4hengerből 3ban ilyen, csak éppen ez nem indult el, ezért ezt cseréltem ki. Az olajat azért próbálom kizárni, mert mivel mind a 3 ilyen,akkor füstölne is...
a: abban a hengerben gyújtáskimaradás van mert vagy szar a gyertya vagy pipa-kábel hiba.
b: abba a hengerbe dől a benzin ami lehet: szivató tömítetlenség-fúvóka vagy tű probélma
c: olaj van a gyertyára égve ami a legrosszabb eshetőség.
Am a rák tudja miért ilyen... tökömbe...egyenlőre akksi téma marad, estig kint hagyom, és másik akksival rábikázok, ha úgy egyből röffen akkor 100% hogy akksi. Utána agyalhatok,hogy miért ilyen fekete... pedig nem zabálja az olajat, nem is füstöl... érthetetlen...
A látszat néha csal.Egy dizel motor sokkal több törődést és odafigyelést igényel,ezt mindenki tudja. Ha üzemanyag és pénz spórolás a célod szerintem érdemes elgondolkozni azon hogy meg éri-e
Ráadásul a szervízköltsége sem egyezik meg a mostani autóddal ha csak a kopó alkatrészeket vesszük figyelembe(fékek,gumik,szűrők),és ugye ne feledkezzünk meg a méregdrága izzítógyertyákról,lóerőadó,és biztosítási költségekről,+
a mostanában észbontó átírási költségekről.
Arról nem beszélve ha egy dizel motorba kell nyúlni hát...
Nem biztos h az a havi 10 E ft- amit az üzemanyagon nyersz olyan jó befektetés akár még hosszú távon sem
Persze ha nem elsősorban a spórolás a cél ? Hát persze hogy nem az !Mindenki szeretne szebb nagyobb,vagányabb autót!
Mindössze arra gondoltam, hogy ámerikábú nem kéne vásárolgatnod.
Egyrészt kurva messze van, szóval a szállítás nem olcsó, azonkívűl a pénz visszafizetési garanciát nem tudod érvényesíteni mert kicsúszol a határidőből.
Inkább nézd át az osztrák és a német e-bay oldalakat, általában megadják az elérhetőségüket.
b: abba a hengerbe dől a benzin ami lehet: szivató tömítetlenség-fúvóka vagy tű probélma
c: olaj van a gyertyára égve ami a legrosszabb eshetőség.
Am a rák tudja miért ilyen... tökömbe...egyenlőre akksi téma marad, estig kint hagyom, és másik akksival rábikázok, ha úgy egyből röffen akkor 100% hogy akksi. Utána agyalhatok,hogy miért ilyen fekete... pedig nem zabálja az olajat, nem is füstöl... érthetetlen...
nem hiszem hogy valaha is eszembe jutna nem megállni,igazoltatáskor és fogócskázni
Ráadásul a szervízköltsége sem egyezik meg a mostani autóddal ha csak a kopó alkatrészeket vesszük figyelembe(fékek,gumik,szűrők),és ugye ne feledkezzünk meg a méregdrága izzítógyertyákról,lóerőadó,és biztosítási költségekről,+
a mostanában észbontó átírási költségekről.
Arról nem beszélve ha egy dizel motorba kell nyúlni hát...
Nem biztos h az a havi 10 E ft- amit az üzemanyagon nyersz olyan jó befektetés akár még hosszú távon sem
Persze ha nem elsősorban a spórolás a cél ? Hát persze hogy nem az !Mindenki szeretne szebb nagyobb,vagányabb autót!
gratulálok, alakul ez
Egyrészt kurva messze van, szóval a szállítás nem olcsó, azonkívűl a pénz visszafizetési garanciát nem tudod érvényesíteni mert kicsúszol a határidőből.
Inkább nézd át az osztrák és a német e-bay oldalakat, általában megadják az elérhetőségüket.