Én olyan fickonál voltam Érden Aki elakarta adni a 45 ekm-es patika XX-et ,kérdeztem mért adja el,nagynehezen kinyögte Busát vett helyette Plusz még ezt 2 tulajtol hallottam,teljesítményben ,stabilitásban futomüvileg sokkal jobb a busa,a külalak az ami vagy tetszik vagy nem,középut nincs,az XX-nek meg átlagos tucatmotor kinézete van.
Mondjuk a hideg még mindig kiráz hogy a két chopperes csávó sisak és bármiféle védőfelszerelés nélkül abszolválta a burkolatlan szakaszt. Pici elúszásból is úgy oda lehet vágni a fejet a földhöz hogy sisak nélkül ottmarad az ember.
Dimbes-dombos szakaszon tuti bajba lettek volna, vagy néha libikókázhattak volna a felhasalt motorral, de itt csak türelem kellett nekik.. Az tuti hogy nem élvezték, de hát a pipára hajtottak
A két VTX-ről és az útviszonyokról meg beugrott egy cikk amiben az autós újságírók utcai terepjárókat teszteltek valahol Romániában.
Írja a szerző hogy elmentek valami erdei elhagyott vízmosásos hegyvidéki úton a dombtetőre és marhára meg voltak magukkal elégedve hogy milyen ügyes sofőrök és milyen pengék ezek a terepjárók, ha nehezen is de eljutnak bárhová, mégsem csak divatozni jók, van itt technika rendesen a tizenmilliós árért cserébe.
Aztán körülnézve megláttak pár házikót, az egyik előtt az egyik ott élő család szakadt-lemattult 1310-es Daciáját, aminek a tetejére és hátsó csomagtartójába volt tornyozva jó pár köbméter tűzifa.
Csak ez az egy út vezetett fel oda.
xx-et kell venni 2001 utáni injektorosat vagy zzr1200-at,van egy szombathelyi szürke,szép állapotan,október óta megy a hirdtés 630-ban el lehetne hozni
Nem tudom hogy vezetsz, de a 6,5 az már a dinamikus de még nem száguldós tempó.
Egyébként pedig ha nem lesz baja a motornak kb mindegy is.. mert ez 10k kilométeren csak 60k huf különbség. Szóval ha nem mész vele évi 25-öt akkor nagyjából teljesen mindegy hogy 5 vagy 6,5
Onam írta a nordkappos galériájában hogy neki 5 körül evett a Vara..bár nem tudom azt mi táplálja (mert nekem egyik vara pont ugyan olyan mint a másik)
Nemsokára itt az idő (ha elviszik a GW-ot) és úgyis kipróbálom, aztán meglátom hogy jó lesz-e. Még az is lehet hogy lejjebb engedem egy kicsit a himbánál és jó is lesz.
Én meg alacsony. Ha nem tükörsima az út akkor csak akkor veszem ki sebességből a gépet ha megbizonyosodtam róla hogy biztos talajfogást tudok tenni. Ha nem menne, kuplung ki, kis gáz és minden rendben. Én így kompenzálok
https://www.youtube.com/watch?...
Majd nyáron biztos előjön vele megint
Na mentem én is le, cakát.
Fiadat lebeszélted már?
Mondjuk a hideg még mindig kiráz hogy a két chopperes csávó sisak és bármiféle védőfelszerelés nélkül abszolválta a burkolatlan szakaszt. Pici elúszásból is úgy oda lehet vágni a fejet a földhöz hogy sisak nélkül ottmarad az ember.
Dimbes-dombos szakaszon tuti bajba lettek volna, vagy néha libikókázhattak volna a felhasalt motorral, de itt csak türelem kellett nekik.. Az tuti hogy nem élvezték, de hát a pipára hajtottak
Írja a szerző hogy elmentek valami erdei elhagyott vízmosásos hegyvidéki úton a dombtetőre és marhára meg voltak magukkal elégedve hogy milyen ügyes sofőrök és milyen pengék ezek a terepjárók, ha nehezen is de eljutnak bárhová, mégsem csak divatozni jók, van itt technika rendesen a tizenmilliós árért cserébe.
Aztán körülnézve megláttak pár házikót, az egyik előtt az egyik ott élő család szakadt-lemattult 1310-es Daciáját, aminek a tetejére és hátsó csomagtartójába volt tornyozva jó pár köbméter tűzifa.
Csak ez az egy út vezetett fel oda.
Egyébként pedig ha nem lesz baja a motornak kb mindegy is.. mert ez 10k kilométeren csak 60k huf különbség. Szóval ha nem mész vele évi 25-öt akkor nagyjából teljesen mindegy hogy 5 vagy 6,5
Onam írta a nordkappos galériájában hogy neki 5 körül evett a Vara..bár nem tudom azt mi táplálja (mert nekem egyik vara pont ugyan olyan mint a másik)
Annál drágább csak BMW lehetne, bár vannak kételyeim hogy érdemes-e.