Yamaha FZR / FZ

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Arnold!
Jártunk mi erre? https://www.sportmotor.hu/albu...
Gyuszkónak ez a szélesvásznú van,én szeretem,nem zavarja a szemem hosszú távon se.
https://www.lg.com/hu/monitoro...
..nekem meg az a Dell, amit anno meg akartál venni 😁 még mindig tökéletes...
Nekem volt egy rövid ideig ilyen ívelt szar, utáltam. Teljesen természet-ellenes volt, ha mozgás indult a közepéről oldalra, úgy érezted, mintha nyúlna a kép. Szöveget olvasni rajta meg egyenesen borzalmas volt. Szerencsére jött egy madár, és egy hét után elvitte 😁 (ez még bótos korszakomban történt)
Haver vett egy 50" ívelt Samtyung TV-t, nekem az is borzalmas... mert én a TV-t nézem fekve, ülve, aludva 😁 az meg csak akkor jó, ha szemből középről nézed... bár sztem akkor se.
Most (azaz 10 éve) ilyen van:
https://www.dell.com/hu/kis-es...
Az monokróm, nem fekete-fehér. (ujjával nemet mutató)
Kb. ez a vonal a kérdéses. (azaz legyen elég a 32" vagy merjek nagyobbat álmodni és 34"?)
https://oaziscomputer.hu/terme...
https://oaziscomputer.hu/terme...
És persze van még egy rakással ebben az árban, ezek csak példák. (persze hogy játékra és filmnézésre kell!)
Szineset. Fekete fehér az már nem menő. 😁
Elérkezett a "milyen monitort vegyek" kérdés ideje. (állát vakargató)
Köszönöm !
Savas ólom akkunál cellánkét 2.4 V lehet a feszültség,ez a gázképződési határ,e fölött forralja az akkut.Tehát egy akkunál 14.4 V,kettőnél 28.8 V.Ez alatt teljesen rendben van.
Manapság már csak a kintről frissen hozott autókat tekerik vissza ami itthon van az már bent van a nyilvántartásban azt nem érdemes
Köszönöm!
Nem sok, ennyi pont korrekt.
Szia.Van nekem ez a 24 voltos napelemes rendszerem ami savas akkuval van 2 db ultracell 12 v 150 ah.Szeretném megkérdezni,hogy a victron töltésvezérlőn volt a beállítások közt savas akku beállítás.Azzal 28.43 voltra tölti fel.Ez nem sok neki?Tavasz óta így üzemel.Köszi!
"Vagy kötelező lenne reálisra állítani"
Még mindig nem érted, hogy 1: a km számláló is az enyém, szóval azt mutatja amit én akarok rajta látni, és senkinek semmi köze hozzá. (ha eladom akkor ezt tisztázzuk a vevővel, vagy oda állítjuk ahova szeretné és ennyi)
2: attól, hogy akár új kora óta vezetve van a vizsgákon/egyéb helyeken a km számláló állás, még mindig lehet az érték ordas nagy hazugság, ráadásul lenyomozhatatlanul. (még a JSZP-ben is tisztának fog látszani, ahogy a márkaszervizben is, akkor meg nem mindegy?)
Az utolsó részével valóban jogilag mentesíted magad a felelősség alól csalás szempontjából. Alapvetően azt tekintik csalásnak, amikor az alacsonyabb futásteljesítménnyel, az ahhoz tartózó drágább áron adod el.
Az előtte lévőhöz meg: szerintem ez lenne alapban a megoldás, hogy lenne egy bejegyzés a km-lekérdezésnél, hogy ennyi volt, óracserével ennyi lett. Vagy kötelező lenne reálisra állítani pl. (ahogy fékszerelés után is kötelező a fékteszt, nem? :D )
Így van, a digitálist sokkal egyszerűbb, ezt BIZTOSAN állíthatom.😸(láttam, ott előttem csinálták --nem volt egy perc-- ezért nem hiszek már az általam ismeretlen, bármilyen jármű által mutatott értéknek)
A km számláló mutasson az aktuális tulajnak kedves értéket, mivel a jármű az övé. (ha eladja és átb&ssza az új vevőt, az már oké, lehessen peres ügy, ahogy most is)
Ha korrektül nem tudja igazolni a tulaj eladáskor (pl. folyamatosan vezetett szervizkönyvvel, szervizben csekkolással) hogy a futásteljesítmény tényleg korrekt, onnantól az érték eleve feltételesen kezelendő. (ahogy szinte az összes a forgalomban, amit nem ismerek személyesen)
Max. ennyit lehet megtenni (azaz ránézni a JSZP-n) mint most az előbbi példában én is rámutattam, de miért kellene ezért eljárást indítani?
A km számláló állása nem hivatalos adat, az egy tájékoztató érték. (azaz ebben az esetben is át lesz qrva valaki, ha nem néz utána)

Neked mennyit mutatott az FZR számlálója, mikor tőlem megvetted? Hát annyit, amennyire én beállítottam --azaz lenulláztam-- mikor a CBR műszeregység lett felrakva. (mivel gőzöm sem volt, hogy a gyári műszer értéke mennyire volt igaz --szerintem semennyire-- mert azt sem a sajátjával vettem)
Jól nézett volna ki, ha engem akkor nekiálltak volna b&szogatni műszerfalcserés munkalapokkal, meg ilyesmivel. (mi az anyjuk közük van hozzá, max. megállapíthatják és ráírhatják a vizsgalapra, hogy innentől az óraállás nem korrekt és kész)
Szóval senkinek semmi köze hozzá, hogy nekem mennyit mutat a számláló.
És felelősségem sincs akkor, ha eladáskor rögzítjük, hogy én elmondtam hogy az óraállás baromság, azaz nem qrtam át a vevőt, tudja hogy nem korrekt az érték.
2021.03.12: 316.661 km --> 2022.11.13: 298.211 km tehát az eltelt 20 hónapban tolattak 18.450 km-t a rombolóval. (előre nem ment semmit)
Ezt alátámassza a hirdetésben szereplő kép a km számlálóról, ami véletlenül nincs. (azaz majd ha itt vagy, akkor lehet hogy kiderül a "tévedés" és 398.211 km-t mutat, hogy a macska rúgja meg)
Persze lehet hogy a szemnek kedves 298e lesz ott is, és akkor minden rendben.
A nyakam rá, hogy a vásárlók 70-80%-a biztosan nem néz ennek utána.
Az igazi kérdés, hogy a műszaki vizsgán MIÉRT NEM indítanak automatikusan eljárást ha bizonyos minimális %-nál nagyobb eltérést tapasztalnak, amely során bekérik az elérhető dokumentumokat és azok fényében megállapítják kinél úszott be a dolog. (Mondjuk bekérni sem kell, mert a nyakam rá, hogy a központi rendszerekben az adásvételkori km is lekérdezhető simán nekik. Így látnák, hogy melyik tulajnál történt az anomália és erről ha akkor elfelejtették jelezni, bekérnék az iratokat, (pl műszerfalcsere, arról munkalap, etc)
Mondjuk ez még nem is kirívó :D Az is lehet, hogy az óra a valósat mutatja, csak a hirdetélst csúsztatta be 300 alá, mert az is egy komoly lélektani határ
Biztos, hogy valami számítógépes trükk van benne. Egyesek szerint a digit. műszerek visszatekerése egy hozzáértőnek (vagy aki ilyennel foglalkozik) sokkal kevesebb macera, mint a klasszik mechanikust buherálni. Nem tudom, de nem tartom kizártnak.
Lehet arra bazíroznak, hogy a tahó vevő nem fog jszp-t ellenőrizni? Nem tudom...
Én is most vettem kocsit, az összeset lekérdeztem, az egyiknél volt egy százezres eltérés, de kimagyarázták (régi Swift, csak 5 számjegyű az odométere), én meg jól nem hittem el :D
Van itt amit én nem értek.
De a kérdésem az, hogy Ti tudjátok, hogy hogy lehet egy Mercedes óráját visszatekerni? (Én nem tudom, csak azért kérdezem)
De gondolom nem annyi, hogy kipattintom a műszeregységet, és visszatekerem kézzel, mint a faliórát az óraátállításkor. Csak kell valamennyi műszaki tudás is nem? Ha meg már ennyi tudást felhalmozott annyi már hogy nem jut el, hogy ez kb. 5 perc alatt kiderül, és az autó "eladhatatlanná" válik. Nem értem. 🤔