..egy link ,hogy szemléltessem -vagy lehet ,hogy a belső peremes részt ki lehet húzni (feszegetni) a csavar eltávolítása után ? http://www.wemoto.com/bikes/Ya...
Nagyon meg voltam vele elégedve soha 1 fillért nem kellett rákölteni,soha szétszedni,nem evett sokat,nagyon jól ment .400 -as tőle jóval fiatalabb sportmotorokat simán fogta
Jól és könnyen lehetett döntögetni.A srác aki elvitte 2 hónap alatt kiment a hátán blokk felújítás lett belőle
Nagyon megy az a motor
..mert lényegében nem a csavar tartja a helyén az indexet ,vagyis én úgy látom -mintha csak bepattanna a helyére .Feszegetni nem merem
,mert ilyen hidegben könnyen elpattanhat a fejidom . Így viszont olyan mintha hiányozna egy gumialátét és lötyög -engem pedig zavar .
-köszi-
még anno így volt beállítva. azóta én már tekergettem. és ez a beállítás maradt, mivel így indultak el a hengerek... főfúvóka lehet ,hogy nagy, mindjárt rákeresek ,hogy mekkorák a gyárik. a karbi az jó rajt, 400as...
Hát ez most így hosszú lenne,meg ne is várd h a netre teszek fel képet róla
A lényeg,hogy ha úgy gondolom semmi sem látszik belőle,de közúti igazoltatáskor semmi sem feltűnő ,sőt még meg is lehet rángatni rendesen.Saját találmány
Nem forgalmas úton, nem kívánt trafi mellékhatása ellen szolgál.
http://www.wemoto.com/bikes/Ya...
Jól és könnyen lehetett döntögetni.A srác aki elvitte 2 hónap alatt kiment a hátán blokk felújítás lett belőle
Nagyon megy az a motor
,mert ilyen hidegben könnyen elpattanhat a fejidom . Így viszont olyan mintha hiányozna egy gumialátét és lötyög -engem pedig zavar .
-köszi-
A lényeg,hogy ha úgy gondolom semmi sem látszik belőle,de közúti igazoltatáskor semmi sem feltűnő ,sőt még meg is lehet rángatni rendesen.Saját találmány
Nem forgalmas úton, nem kívánt trafi mellékhatása ellen szolgál.