Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindig ezek a kurva féreglyukak... Átmegy rajta a kocsi és huss, 50-80-100 ezer km eltűnik az órából :D
Nem, nem akarok ilyet venni.
Ezt most láttam: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mercedes-benz/c_220/mercedes-benz_c_220_cdi_blueefficiency_avantgarde-18776497#sid=54505778-de9f-4447-8224-0222b9229ff0
😹
Nem, nem komolyan. (csak ha látok valami tényleg jónak tűnő bármit, akkor még akár vehetek is) 😺
Láttam a belinkeltet is. Háát, az én ízlésemhez eléggé át/vissza kéne alakítani. 😸 700-assal (usa fajta 800-as) mentem régebben, hát tényleg furcsán kanyarodik.
Ez amit linkeltem, ezen csak megakadt a szemem hogy egész szépen alakították át. (és az 1,4-es VS blokk így is gyönyörű)
De pl. a VN800, 95 utáni VN1500/1600 is tetszett mindig, ahogy az XVZ1300 Royal Star is. (meg a fetboj és a ródking is, csak azok rohadt drágák)
Bár ha már ilyeneket nézegetsz (kétlem, hogy komolyan, de ha mégis), ezt tudom ajánlani, ismerjük a gazdáját.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/vs_1400_intruder/suzuki_vs_1400_intruder_glp-18672418#sid=5fec010f-e3e8-4ef0-9dbc-6e5055ea1ab0
Látom, olaszból jött. Tele van DePretto cuccal. :D
Amúgy jók ezek, megölhetetlen a blokkjuk. A karbiszinkront szokni kell (két karbi, két külön helyen, bowdennel összekötve) és az akksi kiszedése is anyázós, kicsit furán is kanyarodik és szokni kell, de nagyon tartós biciklik szemben a 100 ezer magasságában olajat csipegető leszármazottaikkal.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/vs_1400_intruder/suzuki_vs_1400_intruder-18802912#sid=ec40b2a7-33db-423c-a8e7-e848e8b588d3
Az első lámpa és a kémények kivételével egész jól néz ki. 😼
Á,dehogy!Egyszer húztam 150-ig.De túrázni nem is volt jó,mert sportmotor lévén a teherbírása pelenka volt,ez is összeült alattunk.Mondta Ábrus hogy nem túra,csak akkor erre volt keret.Na a BMW az más,felülök rá,észre se veszi. 😄
Sztem az okos karbit már régebben feltalálták... nevet is adtak neki: injektor! 😁
140-150 LE feletti gépeknél sztem inkább sofőr kérdése...
Kipróbáltad legalább 1x, amíg nálad volt? Olyan "minden fokozatban pirosig" húzott módon? 😁
Szerintem ennyiért felejtős,főleg hogy a Yamira négy darab kéne.Jó az a Keihin karbi.Kétüteműre meg a Dellorto.
https://smartcarbfuelsystems.com/shop/
Rosseb tudja, a Lectron karbira is azt mondták anno, hogy az aztán most mindennél jobb lesz... És mégis rétegtermék maradt.
A végén hibáztam egyet. Így neked is esélyt adtam... 😁
Igen emléxem én is milyen fantasztikus gyorsulás volt 😂 😂 😂
A mellette álló azért párszor legyorsulta. 😏
Na ez is már történelem!Hiányzik a nagy vas,ennek a gyorsulása durva volt.
Persze, mert az egy ökör megoldás.
Láttad, mekkora csapágy vagy a hátsó kerekemben... a nagyobb 10 cm átmérőjű kb 😁 és zárt olajtérben fut - mégis be tudott zajosodni a kopástól-kiverődéstől. Mondjuk mióta átbuheráltam, semmi gond vele.
Ilyen nem nagyon van vele, mert folyamatos olajnyomás alatt áll. Nagyon kéne tépni a lánccal, hogy ártani lehessen neki. (elég komoly csapágy)
Nem kell feltétlen összefakadjon, elég, ha a finom futópálya belül meg a golyó felülete kiverődik.. a kiverődött spén meg beletapad, és utána azon fut. Nekem így járt a háccsó kerékcsapágyam. Futott, nem is kotyogott nagyon, csak kibaszott zajos volt.
Az nem darál, hanem egyszer csak sorba állnak a golyók mint a kisbolygók. Nekem a CB Hondában így volt, pedig abban dupla soros golyós van. (régen még vót anyag bennük)
Onnan hogy tudok számolni. 😸 (27e volt mikor vetted)
A túl feszes jól szét tudja baszni a kihajtó tengely csapágyát is - lehet hogy az darál...