Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A fogyasztása ezeknek a kicsiknek nem mozog olyan tág határok között mint az ezresé / 4-11 liter/ szerintem olyan 3-4 liter lehet normális használatnál de még azt kalkuláld bele hogy öreg motorok,és biztos lesz rajta javítani való.
Hali. Inkább egy 600 as mint 400. Alkatrészügyileg csak a szívás van vele. Szerintem az 5l átlagos neki. De inkább mást keress mint 400
Sziasztok FZR tulajok
Lenne egy olyan kérdésem hogy mennyit kajál egy 400as FZR ?
Tudom sok függ attól hogy hogy használja az illető de egy kb közepes érték jól jönne. A motor 90es évjáratú most találtam a neten egyátalán érdemes lenne e megnézni. Előre is köszöntem
Idén csak ha rámhagyja valaki, különben esélytelen.
Jövőre meg majd meglássuk.
Nekem meg az Öhlins majdnem a legkeményebben. (így jó egy személlyel is és kettővel is szépen dolgozik)
Állat!
nekem a full keményre van beállítva és pont jó nem keménykedik
A háccsó nekem a legpuhább állásban van, de még így is kemény, de én csak 70kg vagyok (+bőrruha+sisak+csimma össz. kb 80-85)
Nem értem, mért nem állítható 1szerűen (mint egy 30 éves MZ-n) mert eleve lehetetlen, hogy 60-200kg között állítás nélkül jó legyen...
Persze, mert a vágottszeműből 2db is csak 100kg, arra tervezték
Rugózásról jut eszembe,múlt pénteken én is húztam a hátsón,nem értettem két személlyel miért koppan fel teljesen,már foltot dörzsölt a sárvédőbe.Aztán megnéztem alaposan az előfeszítést,én ugye még soha nem állítottam,valamelyik előző tulaj kitekerte a a leggyengébb egyes állásba.
Szereztem egy jó kis körmös kulcsot,azzal felhúztam négyesre,most elég keménynek tűnik.
Folytatásos teleszkóp teleregény

Megtörtént a bemérés (az emre által többx linkelt oldal alapján)
Szóval az első rugóutam 110mm, és ráengedve 38mm-t süllyed (max betekerve az előfeszítést) a 25-30mm helyett - tehát gyenge a rugó.
Ma elkészült az erősebb, összeszerelés délután.
Ha már nincs benne rugó, jól lehet tesztelni a csillapításokat. A kifelé az rendben, 8 klikket lehet állítani, betekerve szinte ki sem tudom húzni, kitekerve meg kijön a saját súlyától lassan.
A befelé viszont xar, max értéken is elég könnyen megy, kitekerve semmit nem fog - szelep szétszedése következik.
Kész teló szakértő leszek már, sokat olvastam róla, meg így baxtatva sok mindenre rá lehet jönni (nem 1 bonyolult ügy ez)
oksa köszönöm:) hú már belebolondulok a böngészésbe... közelben sehol tükör:( pedig úgy gurulnék már:(
Igen,ha meredeken mész fel akkor az úszószint megváltozik,ha lefelé mégy szintén.Vagy túl magas lesz a szint,vagy alacsony,ezért köhög le.
Próbáld meg úgy hogy tartalékon van a csap.
Ha kevés van a tankban akkor lehetséges.
mennyiért vennél kocsit?
ha már itt vagyok megkérdezem azt is hogy szerintetek az mitől van hogy egy nagyon meredek parton kifelé egy bányatóhoz megyek az fzr-el és mire felérek a dombtetőre bedadog és egy jópár másodpercig csutka gázzal alapjáraton dadog és utánna felpörög ahogy kell és utánna minden jó. karbiba nem jut benzin a part miatt vagy mi?
Köszönöm szépen!
Köszi!

Ment mail!
Én is a TZR250-ét tettem rá mert olcsó párban,de kisebb a furattávolság,reszelni kellett hozzá!
NA menek vissza fűvezni
meg kell nézni a furattávolságot elvileg fzr 600 tükör rámegy de ott van még a tzr 250 elvileg az is jó, itt nézd meg a tzr 250 6000ft/pár TK-015 a kódja. Mérd meg a furattávolságot és hívd fel őket hogy ilyen mérettel van e nekik.