Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


A leghosszabb szárú egyenes NGK jó lesz. (én is olyat vettem a Frézibe)
Gyulám segíts kéne a pirosba gyertyapipa. Ami volt benne az TD T-140 de erre rákeresve nem találok semmit 140mm hosszú 14mm belső átm és kb 45fokos a törés a tetején és még 20mm a pipa hossz. Milyen pipa jó még bele nem akarok valami szart belerakni?
hát azt már nemtudom
Melyik volt a gépet? 513as volt az enyém
Enyémet 1,5 éve hozták be és kétszer árazták le mire jött egy szerencsétlen marha aki megvette.
800e-ért árulta a szerencsétlen tavaly óta de még ennyiért sem fog elmenni.
Milyen következő? Ezekből?
Ez és ez több mint egy éve fent van és a kutyának sem kellenek. (bár a második majdnem elkelt de akkor az enyém lenne még fent )
Igen,még maradt is alkatrésze a következő javításhoz.
Na azért azt figyeld meg hogy mikor fogják ezt megvenni. Nem sok ilyen állat van mint én akinek pont ilyen kell és még ad is érte ennyit.
(egyébként most írtam rá hogy maradt-e valami cucc a bordóból )
Négyszázból megvan a kettő,kijavítja egyikből a másikat,és zsebre rak 600-at.Nem egy elveszett gyerek.
Emlékszik még rá valaki hogy volt hirdetve nemrég egy enyhén törött 2005-ös bézsmetál GTR 150e-ért és egy papírok nélküli bordó 95-ös 249e-ért amik egyszerre tűntek el a hahuról?
Egy pont ilyen? bézsmetál gtr
Ennek gyári GTR dobozai vannak de le merném fogadni hogy a Kawasaki mérnökei a sanda tekintetüket Krauser bácsi terveire vetették.
Jó de te akkora vagy hogy nem látszik mögötted a nyeregtáska.
ja februári de eskü után nem sokkal elkerültem pestre a Bólyai-ba az már jó volt rétságon meg a mi vonulásunk volt az utolsó akkor szünt meg
Menek aludni
Nekem a nyeregtáskára max 100at ír de volt már tesztüzembe 170 et is bírta megpakolva tépőzáras rögzítés
februári voltál? vagy nyári vonulás?
Ezek Hepco-Becker dobozok és itt is max 130.

Ezért nem is próbáltam végsebességet, pedig de jó volt az az útszakasz.
Akkor ti váltottatok minket 94-95
Oldaldobozokkal meg úgy tudom hogy a legtöbb gyár kiköti hogy a tempó max. 130 lehet mivel instabillá válhat a gép. (Kawasaki könyvében is benne van és a BMW-knél is láttam)
180ig egyenesen ülök és nem kell görnyedni 200 nál már kicsit bebújok a felett mostanában nem jártam