Nálam ez ugyanazt jelenti mint bármikor máskor,mert rádugom a töltőt meg letakarom,mindig ezt csinálom mert az eresz alatt tartom,garázs nincs.Felbakolhatnám,de ahhoz meg le kéne venni az oldalidomokat,viszont februárban műszaki,és fagyban nem fogok szerelni,úgyhogy így marad lábon.De legalább elővehetem ha még lesz jobb idő.
mér, neked egyetlen modell, vagy max 2-3 tetszik motorból? Én ugyanúgy élvezek egy rövid féktávot, és a kanyarban kihajtáskarcolást a mia robeszával, mint pöfögést egy harley-val Egyszerűen mindet bírom!
ma én is gondolkodtam hogy elinduljak valamerre, de aztán valahogy mégsem jött össze
Mondjuk még nemtettem el télire gépet, szóval nem adom fel.
Mindenszentekkor a nagyszüleim sírjához azzal akarok menni, tavaly összejött. Az egy laza 100-150km lenne.
1: Itt-ott a járatokban még maradt valamennyi víz! Tessék szépen feltölteni fagyállóval!
2: Nem tárolunk vízzel működő rendszert szárazon mert a levegő oxigéntartalmával érintkezve elkezd rohadni. (már nem tudom hogy hol van Zsolti régi fém vízcsövének a képe de az is így járt)
Utána Opelba fékbetét csere lesz.
http://youtu.be/dl4PDE6E_TE
örülök hogy láttatok, csá
ma én is gondolkodtam hogy elinduljak valamerre, de aztán valahogy mégsem jött össze
Mondjuk még nemtettem el télire gépet, szóval nem adom fel.
Mindenszentekkor a nagyszüleim sírjához azzal akarok menni, tavaly összejött. Az egy laza 100-150km lenne.
Na énfelőlem így maradt volna
Ma gurultam egy kiválót az Ezredessel!
Jó pálya van az M9-es felé...
Veletek is minden rendben?
1: Itt-ott a járatokban még maradt valamennyi víz! Tessék szépen feltölteni fagyállóval!
2: Nem tárolunk vízzel működő rendszert szárazon mert a levegő oxigéntartalmával érintkezve elkezd rohadni. (már nem tudom hogy hol van Zsolti régi fém vízcsövének a képe de az is így járt)