Én mondtam a lakatos srácnak hogy valami ellenállás csak kéne bele, akkor tehette bele a csövet. A terelő lemezek benne voltak de nem fogtak vissza semmit.
Nedves helyen tartottad hogy ilyen rozsdás lett?
Én belegondoltam hogyha egy ilyen súlyú gép mit a Frézi rám esne az nem biztos hogy megoldódna kórházi kezelés nélkül. 1,2-es, idom nélküli Bandittal bohóckodtunk itt annak idején (azzal nem volt nehéz mert kicsit nagyobb gázra kuplung nélkül is baromi könnyen emeli az elejét) de ott is gondot jelentett abban a szokatlan szögben "ülni" és kezelni a hátsó féket hogy ne b&sszam hanyatt magam.
Aztán jobbnak láttuk nem feszegetni tovább a dolgot.
Ez volt fent és ez ilyen volt amikor vettem. Egyszer lett (nálam) felnyitva mert zörgött benne valami, akkor láttuk hogy nem sok minden van benne.
Érdekes módon nem igazán volt hangos.
Annak a belseje elég szellős ám, szinte semmi ellenállás sincs benne.
Mikor felraktam helyette az SV dobot, onnantól el is tűnt a lovak egy része és mindjárt megfontoltabb lett a km-óra mozgása.
olyan június júliusra lövöm be mert máj középig forgunk péntek reggel go vasárnap este vissza. Anditól kölcsönkérem a nyereg táskáját felrakom a nagy táskám hátra és hajrá 1 kávé Mesunál és tovább 10-11 óra alatt ott lennék
Én tutira felérek motor egybe van elvileg csak kibír 1500kmt túratempóba de előtte itthon lemegyek hortobágyra palacsintát enni onnan Sanyi és haza ha bírja belevágok (gunk)
Gumit égetni sosem akartam mert egyrészt drága az új, másrészt baromi büdös és nem okoz semmiféle pozitív változást a biokémiámban.
Az egykerekezéssel kísérletezgettem annak idején Simsonnal meg MZ-vel de pár ilyen mutatvány után úgy döntöttem hogy nem kéne ezt erőltetni.
Hát komám, elég érdekesen látod a helyzetet
Azt gondolod, hogy bárki is itt irigykedik rád? Tudom, megdolgozol tisztességesen a pénzért, a busáért, és ezt akkora dolognak tartod, hogy irigyelni kelljen, de ez tévedés. Ekkora "dolgot" itt bármelyik tag letesz az asztalra, mindenki melózik, ki-ki lehetősége szerint motorozik is.
Abban is biztos lehetsz, hogy itt van olyan, aki erejéhez képest többet költ a motorozásra, mint te.
És 7-800 ezerért ki az a hülye, aki FZR-t akarna venni? Az ember mindig jobbat szeretne, ez is egy tulajdonsága.
Az, meg hogy kinek mennyi pénze van, jöttötök előtt SOHA nem volt itt téma (csak azt tudtuk, hogy Ábrus tele van zsével ) és emiatt sem "zavart" senkit a másik lehetőségének "tágsága"
Én szívesen elolvasom a mondandódat, mehetünk is talira, de barátok sosem leszünk, mert ahhoz vagy műveltebbnek kellene lenned, vagy szerényebbnek.
Nedves helyen tartottad hogy ilyen rozsdás lett?
Aztán jobbnak láttuk nem feszegetni tovább a dolgot.
Ez volt fent és ez ilyen volt amikor vettem. Egyszer lett (nálam) felnyitva mert zörgött benne valami, akkor láttuk hogy nem sok minden van benne.
Érdekes módon nem igazán volt hangos.
Mikor felraktam helyette az SV dobot, onnantól el is tűnt a lovak egy része és mindjárt megfontoltabb lett a km-óra mozgása.
Az egykerekezéssel kísérletezgettem annak idején Simsonnal meg MZ-vel de pár ilyen mutatvány után úgy döntöttem hogy nem kéne ezt erőltetni.
És az előzményt elolvasva, sajnos igaz is.
burn out
Azt gondolod, hogy bárki is itt irigykedik rád? Tudom, megdolgozol tisztességesen a pénzért, a busáért, és ezt akkora dolognak tartod, hogy irigyelni kelljen, de ez tévedés. Ekkora "dolgot" itt bármelyik tag letesz az asztalra, mindenki melózik, ki-ki lehetősége szerint motorozik is.
Abban is biztos lehetsz, hogy itt van olyan, aki erejéhez képest többet költ a motorozásra, mint te.
És 7-800 ezerért ki az a hülye, aki FZR-t akarna venni? Az ember mindig jobbat szeretne, ez is egy tulajdonsága.
Az, meg hogy kinek mennyi pénze van, jöttötök előtt SOHA nem volt itt téma (csak azt tudtuk, hogy Ábrus tele van zsével
Én szívesen elolvasom a mondandódat, mehetünk is talira, de barátok sosem leszünk, mert ahhoz vagy műveltebbnek kellene lenned, vagy szerényebbnek.