Ezt a "rókalámpást" sosem értettem.
Aki ezt kitalálta az látott már közelről rókát? (a macskalámpás a másik ilyen ökörség)
Jó, tudom, erre ment a világ.
Az elsőt kihagynám.
A másik kettő viszont szemre rendben van.
A lényeg annyi hogy kb olyan legyen mint az RF-ed csak itt már nagyobb jelentősége van hogy mekkora tisztelettel kezeled a jobb markolatot.
Elvárások:
-a blokk (üresben és már üzemi hőfokon) szépen egyenletesen jár: alapjáraton, 4000-nél, 8000-nél, nem szédeleg fel-le a fordulatszám azonos gázállásnál (a 12ezret azért nem írom mert tulajként én is csúnyán néznék arra aki ott üvölteti nekem az udvaron)
-alapjáraton járatva várd meg amíg felmelegszik és bekapcsol a hűtőventilátor (és az is kiderül hogy forralja-e a vizet)
-a váltónak szinte zajtalanul és pontosan kell működnie, kettesben kissé gyorsulgass vele hogy nem dobja-e ki
-az erő ahonnan durván megindul a gép az ~7e-nél van, ezért a kuplung általában itt szokott megcsúszni ha már kopott vagy gyengék a rugói (ha érzel magadban annyit hogy egy egyenes szakaszon kettesben keményen gyorsulj vele leszabályzásig akkor ott kiderül hogy jó-e a kettes és a kuplung de vigyázz! mert ezen ilyenkor eldurvulnak a dolgok a 400-ashoz képest!)
-fékkar nem "pumpál" a kezedben
-a vázon nincsenek hajlatok-horzsolások
-az idomcsavarok lehetőleg nagyjából legyenek egyformák
-a gumikat és a felniket nézd át alaposan hogy nem sérültek-e
-keress olajfolyásnyomokat (blokk oldala ameddig látni-hasidom alján)
-FONTOS! vigyél multimétert és mérj töltést, ne lepődj meg ha világítással 15,2V-ot mérsz, viszont ha 12-13V környékén áll akkor szakadt a forgórész azaz generátorcsere
És még egy személyes vélemény:
-nagyon jó gépek
-én is szeretem őket
~350e-nél többet a legszebbek sem érnek
-szakadt állapotút (hogy majd megcsinálgatod) ne vegyél (csak olyat ami szép és egyben van
Csövi leírta a lényeget,amit érdemes megnézned még:a hengerfejtömítés állapota.Hagyd járni végig a motort alapjáraton miután visszaértél a próbakörről(addig beszélgess a csávóval),amikor beindul a venti,akkor nézd meg a kiegyenlítő tartály túlfolyóját...ha el van tömítve ,az intő jel.A gyári tömítés 15-20e,és a cseréje sem sétagalopp.Az olajat enni fogja,ha rúgod neki,de nem kell tőle megijedni,csak minden indulás előtt töltsd szintre.Az olajszint jelző lámpa is nagyon korán jelez éppen ezért.
Összességében nagyon kényelmes ,én őt szerettem idáig a legjobban.Horror árért ne vedd meg,mert mindegyik igényli a karbantartást.
Szia! Olajat azt eszi ha húzod neki és kopottas a motorja. Nekem 750 van nem húzom neki csak nagy ritkán, van benne 90ekm de nem eszi az olajat. Alkatrész van hozzá dögivel, elfogadható áron. Azt érdemes megnézni, hogy volt-e törve, idomok műanyagok gyárilag nem üvegszálasak, fényezése gyári legyen, féktárcsák ne legyenek nagyon kopottak még azért méreten belül legyenek mert azok elég drágák és utal a futásteljesítményre is. Blokknak szép hangja legyen, ne zörögjön a generátor lánc mert ahhoz szét kell húzni a blokkot. Tegyél fel képet melyiket akarod megvenni, hátha ismerjük...Fogyasztása kb 6-10 liter. De megy mint az ördög.
Helló minden FZR tulajnak! Épp motor vásárlás előtt állok és szeretném kikérni a véleményeteket, hogy mire kell odafigyelni egy Yamaha FZR 1000 EXUP mocinál. Ez a kiszemeltem! Nagyon sokat olvasni az olajzabálásáról. Ez is érdekelne, meg ilyen alap dolgok, mennyit fogyaszt, mennyire jó a szervizelése, alkatrész utánpótlás stb. Mire kéne odafigyelnem esetleg ha megveszem. Előre is köszönöm a válaszotokat!
Aki ezt kitalálta az látott már közelről rókát? (a macskalámpás a másik ilyen ökörség)
Jó, tudom, erre ment a világ.
A másik kettő viszont szemre rendben van.
A lényeg annyi hogy kb olyan legyen mint az RF-ed csak itt már nagyobb jelentősége van hogy mekkora tisztelettel kezeled a jobb markolatot.
Elvárások:
-a blokk (üresben és már üzemi hőfokon) szépen egyenletesen jár: alapjáraton, 4000-nél, 8000-nél, nem szédeleg fel-le a fordulatszám azonos gázállásnál (a 12ezret azért nem írom mert tulajként én is csúnyán néznék arra aki ott üvölteti nekem az udvaron)
-alapjáraton járatva várd meg amíg felmelegszik és bekapcsol a hűtőventilátor (és az is kiderül hogy forralja-e a vizet)
-a váltónak szinte zajtalanul és pontosan kell működnie, kettesben kissé gyorsulgass vele hogy nem dobja-e ki
-az erő ahonnan durván megindul a gép az ~7e-nél van, ezért a kuplung általában itt szokott megcsúszni ha már kopott vagy gyengék a rugói (ha érzel magadban annyit hogy egy egyenes szakaszon kettesben keményen gyorsulj vele leszabályzásig akkor ott kiderül hogy jó-e a kettes és a kuplung de vigyázz! mert ezen ilyenkor eldurvulnak a dolgok a 400-ashoz képest!)
-fékkar nem "pumpál" a kezedben
-a vázon nincsenek hajlatok-horzsolások
-az idomcsavarok lehetőleg nagyjából legyenek egyformák
-a gumikat és a felniket nézd át alaposan hogy nem sérültek-e
-keress olajfolyásnyomokat (blokk oldala ameddig látni-hasidom alján)
-FONTOS! vigyél multimétert és mérj töltést, ne lepődj meg ha világítással 15,2V-ot mérsz, viszont ha 12-13V környékén áll akkor szakadt a forgórész azaz generátorcsere
És még egy személyes vélemény:
-nagyon jó gépek
-én is szeretem őket
~350e-nél többet a legszebbek sem érnek
-szakadt állapotút (hogy majd megcsinálgatod) ne vegyél (csak olyat ami szép és egyben van
az elsőnek nem gyári a lámpája sem..amúgy az utolsó néz ki a legjobban
Összességében nagyon kényelmes ,én őt szerettem idáig a legjobban.Horror árért ne vedd meg,mert mindegyik igényli a karbantartást.
Szép napot mindenkinek!