hogy tisztán lássunk: a primer hajtás, az, amivel a főtengelyről megy a hajtás a váltóhoz, a szekunder, pedig, ami a váltóról viszi a kerékhez. Primer az egyszerűség, és a kompaktság miatt jellemzően fogaskerekes szokott lenni, magyarán, van egy nagy fogaskerék a főtengelyen, egy pedig a váltón, azt a kettő összeér. de pl a HD-nél, ahol külön egységet képez(zett) a váltó, és ehhez túl messze van a blokktól, egy többsoros spéci lánc viszi a váltóhoz az erőt. Azért van az a brutánagy tepsi az erőforrás egyik oldalán náluk.
állítólag a magyar autók 90 -a tekert órás.
szakértőjük szerint 300-400 e forintot kell számolni, ha valaki nekiáll pereskedni(ügyvéd, perköltség...) és ha nyer akkor 100- 200 ezer visszafizetésre(vételárból) lehet talán számítani.. de még ilyen per nem futott végig a tudomása szerint