Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt azért gondold át még egyszer.
Vicus vitte a Bogit és a barátnőjét,és annak az anyukáját. Én már nem fértem be a kocsiba,így motorral mentem.
Igen a kék hajú csajszi az én pici lányom. Bogikám kicsi szívem.
Sanyi az a lányod ott a fánál? Mikor utoljára láttam (8éve) még kicsi volt, most meg jól megnőtt
240km volt. Nagyon jó motor a Piros.
Sziasztok!

Most jöttem meg Siófokról. Nagyon jó volt.
Józsi szerinted létezik,hogy ez még eredeti festés?Azt irja 24 000 km van benne .
https://www.olx.ro/oferta/kawa...
Szovátán.Onnan mentünk a Bèkási szoroshoz, gyilkos tóhoz Parajdra a sóbányára stb.
A tűnél fél egy mili pont elég volt ahhoz, hogy a négyesnél már 4.5-re kelljen kitekerni a pilotot szerintem. Én is kiégetem a rendszert, de még nem vettem le hozzá a leömlőt. Jó túrázást holnap.
Amúgy tényleg :D A sárga boxernél valami faszparaszt a szelepfedélcsavarral húzta ki a menetet a hengerfejből :D De helicoillal 10 perc volt
Hol voltatok nyaralni?
Az hogy elnézi a beállítást, ok. Az hogy elfelejti vissza dugni a szellőző csöveket, ok. De így elgányolni a csavar fejét... Nem viszem én oda többet.
Egyébként még a 4. hengernél a pilot csavar 4,5-re volt kitekerve a többinél 3,5 és a 3.-4. hengernél a súbertű zéger alatti műanyag kis távtartó nem volt teljesen rápattintva a zégerre kb fél-egy mm távolság volt közte. Lehet ezek is befolyásolták az optimális működést. Mindenesetre mentem most vele jobb lett egyre jobban megy meg raktam a benzinbe pro-tec korom oldót. Holnap megyünk egy nagyobb túrát kb 200km-t megnézzük Szécsényben a ferde tornyot.
megprobalom
kalapács és valami éles akármi pl csavarhúzó és ki lehet kocogtatni mennyit szedtem már ki. főleg a féktárcsa csavarokat.
Nem BMW-nél mindig a menet szakad ki úgy a drágább!
Ne aggódj emiatt. Fújj a tövére WD40-et, ha nincs, csepegtess a fékfolyadékból. Vársz 1 órát, utána egy ilyennel kiszeded pikk-pakk.
https://www.argep.hu/trend/KIS...
miért abba nem tudod beletörni a csavart?
bmw kellett volna :D
Ez igazi családi vas lenne
Sziasztok.
Ma dèlután hazajöttünk a nyaralásból ès mivel kipihenten magam így belevetettem magam a munkába.Kecserèltem a szètszakadt telóhatmónikát fèktisztitás aztán lecserèltrm a fèkfolyadèkot de bár ne tettem volna beleszaladt a rohadèk csavar.
Hmmmm
Lehet a vőjelölt rakta össze... vagy csak ilyen ha egy nap 2-3 motor készül. Én rákérdeznék, van-e vér a pucában beismerni a hibát, mert az is egy lépcső a felnőttéváláshoz
Főleg ahhoz képest hogy elmagyarázza mindig a megfelelő csavar húzót kell használni... Azt már nem is mondom hogy a túl folyó cső, kartelgáz cső sem volt vissza dugva a szívó torok gumi bilincs csavar védő csövecskéjét a szívó torok között találtam meg de legalább meg lett.