Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez így is van. Ilyeneket nem szoktak csak úgy elkótyavetyélni,akinek kell,fizesse meg. Úgyis megjön rá az új gazdi,csak idő kérdése.
itt is esik kb 3-4 cm
Azért ha ő vette és elsö tulaj meg vigyázott is rá főleg ennyi km-el . Akkor az nagyon jó állapotban van A Régi blokkokban benne van az anyag sok km-t kiszolgál még valakinek . Borzalmasan nehéz ilyeneket találni és nem is adják olcson sehol .
Nálunk már csak szállingózik,de esett egy 5 cm. Voltam fent a Mecseken,hát ott van rendesen hó,de nagyon szép!
itt is esik hogy rohadna már meg reggel 7 re meg jön holnap 1 kamionom izgalmas lesz majd lejönnie meg fel a dombon itt nálunk
Nálunk is szakad,reggel 6kor kimentem állatkodni kicsit a Mercivel,40-50 métereket mentem keresztben a körforgóból kijövet Még egy óra múlva is a torkomban dobogott a szívem
Persze volt pár megpördülésem is,meg egy patkázásom(nem veszélyes),de hát rá kell érezni a dologra
Szerintem beletaláltál Barátom! Üdv Uraim,nálunk egyfolytában esik a ho verettem egy fél órát a quaddal,nagyon király
szerintem annyiért a bányában is marad az a kincs

neked/nektek is
Jó reggeltet Thomaskám
reggeltet most keltem évek óta először aludtam 2 órával tovább
Papi van valamid amivel be tudod takargatni 1 kicsit? üres a szoba nélküle
Tudok egy FZR1000-et, ami egy kincs. Nincs sehol hirdetve. Teljesen hibátlan gyári állapot, trapézlámpás, fehér piros kék. Mindene működik, minden elektronika kivétel nélkül. 20 éve 1 tulaj, sérülésmentes, mint az új. Igazi csemege.

Km: 14.000

Hihetetlen de teljesen igaz. Akit érdekel keressen meg. Félmillió környékén van az ára!
OK. Köszönöm az infókat.

Sziasztok.
Úgy emlékszem, hogy a régi szerelés jobb. Gyorsítás után mikor elérte a 6000-es fordulatot hirtelen megindult a gép és pillanatok alatt elérte a 10000-es fordulatot ez bármelyik fokozatra igaz volt (nem csúszott a kuplung). Ezután 2006 ban szétszedtem és akkor derült ki, hogy 500-as főtengely és hajtókarok + 500-as gyújtás elektronika voltak benne. Gyorsan kicseréltem 600-as főtengelyre és hajtókarokra + 600-as gyújtáselektronikára DE ekkor a vezérlést úgy raktam össze ahogy leírtad. Eredmény: a motor gyorsításából eltűnt az a karletépős seggberúgós rész de ugyanúgy kipörögte magát csak lassabban.
Most viszont mennem kell alszani mert mindjárt kelni kell.
Amelyikeket én csináltam azokon a közepesen nyúlott lánc miatt volt némi eltérés az alsó jelen mikor a két pötty a tengelyeken a helyén volt.
De szét/össze nem néztek.
az enyémet amikor csináltam, akkor a szívótengely volt egy foggal arrébb (így rakta össze a "szerelő" vhol külföldön). Ezt orvosoltam, hogy minden jelen legyen. Nekem a két tengelyen levő jelölés felfelé állt egyben a hozzájuk tartozó jelekkel. A lendkerék is a jelen volt. Így lett jó. Jobban is megy mint azelőtt. Óra szerint 240 fölött, azelőtt 220ig épphogy. Mondjuk egyik szelepnél javítani kellett a hézagot.
És mikor ment jobban?
Nos az egyik az ami neked is van, a másikban meg még annyi sincs róla csak hogy a tengely végén látható a jelölés és a két bütyöknek vízszintesen kifelé kell néznie:
Meg tennéd, hogy megnézed a manualjaidat? Esetleg egy egy képet ha tennél fel róluk azt megköszönném. Amúgy a szétszedés előtt úgy volt összerakva ahogy leírtad az előbb, én szereltem össze 2006-ban. A 2006-os szétszedéskor pedig úgy volt összerakva ahogy a service manual mutatja olyan összenézősen azt az előző tulaj szerelte valamikor 2000 előtt.
Nekem kétféle is van. A képek elég hozzávetőlegesek mind a kettőben.
A service manual akkor rossz lenne...?