Inkább, mivel így gondolkodik, azért vannak széria 1000-es gépek 200 lóval. De persze kísérletezzen, csak nehogy összekuszálja a szelepeket a dugattyú segítségével.
Ez nem úgy lett megtervezve, hogy "szerintem ez így jobb lenne...".
Komoly számítások alapján választották ezeket az értékeket.A meghatározó paraméterek a teljesség igénye nélkül: -sűrítési viszony, -levegő áramlási sebessség! (ami a szívócső kialakításától, a karbi keresztmetszeteitől, a szelepek méreteitől, ..... függ), -a henger töltési foka, -a vezérlőbütykök profilja, -fordulatszám, -maradékgázok nyomása, hőmérséklete, -a kipufogó rendszer kialakítása.....
Szóval hagyd úgy!
A sárgán már ültem is amikor a boxert néztük. (az is ott van)
Kint süti a nap és áll rajta a hó (tehát nem tegnap került oda) nagyon igénytelen. (~80xe km-t mutat a számlálója)
Az idomok alatt a fém fékcsövek (nem flexibilis) rozsdásak, a fényezés kimattult a naptól, az üléshuzat szintén szét van égetve és itt-ott már meg is van repedezve, nemsokára szakad.
Az egész motor ilyen használati eszköz benyomást kelt ami kint állt az utcán és mentek vele ha kellett. Ezt az árat kétszázzal lejjebb tolva lenne ez érdekes.
A másik pedig nem is idomos és baromi drága, erre az összes pénzünk rámenne de én ennyit nem adok motorért. 1.1M a lélektani limit ha valami nagyon extra dolgot találnék, egyébként 800e-ig nézelődök. Ezért pl. talán még fogcsikorgatva kicsengetnék 1,2M-t is (névre írva persze) de a lelkem mélyén azt érzem hogy nem akarok én ennyi pénzt adni motorért (ez is Pécsen van, sanyi majd jól megnézi ezt is) és a GTR különben is csak 650e de egy XX-et-ZZR1200-at is feldobozolnék 850-ből.
Igen. Nem kell leállítani,mert leállnak azok már maguktól is. Szó volt róla,de a 6-os út keskeny,meg kell szélesíteni,középen járdaszigetet építeni,és gyalogos aluljárót ugye. Csak pécs alatt kiterjdt alagútrendszer található,amellett van egy-két emelkedő is,ami nem biztos hogy kedvez a villamosnak. Készitettek már hatástanulmányt ezzel kapcsolatban,(jó pénzért) de ahhoz hogy megkapják az eu támogatást hozzá,még kell sok pénz ami nincs.
had kísérletezzen.
Komoly számítások alapján választották ezeket az értékeket.A meghatározó paraméterek a teljesség igénye nélkül: -sűrítési viszony, -levegő áramlási sebessség! (ami a szívócső kialakításától, a karbi keresztmetszeteitől, a szelepek méreteitől, ..... függ), -a henger töltési foka, -a vezérlőbütykök profilja, -fordulatszám, -maradékgázok nyomása, hőmérséklete, -a kipufogó rendszer kialakítása.....
Szóval hagyd úgy!
Kint süti a nap és áll rajta a hó (tehát nem tegnap került oda) nagyon igénytelen. (~80xe km-t mutat a számlálója)
Az idomok alatt a fém fékcsövek (nem flexibilis) rozsdásak, a fényezés kimattult a naptól, az üléshuzat szintén szét van égetve és itt-ott már meg is van repedezve, nemsokára szakad.
Az egész motor ilyen használati eszköz benyomást kelt ami kint állt az utcán és mentek vele ha kellett. Ezt az árat kétszázzal lejjebb tolva lenne ez érdekes.
A másik pedig nem is idomos és baromi drága, erre az összes pénzünk rámenne de én ennyit nem adok motorért. 1.1M a lélektani limit ha valami nagyon extra dolgot találnék, egyébként 800e-ig nézelődök.
Ezért pl. talán még fogcsikorgatva kicsengetnék 1,2M-t is (névre írva persze) de a lelkem mélyén azt érzem hogy nem akarok én ennyi pénzt adni motorért (ez is Pécsen van, sanyi majd jól megnézi ezt is) és a GTR különben is csak 650e de egy XX-et-ZZR1200-at is feldobozolnék 850-ből.
Nekem is jobban tecc a keresztbe motoros, de az +1 péz
eze
Néztem, nagyon régóta fent van. (tavaly nyár)
Mit gondolsz? Hol lehet a bibi?
köszi.
nem baj Sanyi, Te ügyes vagy azt is elvezeted.