Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A lényeg: ha azt látod hogy a pöttyök a tengelyeken pont a helyükön vannak, akkor lent kissé "túl" lesz a lendkerék jelölése.
Amikor gida 600-asát vagy gyulánk 500-asát csináltam ugyanez volt a helyzet.
Érdekes módon az ezreseknél pont szépen kijön a jelekre minden.
Akkor amit írtál az lesz az egyik kísérlet . A másik meg a PDF-ben látható gépkönyv szerinti "béna állás" ahogy a fotómon látod azaz főtengely pontosan a blokk felezősíkjában és a veztengely jelek összefelé mutatva.
Mondjuk neked új vez.lánccal vszeg nem lesz ekkora eltérés.
Nézd meg az előzményt, ott a jel. El van tolva és mégis így jó. Ez andi 500-asa de a 600 ugyanez.
Gondolom a láncfeszítő benne van és nyomja a sínt.
A lendkereket kicsit tekerd előrébb hogy a vonal a blokk felezősíkjával szintben legyen, akkor a kip tengely jó helyen lesz. Azután a szívótengelyt tedd egy foggal "hátrább" húzd meg a csavarokat és forgasd körbe. Ne lepődj meg ha azt fogod látni hogy a tengelyeken a két pötty jó helyen áll de a lendkerék jelölése meg kicsit lejjebb lesz mint a blokk felezősíkja. Ne kérdezd miért de mindegyiken így van.
Akkor lesz jó.
Akkor máshogy kérdezem: ez így jó? Mert képtelen vagyok pont a jelzésekre tenni a szívóvezérműtengelyt. Így ebben az állapotban van FHP előtt 30 fokkal a szívószelep nyitása. Ha 1 foggal visszaállítom akkor meg a jelzés elé kerül kb ugyanennyivel a veztengely az meg 10 fokon lesz. Nos ezért vagyok kissé megzavarodva. Valaki tudja melyik a helyes állás? A vezérműlánc új többekközt.
Majd jelentkezel ha kell a Béci !
bu ne aludj megijedtél mi?
Igen az , korábban szeretném hogy nyisson a FHP előtt a jelenlegi 10 fok helyett 30 fok lesz.
Nézzétek meg az előzményt és ennek a hirdetésnek a képeit.
Na majd holnap elolvasom jó éjt skacok
Szerdán hogy dolgozol? Lehet átmennék és elhoznám ha jobb idő lesz 5 fokot mondanak
Jön a jó idő és átmegyek sörözünk 1 jót a Fábival na na ?
mi lenne velem nélküled
Jó éjt. izgalmas nap volt a mai el is fáradtam 1 csöppet
most értem haza, vigyázz rá
Annak idején volt ez már téma, én akkor legépeltem vagy 200e karaktert hogy mi és miért+hogyan de sem visszakeresni, sem újra leírni nincs kedvem/türelmem.
Elmélet:
A lényeg az hogy amit leírtál az nagyjából úgy van + a gy.elektronikát is hozzá kéne lőni, ezek meg nem írhatóak.
Gyakorlat:
Raktam már el egy (két) foggal ide-oda a vezérlést így elmondhatom: (jelen esetre vonatkozik) működik és nem üti szét a szelepeket, de használhatatlan.
Nehezen indul és olyan mintha 2-3 henger menne csak, alapjárat vagy fel van tekerve szinte teljesen és akkor van (3e környékén)
vagy visszaveszem és akkor pár mp múlva leáll. Nehezen pörög fel és erőtlen, állítgathattam bárhova.
Összegezve: rosszabb lesz mint a mérnökök által előállított optimum.
Annyi mindennel kellene kísérletezni, hogy az meghaladja egy ilyen műkedvelő (jómagam) barkácsoló lehetőségeit. (sem mérőeszközök, sem szerszámgépek-alkatrészek nem állnak a rendelkezésemre)
Egyébként sokkal durvább elméleteken is gondolkodtam én a + ezres blokkommal de aztán nm kezdtem bele az anyagi vonzata miatt. (át kellett volna alakítani a vezérműtengelyeket de azt elég drágán számították meg és nem is nagyon akarták vállalni)
Hol tart már a tudomány ! Birkavesével tudsz földrengést előidézni ? .
gépészmérnök
Úgy beszélsz mint egy friss diplomás.