Teljesítmény szelep egy olyan eszköz, szerelt négyütemű motorok , hogy folyamatosan szabályozza a belső átmérője kipufogórendszer, hogy jobban megfeleljen a motor fordulatszámát. Alacsony fordulatszámon a hullám nyomás a csőhálózat alacsony. A teljes oszcilláció a Helmholtz rezonancia előtt történik a kipufogó szelep zárva van, és hogy növelje az alacsony fordulatszám-nyomaték, nagy amplitúdójú kipufogó nyomás hullámokat mesterségesen előidézett. Ez úgy érhető el részleges belső záró pillangószelep belül a kipufogógáz azon a ponton, ahol a négy primer csöveit a hengerek csatlakoznak. Ez a csomópont lényegében úgy viselkedik, mint egy mesterséges környezetben. A módosítás a nyomás ezen a ponton szabályozza a viselkedését visszavert hullámok e hirtelen emelkedését diszkontinuitás területen. A szelep zárása növeli a helyi nyomás, a kialakulását indukáló nagyobb amplitúdójú negatív expanziós visszavert hullámok.
esetleg egy service manualt tudnál/tudnátok küldeni? Ha lehet vmi értelmes nyelvű válatozatot ! Tehát mivel magyar tuti nincs angolt. Egy németet találtam, esélytelen! nem tudok németül
Ha jól mértem akkor ez lehet jó lenne hozzá, csak kicsit drágállom.
Teljesítmény szelep egy olyan eszköz, szerelt négyütemű motorok , hogy folyamatosan szabályozza a belső átmérője kipufogórendszer, hogy jobban megfeleljen a motor fordulatszámát. Alacsony fordulatszámon a hullám nyomás a csőhálózat alacsony. A teljes oszcilláció a Helmholtz rezonancia előtt történik a kipufogó szelep zárva van, és hogy növelje az alacsony fordulatszám-nyomaték, nagy amplitúdójú kipufogó nyomás hullámokat mesterségesen előidézett. Ez úgy érhető el részleges belső záró pillangószelep belül a kipufogógáz azon a ponton, ahol a négy primer csöveit a hengerek csatlakoznak. Ez a csomópont lényegében úgy viselkedik, mint egy mesterséges környezetben. A módosítás a nyomás ezen a ponton szabályozza a viselkedését visszavert hullámok e hirtelen emelkedését diszkontinuitás területen. A szelep zárása növeli a helyi nyomás, a kialakulását indukáló nagyobb amplitúdójú negatív expanziós visszavert hullámok.
1987–1988: FZR 1000 "Genesis"
1989–1990: FZR 1000 "Exup", major motor and chassis redesign, two round headlights
1991–1993: FZR 1000 "Exup", USD forks fitted, one rectangular headlight
1994–1995: FZR 1000 "Exup", Revised USD forks, uprated brakes, two "fox-eye" shaped headlights