Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van egy merevito acélszar, ami elosztja a terhelést a lábtartó csavarjai felé erről az öntvényről. De vagy pénzem vagy eladó nem volt mindig 😅
Szóval most ha kicseréltük a váltóházat, mindenképpen veszek
Igen,szintén,a robesz akkujai,állandóan ment a töltő,de már nem töltődtek fel,viszont olyan melegek voltak hogy összeolvadtak,alig tudtam őket kiszedni a mociból.Már tavasszal elkezdtek gyengülni,de a balesetig még volt bennük delej.Aztán ugye két hónapig nem töltöttem,szeptember végén kezdtem tölteni de már késő volt.Tegnap a Lidl-ből már alig 20-al hozott haza.12-12.9V még így is van bennük,atyám kiviszi a kertbe,talán a ledes világítást még elviszik.
MÉH telepes cigány így is ugyanannyit ad érte... 😁
Nálunk is volt pár ilyen tűzjelző szünetmentes aksija 6V tűz forró volt és hordó alakú nagy festő rúddal piszkáltam ki ajtó mögül. 😂
keresd a hibát! 😅
Ez a tied? Így jár, aki terepezik a terepmotorral 😠 Csak nyugisan, ez KVzó elé való 😁
Terepre vegyél kátéjemet, de abból se bálnát, max. 600-ast.
Majd spaniferrel felköti,jó lesz az! 😅
Az első az hogy bmw, a másik meg hogy le/széttört a blokkfelfogatás öntvénye. (nem irigyellek)
Keresd a hibát 😂
Szerintem is, bár erre szokták mondani hogy "álló helyben eldőlt a garázsban, csak épp ott volt mellette a kempingszék/kovácsüllő".
Lekérdeztem tegnap, 2017-ben jött külföldről 28e km-rel (Franciáktól?) de már ott is ilyen volt a hfej, de még a gyári kip.rendszer volt rajta.
Aztán a 2019-es műszakin valami egész érdekes dolog van a km kijelzőjén, majd a mostani az a 47e.
Biztos nincs vele nagy gond, de én nem ilyet vennék.
Azt ott valaki megkoccantotta szerintem, lepattanhatott a felső három bordából valamennyi az egyik oldalon és inkább ívesen kiköszörültek mindkét feléből. Hátha valami madár nem veszi észre.
Én is jkiszúrtam hogy a bordák ferdék,kérdés mitől?Nem akart lejönni a hengerfej,erre elkezdték feszegetni?5-6 éve az egyik siroki találkozón volt egy ilyen 1400-es,nagyon tetszett,sokat beszélgettem a tulajjal,de a jobbakat akkor is 1.4-1.5 milla környékén adták.Tavaly csak egy volt eladó Red Baronnál,asszem 1.5 milláért,annyim nem volt,maradt a BMW.
A VS-hez annyi közöm volt még baromi régen, hogy mentem egy VS700-zal.
Az 1,4-est is a forma --főleg a blokké-- adja el, de mélyebben nem ismerem. (chopper témában nem vagyok képzett, de nekem még nem volt és az is kéne majd egy...vagy egy cruiser)
A VN 2001-es volt, és nem véletlenül késtem le, pedig a megjelenéskor vettem észre, csak másnap mentem de már késő volt.
A VS1400 egy spéci állat, nézni szép, hajtani so-so, szerelni anyázós. :) Kár, mert műszakilag az egyik legtartósabb darabjuk, a későbbi VL800 és M800, valamint az ezerötösök hamar elhasználódnak és sok a százezres futás előtt nekiáll olajat enni.

A nagy VN nem rossz, de van 3 gyenge pontja. A 2000 előttieknek a plasztik olajpumpa fogaskereke szeret megevődni, a vezérműlánc feszítő dugattyú cseppet rövid (kapni hozzá toldást hálisten), valamint az elülső szöghajtás csapágya megy gallyra - egyesek szerint kenés, a külső olajcső, ami keni, szeret eldugulni ha nem cserélik az olajat időben. Mondjuk másfélért nem lett volna rossz az az egyhatos.
Nincs semmi konkrét, annyira nem keresek semmit. Csak ezt megláttam, kék-fehér, itt van helyben, ha tényleg gyári lenne akkor nem rossz vétel. Csak hát.....a részletek. (voltam pár hete megnézni egy VN1600 Classic Tourert is 1,5M-ért --akkor jött a Hollandoktól-- de már lefoglalták...meg van fenn pár 1.4-es Intruder is ekörül, bár azok eléggé "egyediek" az ízlésemnek)
Igen. Meg jok is, eleg tartos vasak.
Remeljuk talalsz valamit elobb-utobb.
Ezek igazi "motor formájú" motorok, tetszettek régen is.
A finoman hűtőbordázott henger és hengerfej szinte mindegyiknek a legszebb része, kimondottan jól mutat. (már amelyik ilyen gyári, mint ez itt következő hirdetésben a képen)
Csak ennek meg a kip.könyökön szintén van némi....phhhh.
Ez ismeros... Penteken voltam egy emberrel egy elado Yamahat megnezni. 22 ekm, keprol fasza. Eloben 10 perc melegites utan is fustol, vallasak a tarcsak, a blokkdeklik illesztesenel szilikon, szorulo gazkar, halk kopogas a hajtokar felol. (szerencsere talaltunk alternativat)
Kiabranditoak ezek a dolgok.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/gsx_1400/suzuki_gsx_1400-18647897#sid=74855269-e540-43ca-a5d7-e560cf8a492c

2006-ban csak egy egyszerű igen, és pár aláírás választott el a Suzuki Hollósnál attól, hogy vegyek-e egy zsír új pont ilyet (kizárólag kék-fehér) 2.299e Ft-ért. (vagy egy 1.2-es S bandit volt a másik opció 1.998e -ért, persze mindkettő 6 évnyi svájci frankos hitellel, 500e kezdőrészlettel....de szerencsémre győzött a józan ész és FZR lett belőle 370e-ért)

Kb. két órája nézelődés közben láttam ezt, és gondoltam felhívom (itt van helyben) lehet holnap megnézem, és ha tényleg annyira szép, akkor megveszem.
De aztán a képeket részletesen megnézve és kicsit utánanézve, már láttam hogy nem megyek sehova.
Gyártották Volkswagen motorral is! 😄
https://elitevwclub.blog.hu/20...
Add neki kölcsön a motort,az enyém nem jó,az négy hengeres. 😂 😂 😂
...vagy vehetne mégegy BMW-t... 😁
https://onroad.hu/2011/03/18/eletmento-eszkoz-bmw-bol/
Már csak egy ilyen kis cucc kell,és mehetsz oltani. 😁
http://youtu.be/p6Cm9qf05YA
Tegnap a robesszal mentem két kört,hát estére éreztem az izmaimat,azokat még erősíteni kell.November végén lesz egy rokoni látogatás Vásárhelyre,ha nem lesz hideg talán elmegyek vele.