti.
Az inkább kiszáradt.
Majd fog!!! Meghal mindenki, felrobban és letarolja egész Gödöllőt! Rettegj, mert a lítium akku életveszélyes, megmondta a Hanula Barna is
Balkancar sem?
De nem szükséges.
Az ilyen akkukban lévő nyersanyagok értékesek. Bőven megéri feldolgozni, és újrahasznosítani akku gyártáshoz, pedig most még nincs is túl sok ezekből.
Leginkább csak a gyártási selejttel dolgoznak.
Már ők se kanalasék mert Kalányosra magyarítottak.
Nekem még nem gyulladt ki egy sem.
Mondjuk ez nem a kanalasék csinálják, de csak azért mert nem tudják hogy a lítium akku 90%-a alu és réz
Amúgy ha vennék pont leszarnám, hogy ki miképp dolgozza fel ha az eladó cég garantálja, hogy nekem ebből semmi hátrányom nem származik, felőlem az északi-déli vagy bármelyik tengerbe dobhatják a bébifókák közé, majd megszokják.
Ja, hát nekem is minden héten kigyullad....kétszer
https://villanyautosok.hu/2018...
Há' persze, ezt mondom én is, mindenhol találni ilyet, felénk a Kalányosék a legjobbak ebben.
Tudni kell, hogy adott járműnél mit kell csinálni, hogy az abs nyitva legyen, anélkül mindegy milyen módszerrel akarod légteleníteni vagy cserélni a folyadékot.
Jaj, ennyi hülyeséget.
Csak nálunk 2 feldolgozó üzemről tudok és nem igazán rettegnek, sőt kifejezetten megéri nekik.
Hacernak ABS motoron lenne használva nekem meg trükkösen elbujik a bubi a és nagy szopás légteleníteni.
Az is egyfajta feldolgozás.
Rájuk gyulladna a putri....
Én tudok itt a faluban olyanokat akik hamar feldolgoznák az akksikat.
Erről természetesen kuss van volt amikor az i8-as bmw álló helyben kigyulladt. Fura de akkor sem lett nagy híre annak, hogy az akkuk mennyire veszélyesek egy balesetnél.
Érdekes de gondolom hamarosan jön itt egy okos magyarázat
A régi, 6V-os Trabimat átalakítottuk 12V-osra. Egy Dacia generátora lett beépítve, ami amúgy tök jól működött is, de egyszer az átalakított generátor felfogató konzol eltört és menet közben elhagytam azt a szart. Persze felvettem, azzal nem is volt baj, de ezzel együtt ugye megszűnt a ventilátoros hűtés is egyben.
A városunkban történt az eset, így lábon hazament a Trabi, de annyira felmelegedett, hogy az sem állt le még a gyújtáskulcs kihúzása után sem.
A megoldás a lefullasztás volt, de annyira forró volt a motor, hogy majdnem kigyulladt. felnyitottam a géptetőt, úgy füstölt szegény, mint a kibaszott Winnettou sátra disznóöléskor.
ja pont ezt írtam is
bratyesz zsigulójába is került a cuccból. Ott csak annyi lett a reakció,hogy miután kivetted a gyújtáskulcsot még jó néhány másodpercet elröfögöt a verda mielőtt leállt
Én Ladával jártam hasonlóan.Még akkoriban el kellett mennem az utca végére telefonálni /telefonfülkébe/,kulcs ki-motor jár tovább, igaz darabosan,vissza ülök kulcs be-gyújtás ráad irány haza.Ukrán benya-picit tuning motor kombináció.
hexánt vettél baszki nem benzint
Baszod, mondhattad volna előbb is.